Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    die links mogen wel hoor ;)

2. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    oke www.effekoekeloere.nl is een site van iemand die in de praktijk werkt van mijn verloskundige.Ze is er mee begonnen omdat wij hier in de buurt niet echt een winkel hebben voor positiemode.Ja maar dan moet je een stuk rijden.Het is een kijkje waard.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hm kan niet zeggen dat er wat naar mijn smaak tussen zit. :oops:

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    wat een leuke kleding :)

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik vind witte broeken super... en die kosten heir zoo duur.. alleen de topjes zijn niet helemaal mijn smaak

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Wow :confused: wat ben ik moe vandaag.
    Was er om 7 uur uit voor mijn mannetje en daarna van 8 tot 10.30 terug geslapen. Toen boodschappen gedaan en daarna van 14.30 tot 1700 geslapen. Pfffff wie heeft hier nog meer last van! Heb me er wel bij neergelegd, maar vind het op sommige momenten toch ook moeilijk omdat ik altijd een bezig bijtje ben.
    Het is maar goed dat ik nog tot eind augustus vakantie heb, want ik zou niet weten hoe ik had moeten werken.

Nog meer mensen die zoooooo moe zijn? (Gelukkig is het wel voor een goed doel! ;) )

7. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Ja ik heb ook al verschillende tukjes gedaan vandaag! Van de week was ik op het werk, en daar had ik het zwaar vanaf 15.00 maar dat kan ook komen omdat 't zo rustig was ;)

8. line07

line07 Lid

13 jul 2007
    26
    0
    0
    Utrecht
    Hai Pooh

Ik zal me voorstellen
    Ik ben Marjolein en ook in Maart uitgerekend, de 23ste.
    Ik herken wat je zegt..zoooooo moe. Ben korter zwanger dan jij, maar hoop dat het beter gaat worden.
    Ben ook wel gewoon toe aan vakantie!

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Line07 welkom hier! Gefeliciteerd!

Als LizD, Meiske91 en Line07 hun gegevens hier neerzetten zoals op de lijst op pagina 1 dan zijn we met 81 maartmama's :confused:

10. Roosje76

Roosje76 Actief lid

30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    Herken het zeker wel, die moeheid. Ga 's avonds ook eerder mijn mandje in en omdat ik nog deels in de ziektewet zit, slaap ik 's middags vaak ook een uurtje op de bank. Maar ik vind die nare misselijkheid het ergst zeg! Gevoel dat ik de hele dag moet eten, een onstilbare honger, terwijl ik eigenlijk geen trek heb door het beroerd voelen. Ach ja, het hoort er bij zeggen ze...

11. line07

line07 Lid

13 jul 2007
    26
    0
    0
    Utrecht
    Gek he Ellenk, Dat je niet zwaarder wordt maar de broeken niet meer passen. heb ik ook last van.
    Waar kopen jullie leuke kleding?
    Wil voornamelijk een hippe spijkerbroek!

12. line07

line07 Lid

13 jul 2007
    26
    0
    0
    Utrecht
    Line07 Marjolein - Utrecht- 23 maart 2008 - 1e kindje

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ik ben ook hartstikke moe savonds eigenlijk de heledag maar ja mn dochtertje heeft veel energie dus ja ik ben rond 8 uur als ze naar bed is ook kei moe en val dan meestal in 5 al in slaap of opde bank of in bed pfff. zegt mn man wel ga dan slapen als ze dr dutjes doet overdag maarja moet ook wat ana het huishouden den en het ergste is ik weet dat het erger wordt..met mn dochtertje was het het ergst tussen week 10 en 15 dat ik alleen maar kon slapen

14. line07

line07 Lid

13 jul 2007
    26
    0
    0
    Utrecht
    Tja, dat is wel erg balen. Zou het bij deze zwangerschap ook zo zijn, dan?
    Wie weet verloopt het beter!
    Hopen maar :D

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    zover ik weet is 99% van de vrouwen die zwanger zijn moe... want ja je lichaam is ook =hard ana het werk enzo.. maarja de eerste keer kon ik nog slapen nu niet de hele dag maar ja dat houd je bezig.. en het begint wel weer op de eerste zwanger schap te lijken..

heb ontzettende rugpijn hebben jullie dat ook ?
    en missleijkheid komt er ook were lekker aan :S

wat zijn julie kwalen

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ja dat heb ik precies hetzelfde ;)

17. line07

line07 Lid

13 jul 2007
    26
    0
    0
    Utrecht
    Ik ben gelukkig niet misselijk.
    Alleen in de nacht of 's morgens. Heel af en toe wel wat weeig gevoel. Maar dat gaat snel weg als ik iets eet of drink

@Pooh, is dit wat je wilde weten (naam enzo)

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Line07 Marjolein - Utrecht- 23 maart 2008 - 1e kindje

Ja super bedankt! Zo kan Natasja je toevoegen! ;)

19. parel

parel Actief lid

11 mrt 2007
    105
    0
    0
    Ik ben gelukkig ook niet misselijk en slechts een beetje moe. Ik slaap de tweede helft van de nachten erg slecht daardoor ben ik niet zo uitgerust, maar verder valt het me alles mee! Verder heb ik zware, zere borsten vanaf NOD zo'n beetje en af en toe duizelig bij snelle bewegingen.

En m'n buik voel ik af en toe, maar zeker niet continu. Al met al mag ik niet klagen tot nu toe!

Groetjes!
    Parel

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Lieve meiden allemaal bedankt voor jullie meeleven de afgelopen week ! het was zoooo spannend maar vannacht ga ik gerust slapen !
    Super Bedankt ! :D

en helaas ben ik ook de hele dag uitgeput ... ga wel werken en af en toe dingen doen zodat het allemaal nog niet opvalt maar ben echt kapot de hele dag ...
    Mijn lieve lieve moeder had het net over verbouwen en verven en pffff ... nou ik moet er niet aan denken ben al blij als ik met de stofdoek rond het huis kom... hoop dat dit snel weg is hoor :cry:
    had gevraagd bij de da en kruidvat naar davitamon mama maar dat kennen ze niet ... is dat die met foliumzuur ? want ik heb die van gravitamon al .. :(:
    ben er trouwens al achter dat je die niet op nuchtere maag moet nemen daar wordt ik ook misselijk van ....
    Overgeven wordt al minder maar mijn smaak ook helaas .. ik vind bijna niks meer lekker ... zelfs geen friet en dat wil wat zeggen ha ha :confused:
    Ben erg emotioneel vandaag na alles het wordt allemaal zo veel en echt nu ... heb het er ff moeilijk mee mijn mannetje mag lekker afzien helaas maarja is de 1e keer in 8 weken dus het mag ook wel eens ha ha :D

Deel Deze Pagina