ow meid ik ben jalours op je ....lekker in bad liggen....had ik die luxe maar! als je het niet vertrouwd dan moet je gewoon @ ziekenhuisbelen en vragen of ze kunnen checken op vruchtwater dmv een echo en als jej e verhaal uitlegt doen ze echt nie moeilijk denk ik hoor! ow ik heb "juize fm" opstaan ( radio op digi tv) en dr was een leuk liedje op dus ik pler de radio erbij aan,knoertehard,ga met jamilia staan dansen,beiden het hoogste lied natuurlijk en ik zit nu en heb mn een harde zere buik! hahaha ik dans nog ff door
als ik het idd heb gegeten morgen,dan hoor je het van me,maar t veranderd hier nog wel s spontaan...hahahaha
Redone, Dikke knuff! Hopenlijk heeft jou eigen instinct meer gelijk dan de Vk en is het toch begonnen.
Eekje: van harte gefeliciteerd met Jana! @Redone: vertrouw op jezelf meis, het is jouw lichaam. Wie weet zet het vannacht door of blijkt dat je vliezen wél zijn gebroken! Is er nog slagroomtaart? Zo ja, doe mij ff een halve... Ik voel me echt heel goed vandaag, ik heb gewoon een topdag. Naar de stad gefietst, bakkie geleut met mijn zoontje (die ook helemaal in zijn nopjes was omdat zijn moeder weer eens normaal deed) weer naar huis toe, gezellig gebeld met mijn mammaatje... vreemd, ik verwachtte ieder moment helemaal in te zakken, maar da's niet gebeurd.
hee lieve meiden, Heeft mijn vriendje juist doorgegeven dat wij een dochter hebben gekregen? Ze heet Jadyn en is afgelopen zondag geboren na een helse bevalling. Volgens mij heb ik gewonnen! Ze was 4350 gram. Kom gauw meer lezen en vertellen. xx Mary Jane
Jeuhh, maryjane! Van harte meis! 9 pond... grote genade... was het daarom hels, of lag het ook aan andere factoren? Hoe dan ook, ik hoop dat je snel weer op krachten bent en je lekker kan genieten van je dochtertje!
Mary Jane gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Het was ons nog niet meegedeeld dat jullie een dochter hebben gekregen. Knuf van zuurtje
Vriendje : dochter : Ik weet van nix.....CORRECTIE: WIST van nix GEFELICITEERD met JADYN geniet ervan en kom snel alles vertellen!
Hey dames! Ben nu net pas thuis uit het ziekenhuis, waar ik naartoe was omdat ik de baby nog niet had gevoeld vandaag. Toen ik de CTG kreeg begon ons beebje ineens weer te discodansen, dus gelukkig zat dat wel goed. Ze waren daar allemaal heel lief voor me en begrepen heel goed dat ik me zorgen maakte. Omdat ik morgenochtend ook een CTG gepland had met echo en het nu rustig was, hebben ze meteen de echo ook gemaakt zodat die afspraak kon vervallen. Helaas heeft de baby wat te weinig vruchtwater. Dit in combinatie met het feit dat ik de baby zo weinig voel, heeft de GYN doen besluiten me morgen op te willen nemen in het ziekenhuis. Ze heeft inwendig onderzocht, maar ik heb nog helemaal geen ontsluiting. De baarmoederhals is maar deels verstreken. Ik krijg morgen ook een gel wat alles een beetje op gang moet helpen, maar omdat het nog ZO dicht zit verwacht ze er niet veel van. Ze gaat er dan ook vanuit dat de baby morgen nog niet komt en dat we vrijdag nog een keer met gel aan de slag moeten. In ieder geval wilde ze niet meer wachten tot zondag of maandag om in te leiden. Maar ik mag pas naar huis als de baby er is. Vanaf morgen is het rond mij dus even stil..
Jeej meid... nou dat zit ook niet lekker dan! Hoop voor je dat alles een beetje mee zit en dat je je baby-tje snel in je armen mag houden ! ! Houd je ons op de hoogte,heb je een buddy ofzo :
beccaatje die hield het bij in haar "ondertext" maar volgens mij gaat mary jane aan de leiding met haar Jadyn van 4350 gram
ZZzzzzzZZZZzzzzZZZzzzzzZZZZz.......zZZZZ zzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzZZ ZZZZZZZZZzzZZZZZzzzzZZZZz...ZZZzzzZZzzzz ZzZzzzZzzz....ZZZZZ..zzzzZZZzzei je wat? Lag te slapen....