ahhaha ja ik vind het ook heel dubbel hoor..... en tsja die olijf olie in mn ijsthee was een super (ranzig) ongelukje hahahaha had ik weer !
Heyy Beccaatje wat een verhaal meis, en ontsluiting gaat toch niet zomaar weg lijkt me. Ja die wonderolie, ik heb ervoor gekeken maar er staat ook heel duidelijk op: gebruik door aanstaande moeders wordt afgeraden.
cornelia had het ook genomen van de week,maar ook zonder resultaat he.... alleen een wc race,verder niets.... nouja ik wacht nog even af......
Ja en het blijkt dat je doordat jezelf aan de race gaat je baarmoeder die krampen over kan nemen en weeën op kan wekken, maar Ukkie schijnt het er ook flink benauwd van kunnen te krijgen en dat risico wil ik liever niet lopen. Het is niet gezegd dat Ukkie het benauwd krijgt maar het kan wel dus vandaar dat ik dat liever niet probeer.
Beccaatje, jee wat een verhaal meid. Knuff! ! ! Jetjuhh en cornelia, veel succes vandaag. Hopenlijk heeft het strippen het gewenste effect. Nona, weeen?! Gaat het al wat harder rommelen?
Ik ben er ook nog hoor maar ik zal er niet zoveel zijn deze middag. Om 13u afspraak bij de vk. Taatje gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje. (sorry ben even naam kwijt) Beccaatje wat vind ik dit erg. Denk je dat je met beebje naar huis gaat en dan is het toch niet zo. En hoe kan ontsluiting in een keer verdwijnen : Raar hoor Wonderolie ga ik ook niet gebruiken. Knuf van zuurtje
Meiden ik gaat er vandoor, we gaan ff naar Marco`s ouders zodat Marco zijn vader nog ff kan helpen met de tuin bielzen plaatsen enzo. Van daaruit gaan we door naar het ziekenhuis, dus verlopig ben ik er ff-tjes niet. Misschien vanavond weer, tenzij de weeën natuurlijk flink op gang komen, dan sms ik me buddy en dan horen jullie wel hoe en wat.
@Becca: het moet niet gekker worden zeg... Dit vind ik echt zwwar klote voor je meis. Ik ga vanavond serieus een kaars aangooien voor jou, t moest maar eens afgelopen zijn... Kom op wijffie!
dat de ontsluiting weg is...waarschijnlijk heeft de vk zich vergist, omdat de bm nog zo hoog ligt. Ze hebben het gister uitgelegd in het ziekenhuis, soort van beginnersfout....lekker dan..... ik moet mijn ondertekst aanpassen. Mary Jane, wat een grote!
Daar kan je het dan weer mee doen dus.. Een beginnersfout. Ik zou ze aanklagen die gasten... @Jetjuhh: ik hoop voor je dat het doorzet! Ik ben de pineut... Noot en ik hebben de kinderwagen van zolder gehaald: alle banden lek, onrepareerbaar... Noot is hartstikke handig, maar kon op geen enkele manier die dingen fixen. Leverancier opgebeld voor 3 kompleet nieuwe wielen: onbestelbaar, of het gaat zeker 3 maanden duren. Fukfukfufkfukfuk.... Maar heel gauw marktplaats afzoeken naar een leuke nieuwe
ha ha, verveel je je? gras? ik moet om 13:15 weer bij de vk zijn...geen ruk zin meer, dat snap je. ik ga mijn wannabe-mama lijstje weer bijwerken.
22 wannabe-MAART 2008 MAMA'S Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Beccaatje - 30 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Laura1983 - 24 jaar - Groningen - 11 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Almostmummy - 23 jaar - Den Haag - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Nog niet uitgerekend: Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Pearly-24 jaar -Zuid-Limburg- 22 maart 2008 - bevallen op....- 1e kindje - Jongen Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
@Mary Jane: Proficiat met jullie dochter. Wat een flinke meid. Ik kan heel goed begrijpen dat de bevalling niet gemakkelijk was. Gaat het alweer beter. @Becaatje: Succes straks bij de vk. Hopelijk krijg je goed nieuws! Hier gaat alles alweer een stuk beter dan gisteren. Ik kan nu eindelijk weer met manieren op een stoel zitten (en blijven zitten)
neeej nona heb nie weeen...... nie regelmatig in ieder geval.... soms wel heftig! meiden....kalm aan! we komen er vanzelf..... ga vanavond "duikboot" eten hahahaha ben benieuwd
21 wannabe-MAART 2008 MAMA'S Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Beccaatje - 30 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Laura1983 - 24 jaar - Groningen - 11 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Almostmummy - 23 jaar - Den Haag - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Nog niet uitgerekend: Pearly-24 jaar -Zuid-Limburg- 22 maart 2008 - bevallen op....- 1e kindje - Jongen Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje