geeeen id..... hahah neej nou uuh..... pffff zucht.... uuhm... ja nouja ze zijn er nog...... ahahahahaha ik heb de hele dag al constante pijn in mn onderbuik en dat verergert iedere x met de harde buiken,doet echt AUW! ! maarja het zal erbij horen Jamilia kwam spontaan met het id dat ze vanavond bij oma wou slapen..... ik zeg nou dan bel je oma maar en toen heb ik haar de telo gegeven en oma vond t prima... ik blij...... nu is ze weg..... @ oma's ik ga pizza eten..... vorge week ook al gehad,maar had er zo'n zin in en kon me de moed niet opbrengen om Zuurtjes duikboot te maken,dus die bloemkol ouden we maar voor morgen.... owjee mn moeder wou hachee maken morgen.... ach nouja die boemkool komt wel op hahahaha
de dreami is de bak .... dat heet tegenwoordg dreami hahaha ja wat een gehannes he ik heb zo'n een als deze http://link.marktplaats.nl/156674551
De centjes zijn er nog niet. We krijgen een redelijk groot bedrag van de belastingen terug op het einde van de maand. Met een deel daarvan kopen we de kinderwagen.(duo wagen)
Hij staat klaar in de winkel, enkel nog betalen en meenemen. Hij kost 399 euro voor de duowagen met voetenzakken en regenbekleding bij.
Oww, ja weet ik veel. Hij is cool die kar van jou! Ik kan geen enkele link vinden die naar een soortgelijk ding als deze wagen leidt, maar neem van me aan dat 'ie leuk is.. haha @Zuurtje, wachten op de beeb, wachten op de belastingpoet... Wat een eindeloos gewacht toch weer... Komt het wel op tijd binnen dan? Niet dat je over een half jaar nog een x je wagen kunt ophalen...
Volgende week zouden we het geld moeten hebben, dus dat komt wel in orde. Wachten op de beeb wat is dat :
hmmm pizza was lekker..... had net 4 x na 5 minuten zo'n rare buik ding ik denk ga s op de tijd letten hoeang ze blijven.... WEG ZIJN ZE AaAAARGH ! ! ! ! ! ow auwie ... niet helemaal dan nou uuhm... ik ben ff weg,mocht er wat zijn dan horen jullie het snel genoeg via mn buddy's of Zuurtje hahahahaha ( ga er maar niet vanauit dat eriets gaat gebeuren hoor.... ) tot strakkies meiden!
Wat is het hier stil MamaNona hoe is het met je rare harde buik dingen : Zijn ze er nog : Knuf van zuurtje
Nona ik heb ook de Mutsaerts trans4mer. Staat in mijn album. Heb nu ook harde buiken. Vanmiddag iets teveel plezier gehad met mannetje
jaaah... nog steeds..... wordt gek hoor... regelmaat zit erin,totdat ik het besef en dan is het weer weg klinkt vreemd...is het ook ..... en daar .... hoest daar ? ?
hahah goeie keus hahah veel plezier is altijd goed...... jamilia is logeren...misschien moet ik ook maar plezier gaan maken en bitterlemon drinken en 67 x de trap op lopen