Ik loop al sinds oud en nieuw met weeën, maar ze zetten maar niet door. Ik loop ook al weken met ontsluiting die niet door wilt zetten. Ik kan bijna niet meer lopen van de pijn, binnenshuis gaat redelijk, maar zodra ik naar buiten ga moet de rolstoel mee. Opstaan en zitten gaan gaat gepaard met veel gevloek en getier van de pijn, ook omdraaien in met gaat gepaard met een hoop gevloek en getier. En toen ze vanmiddag een uitwendig en inwendig onderzoek deed krimpte ik inelkaar van de pijn, daarvan schrok ze behoorlijk en vroeg of ik dat vaker had, ja iedere dag. En dat alles bijelkaar willen ze me niet langer laten lopen.
ik wilde mijn paaseimoment gewoon even delen. Zo ben ik. Ik laat jullie delen in mijn verdriet én mijn vreugde! @jetjuh: ik vind dat jij een goede reden hebt om op vrij korte termijn gaan bevallen. Ga je wel op normale wijze bevallen dan? Als alles al zeer doet lijkt me dat ook geen grap..?
okay dan als je met de pasen bevalt kom ik je persoonlijk een groot blauw chocolade paasei brengen ik deel jullie mijn pijn mee ...... mn harde buiken gedoe doet pijn,geen ECHTE regelmaat,wel houden ze nu echt een minuut aan ofzo
Dat gaan we wel proberen, maar de vk heeft wel gezegd dat ze een gyn standby laat staan, voor het geval dat als het niet lukt er meteen ingegrepen kan worden. Maar eerst afwachten of het nu doorzet en anders wat ze dinsdag gaan beslissen. Mijn buik is wel weer iedere keer zo hard als beton en mijn banden doen zeer bij het leven. Ik duik zo onder de douche, en dan maar afwachten wat er gaat gebeuren vanavond of vannacht. Maar jij moet ook op korte termijn bevallen hoor meis, jij zit ook in een rot situatie zo
lady's ik ga douchen.....als t stopt was alles nep en anders toch maar ff bellen denk ik tot na t douchen
Tsja ach, ik weet in ieder geval zeker dat hij er volgende week vrijdag is....goedschiks of kwaadschiks (=keizersnee). Maarre.....ga eens lekker douchen, kijken wat er gebeurd!
MamaNona: Ff springen onder de douche, en roepen KOM ERUIT KOM ERUIT KOM ERUIT! maar niet uitglijden he!
@ alle meiden die nog rommelen en moeten bevallen: Zet hem op, ik duim dat het snel door mag zetten!!! Hier alles oke, heb alleen mn tepels nog kapot doordat ons meiske zo hard zuigt en drinkt. Morgen komt de lactatiedeskundige even langs om te kijken of we anders aan moeten leggen (ook al zei men in t ziekenhuis en va de kraamzorg dat ik goed aanleg enzo) en of er verder iets anders aan te doen is. Maar ja liever zo dan dat ze niet goed zou drinken...ze groeit goed en heeft nu een lekkere toet Liefs, Mili
nou ikke heb douche klaar en n dingen zijn er nog steeds..... ikke moet gyn in dzh belllen dus alyke is helemaal voor jouououououwwww! ! ! ! ! ik ga nu aar s serieus timen,geloof dat ik nog in mn ontkenningsfase zit tot laterrrrr **einde ego bericht**
jah moet toch wat ...... ze vragen er in t ziekenhuis toch om ..... maar ik zie wel.... ga eerst maar s wat drinken ofzo,khen een droge mond! wat is bij jouw op ? je weeen ?