hihihihi emo's genoeg hoor hihihih vertellen ze net : een beeb heeft een hartslag tssen 110 en 160 ...... die was van mij had gisteravond bijna continu 197
ja ik was ook in shock,maa t was een vrolijke druktemaker zei ze ..... nou daar gaan we maar vanuit dan
ja achja.... die kleine meid is vanaf de 12e week al voelbaar bij mij,kheb al gezegt is er een met adhd.... gewoon een druktemaker .! pff een keizersnede op tv... ik wil gewoon een bevalling en geen keizersneeeeee ! ! ! ! ! nu krijgt ze die prik... doet me denken aan me eigen ks.... Ilona kunt je even ontspannen : NEEJ IK HB EEN WEE ( de prikker was eengoede vriend van mn oom ,lig je daar met je blote doos hahaha eerstvolgende familie verjaardag was ook enig )
nog steeds geen becca ? ? ( en flientje isook weer spoorloos ? ? ) redone is er ook niet ..... normaal wel op msn,maar die had ik net even aan en daar was ze ook niet... mischien is ze wel aan t bevallen
ach op zich gaf het me ook wel een fijn gevoel,omdat het spoed was enzo,was ik niet gelijk helemaal alleen met de artsen zeg maar
Ze zijn stiekem aan het voorkruipen Beccaatje niet, ze loopt al veel te lang rond met beeb in de buik. Wordt eens tijd dat ie eruit komt
Ik heb heel de tijd mannetje bij me gehad. Had wel geen ks maar wel prik om terug een beetje op adem te komen.
ja die moet er echt gewoon uit die kleine jongen ........ en dan die teleurstellingen erbij enzo.... dat gun je niemand toch !
ja paps was er ook op de ok,maar dat is dan nog weer anders .... vind het ook wel komich om te zien dat iedereen de armen vastgelegt krijgt enzo... hahaha ik mocht "los" liggen..... GATVER...kijk recht die buik in op tv! ! ! ik kan niet tegen operaties! ! ! ! !
Iedereen vastgebonden en jij los : Is dat normaal niet andersom : Meestal kan ik wel tegen operaties maar niet altijd
hahahaha jameestal wel bij een keizersnede worden meestal je armen vastgebonden op een soort plankje zeg maar.....