Beccaatje Gefeliciteerd met jullie Zoon...geniet van de kraamtijd!! Hier DE DAG vandaag! hahaha Ben eens benieuwd wanneer ons ventje zich gaat melden! Succes allemaal meiden!
hoi allemaal! bedankt voor de felicitaties. Alles is prima verlopen. Vliezen om half elf gebroken en om kwart voor twaalf was hij er al zonder dat ik het besefte. Speedbevalling dus. het is trouwens een erg knap mannetje & proficiat aan de ondertussen andere bevallen mama's Grts
haha okay,dan maak ik me om jouw even geen zorgen ik ga maar ff een poets poging doen ofzo....,overal ligt wel wat ...... pfff
Beccaatje: gefeliciteerd met jullie zoon Cornelia: gefeliciteerd met jullie dochter Nathalie: gefeliciteerd met jullie zoon. Flientje: zet hem op meid. Hopelijk zet het door. Hier vannacht een eng moment meegemaakt. Voor het verhaal kijk maar bij de maart mama's die bevallen zijn. Verder gaat alles zijn gangetje.
Hee mama's! Verder nog geen baby'tjes geboren? Hmm, beetje tempo dames! Hier gaat alles goed. Alles verloopt zoals bij de vorige bevalling. Heb het idee dat dit nog ''voorwerk'' is en dat de echte bevalling vanavond/vannacht zal inzetten. De weeën worden weer scherper en ik zit af en toe al braaf te pff,pff,pff,pfffen. NJAUWWW, komt er weer eentje...
update van hier : wee-loos super sjachie geen zin ergens in geen eetlust ga ff bankhangen kus van hier! !