Goedemorgen Dames Ik wil jullie als eerste fijne Paasdagen wensen. En voor de mensen die bevallen zijn Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Baby's. Ik zit er vandaag een beetje door heen met feestdagen is het alleen zwanger zijn niet leuk. Ben blij dat mijn ouders straks samen met oma komen eten. En mijn dochter van 6 zorgt ook voor afleiding.Het zullen de hormonen wel zijn dat het effe tegen zit , ben nu al vanaf 2e kerstdag alleen . En de angst voor de bevalling en alles komt nu ook ineens ,maarja red het wel heb het met mijn dochter ook gered 6 jaar alleen.Sorry voor het geklaag ik hoop dat jullie fijne dagen hebben en hopelijk snel kunnen genieten van de baby. groetjes veel liefs xxx Shantie
Eerst en vooral EEN FIJNE PASEN Flientje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Hier is er verder niets nieuws. De paashaas heeft hier geen beebje verstopt tussen de paaseitjes. We wachten dus maar rustig verder af : Knuf van zuurtje
Flientje, proficiat met je zoontje! Hier nog niets... Ik heb eigenlijk zelfs echt maar weinig last van harde buiken en voorweeën en dergelijke, of rommelende buik niet bij mij... enkel een veel bewegende beeb... Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren
Flientje gefeliciteerd met jullie zoon Daniel Theodoor!! Hier nog geen gerommel! Denk dat manlief en ik maar eens een lekkere wandeling moeten gaan maken vandaag. Vrolijk Pasen allemaal! Groetjes Maranka
Ik heb laatst een heel leuk mutsje hier op de site gekocht met onze kleine zijn naam erop. Is echt heel erg leuk geworden. Als jullie ook belangstelling hebben moet je even een PB'tje sturen naar mensi. De mutsjes staan in haar album en kosten 7,50. Ik maak even reclame voor haar, want haar tppic waarin ze de mutsjes aanbood is gesloten door Lotte.
HEB IK VOOR EEN AANTAL WEEKJES GELEDEN OOK GEDAAN,ERG LEUK ,niet duur dus EN ZE IS NOG SNEL OOK! ! ! ! *** ECHT EEN AANRADER ***
Ram - 21 maart t/m 20 april Het Ram-kind is een ondernemend kind, voor wie het huis vaak te klein zou kunnen zijn. Het zal graag actief bezig willen zijn en zich laten uitdagen door anderen. Het lijkt wel of het over een onuitputtelijke energie beschikt. Het zal dan ook niet eenvoudig zijn om dit kind elke dag op tijd naar bed te krijgen. Het Ram-kind kan over een sterke drift beschikken, wat zal maken dat het met spelletjes graag van anderen wil winnen. Met name door leeftijdsgenootjes zal dit niet altijd in dank worden afgenomen. Het kan dan ook nodig zijn dit kind te leren omgaan met verlieservaringen. Daarmee wordt niet alleen voor het kind zelf het leven prettiger, maar wordt tevens voorkomen dat het door andere kinderen niet meer uitnodigd wordt bij hun spel. Het Ram-kind zal hoogstwaarschijnlijk recht door zee zijn. De positieve kant daarvan is dat het doorgaans eerlijk is. Een mogelijk nadeel is echter dat het soms ook een beetje tactloos kan zijn. En ook al heeft het dan misschien gelijk, de meeste mensen houden er niet van om op een tactloze wijze met hun ongelijk of hun minder sterke kanten te worden geconfronteerd.
Hoi maartmamaatjes! Dank jullie allemaal voor de felicitaties zeg, echt leuk! Hier even een kort verslag van de bevalling: in de nacht van 21 op 22 maart had ik een paar serieuze rommelbuien, dus ik vermoedde al dat er wel eens een beebietje aan kon zitten te komen. Om 06.15 werd ik wakker van de eerste -hoe het komt weet ik niet, maar je wéét het gewoon- wee. Merijn wer om 09.00 opgehaald en de weeën zetten aardig door. Volgens de vk was er al wat ontsluiting, maar niet echt veel. Tot 11.00. Weg weeën. Shit. Gelukkig kwamen ze eind van de middag weer terug en werden snel heviger, om 18.00 had ik nog maar 3 cm.. balen... De vk was de deur nog niet uit of de weeën werden ineens veel sterker en al snel wist ik ze niet zo goed meer op te vangen. Om 21.00 vk gebeld, 4 cm ontsluiting. Een enorme tegenvaller dus. Ze besluit om 21.30 mijn vliezen te breken en toen ging het snel. Ik voelde de weeën overgaan in persweeën en om 22.25 was de ontsluiting volledig. na 1x persen stond het hoofdje en bij de tweede wee was onze Daniël geboren. Precies om 22.30. Man, in een uurtje van 4cm naar geboren is best heftig kan ik je zeggen... Maar het is het zo waard, 't is zo'n mooi mannetje! Alle meiden die nog moeten: kom op hoor!