Goedemiddag meiden. Ik ben er ook nog steeds. Geen voortekenen hier dat ons hummeltje in aantocht is. Dus we wachten maar weer af. maar toch........ Lieve spruit, kom er nu maar uit! ! ! (begin een beetje ongeduldig te worden...) Fijne dag vandaag! Groetjes Maranka
Nee, jij bent vast veel ongeduldiger ! Maar dat mag ook wel jij hebt al ontsluiting en al zoveel valse starts gehad! Jij mag eerst hoor!
Dank je Pooh! Ik ga even een broodje eten en kijken of we vanmiddag nog iets leuks kunnen gaan doen. Wil er wel even uit vandaag! Tot later!
hier verder ook alles rustig,ik word gek van die voorweeen,maar verder alles okay .. krijg vanmiddag mn mams en mn oma op de koffie..... ff voor de gezelligheid..... ik heb maar bedacht dat ik hoogstwaarschijnlijk weer overtijd ga lopen en dat beebje 04-04-2008 geboren word ofzo hahahaha als we daar vanuit gaan,dan valt alles wat eerder is mee! en wat nog later is nog meer tegen
Fijn hé die voorweeën . Geniet maar lekker van je bezoek straks, is altijd weer fijn om wat afleiding te hebben
dames, bedankt dat jullie op mij hebben gewacht, maar jullie mogen nu hoor.... (vervelend he, alsof jullie niet willen....)
neej echt nie..... zo af en toe zijn ze weg,maar verder zijn ze er continu..... ff weg zit er niet in hoor,want ze doen vreselijk pijn,nou kzie mezelf al leuk in een tuincentrum lopen met iedere 5 á 10 minuten zo'n lastpak hihihi nou echt niet ! schat kijk eens wat een leuke tulpjes en viooltjes... auw auw hijg puf kreun steun ( beloerd door iedereen ) en die roosjes zijn ook leuk en we lopen een stukkie verder en auw auw hijg puf kreun steun .... hahaha nou echt nie hoor
doe dat, misschien was mijn toestemming net waar ze op zat te wachten Het gaat met mij eigenlijk prima, al met al bekeken. Onderkantje wordt al minder beurs, ik voel mijn eigen blaas al weer...ben al weer bijna mens...