Goedenavond dames, Ik zal ook even weer wat van me laten horen. Pff heb net een half uurtje nodig gehad om alles weer bij te lezen. Sorry, maar het is even te veel om op iedereen te reageren dus dat laat ik helaas dan maar even achterwege. Waar ik wel blij om ben is dat het allemaal alleen maar goed nieuws is op sommige vervelende klachten als misselijkheid na. Bij mij gaat alles prima. Ik heb maar heel weinig klachten. Ben af en toe moe. Voel heel soms wat steekjes in mijn baarmoeder en heb heel soms last van hoofdpijn en brandend maagzuur. Soms vraag ik me echt even af of ik wel zwanger ben, maar de testen liegen niet! Ik heb mijn laatste test vorige week gedaan en ga morgen nog even weer een test doen voor mijn eigen gemoedsrust. Ben benieuwd hoeveel duidelijker de streep zal zijn. Ik kreeg vanavond telefoon van MvM. Ze komt 1 aug. langs. Vind het een erg goed doel, dus doe graag mee. Dames kijk eens in mijn album. Staat een fotolijstje in met een gedicht (gejat)wat ik aan mijn schoonvader ga geven als zijn verjaardagskado. Ik ben dan 7 weken zwanger.
@Pooh, dankje liefie! Ik was weg, dus had nog geen tijd om alles op een rijtje te zetten! zo kan jij aan je tikkie voldoen toch? maakt mij niks uit, team work! Wat hebben jullie veel gekletst, heb nu even geen puf om op iedereen te reageren. We zijn even naar Utrecht geweest, even babywinkels neuzen, we hadden allebei behoefte hieraan, beetje echter maken dan het al is. Ik ben nu echt heel moe hihihi, dus ik lig lekker in bed, ben net gedoucht, ben lekker ingesmeerd door mijn mannetje en heb een kopje thee gekregen, heeeeerlijk toch zo zwanger zijn!
Mpje Hoeveel weken was je toen zwanger? En mag ik vragen wat voor operatie je hebt gehad? Ik ben nl net aan endometriose geopereerd. En 2 mnd daarna zwanger! Mijn buikje groeit al best. Leuk dat de Esprit zwangerschapsmode krijgt! @Pooh Ik ben trouwens 28 jaar
tatum.. nou hier in de usa krijg je een bloed test ze nemen geloof ik 5 buisjes af als je tussen de 12 en 15 weken zwanger bent aan de hand daarvan gaan z etesten of je kans heb op ene kind met afwijkingen of downsyndrome etc.. als je positife test doen ze een nekplooi meting
misschien bij vk? Jeetje man, ik heb lopen klooien met die quote openen en sluiten, mijn vorige bericht vijf keer bewerkt!
ik wete het niet dat wordt hoer automatisch gedaan... ik hd er eerder ook nog nooit van gehoord tatum.. maar ja als je negatoef test op die test hoef je dat risico ook niet te lopen
http://www.google.com/search?hl=en&clie ... tnG=Search hier tatum, is wel in het engels maar hier staan verschillende paginas over die test
pff wilde dat hier de zon ook eens ging schijnen. Niet gelijk bloedheet ofzo, maar gewoon lekker zomers!
ja dta kopt dat was echt een naddel in nl dat vind ik 1 van de weinige fijne dingen hier verder is het hier veel te druk enzo hoor maarja.. momenteel si het wel erg heet tenminste binnen
Krijg je dan ook eerder echo's? Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, maar dat is omdat ik net geopereerd ben...
nee die is druk aan het spelen hoer naast me met dr keukentje die ze alvast voor dr verjaardag heeft gehad.. en kan de tuin niet in want is mn man mee bezig du sja dan maar binnen met de waaier aan
@line was je toen al zwanger? Ik krijg mijn echo op 9 augustus, ik ben dan 7 weken en 2 dagen. We lopen nog bij de gyn, aangezien we wat hulp hebben gehad bij het zwanger worden.
Nee, toen niet. Ben geopereerd aan endometriose en 2 mdn later zwanger! Omdat ik veel buikpijn heb even naar gyne. Maar alleen nog een vruchtzakje te zien. Moet eigenlijk over 1.5 wk terug, maar dan gaan we lekker op vakantie. Nu een afspraak over 4 weken