ik ga slapen,hoop ook dat hier de vliezen spontaan breken ofzo hahahaha maarja wie hoopt dat niet! slaap lekker en tot morgen
Slaap lekker! Hoop jullie snel te kunnen mededelen dat ons manneke geboren is uiterlijk donderdag in ieder geval
Goedemorgen @Sumeye Van harte gefeliciteerd @Pearly Spannend meid.Hoe staat het er nu voor? Hier begonnen gisteravond de echte pijnlijke harde buiken.Na een uur was het weer weg jammer genoeg. De kids vandaag weer naar school dus heb een beetje rust vandaag en wie weet zet het door.
goeiemorgen meiden, hier nauwelijks kunnen slapen! De weeen zijn goed opgang aan het komen! We moeten om 13uur weer in het zkh zijn! dus ben eens benieuwd!
@ Beccaatje: Nope die wil mevrouw niet hahaah Nora spuugt het net zo snel weer uit. Ze wil alleen the real stuff
@ alle meiden die bevallen zijn: Van harte! Lekker genieten nu! @ all die nog moeten (hoeveel zijn dat er eigenlijk nog?): Zet hem op k hoop dat het snel zo ver mag zijn! @ all: Hier alles oke. Nora wil alleen nu ff vaker aan de borst en had flink last van krampjes, dus heb ff wat minder slaap gehad. Mn man is ziek ligt op bed, dus sta dr ff alleen voor vandaag..hij heeft vakantie nog maar ja griepje Ff vraag: Iedereen in NL heeft toch 6 week van te voren verlof (mits je voor 4 wk gaat natuurlijk ) en 10 weken daarna? Iemand zei tegen me, zo dus 6 weken voor en 6 weken erna he? En ik dacht neee 10 weken toch : : Dusss dames let me know..hihi ik hoop op 10.
@pooh: thanks..ik dacht al..heb ik dat dan niet goed in mn hoofd gehad. Gelukkig zat zij er naast en nirt ik...haha scheelt weer 4 weken he? Alles goed verder met jou en je mannetje?
@ Mili jaaaaaaa alles gaat zijn gangetje hier! Ik geniet super veel van Sam. Alleen nu zo zielig. Vanmiddag naar de huisarts voor de spruw die weet terug is, maar wss doordat ik een vaginale schimmel heb en die via de voeding ofzo bij Sam komt of nog via de bevalling. Maar in ieder geval samen naar de dokter vanmiddag. Hij is daar erg huilerig van en hefet veel krampjes. Is zooo zielig, maar komt wel goed! Hij groeit goed. Was vorige week op 9 dagen tijd 470 gr gegroeid Ik hoop dat bij jou ook alles goed gaat met de kleine meid! Dikke knuffel!
Heyy meiden....... Het gaat hier buitengewoon k#t Heb vannacht weer elk uur en halfuur gezien, bleef naar de wc waggelen (aangezien rennen niet meer gaat) en heb alles eruit gekotst waar het vandaan kwam mag joost weten zoveel heb ik gisteren nieteens gegeten Vanmiddag dus weer naar de vk om te bespreken wat ze nu verder gaan doen aangezien het strippen niet geholpen heeft. Ik heb nogsteeds harde buiken en trekken mijn banden als een idioot, maar ook dat is niets nieuws wordt er moedeloos van. Het in en uit bed stappen gaat ook niet meer op eigen kracht, Marco moet me helpen om mijn benen het bed in te tillen anders gil ik het uit van de pijn, traplopen gaat ook steeds moeizamer. Ik lig sinds drie dagen bijna alleen nog maar op de bank, of op bed en als ik daar niet te vinden ben sta ik onder de douche. Oftewel ik ben het ZAT en niet zo`n beetje ook. Zwanger zijn is leuk, maar al die klachten hadden van mij achterwege mogen blijven op z`n minst de helft ervan. Over een uurtje stappen we in de tram op naar het ziekenhuis, m`n schoonmoeder gaat met me mee, die wilt niet dat ze me weer zo wegsturen en aangezien ze jaren ervaring heeft als kraamverpleegkundige weet ze ook wel waar ze het over heeft. Ze vind dat ze me zo idd niet veel langer meer kunnen laten lopen, nouja lopen....... in huis is het strompelen en buiten is het in de rolstoel Dus afwachten wat ze vanmiddag gaan zeggen........ Hopelijk gaat het de rest van de meiden een stuk beter af.
Aaaah wat sneu, krampjes enzo! Hier nog zo eentje ook heel veel krampjes, ontroostbaar en ze wil continu aan de borst lijkt het maar ja komt wel weer goed. Is alleen zo sneu om te zien die handjes die zo krampen dan enzo. Wat naar joh weer spruw? Das lastig lijkt me. Ik hoop dat de HA er iets voor heeft en dat het snel beter gaat. En dat het ook weg zal blijven. Ja lekker van genieten hoor doe ik ook Liefs en een dikke knuffel, ons
Hey meis..... succes hoor,laat je nie gek maken,ga EISEN stellen.... je kleintje heeft er toch ook niets aan als ie dadelijk na de bevaling een waardeloze moeder heeft ( omdat je zo "op" bent! ) Hopelijk kan je schoonmoeder nog iets bereiken!
hier verder ook niet echte iets nieuws ofzo.... nog steeds zn gangetje.... de voorweeen liggen nu op een laaaaaaag pitje,heb alleen regelmatig rugpijnen. wat ik daar nu weer mee moet nou ik hou de site in de gaten!