Ik heb ook zo'n last van de rug en ik wee niet meer hoe ik moet zitten/liggen.Ik ga denk ik straks de vk bellen die heeft telefonisch spreekuur tussen half1 en 1 uur en wil ik even met haar overleggen wat ik ertegen kan doen.Ik kan er 's nachts niet eens van slapen.Een douche en warmtekruik helpt ook niet.Zelfs paracetamol niet.
Sumeye gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Pearly veel succes Hier is weer alles gestopt zoals verwacht Vanmiddag om 15u afspraak bij de gyn. Knuf van zuurtje
Ja daarom wou ik ook bellen want ik weet niet meer wat ik ertegen kan doen.Heb morgen een afspraak staan maar het is gewoon niet uit te houden zo.
ja ik voel me vandaag zowaar ( zwaar helaas) redelijk fis en fruitig kben dr gewoon ff klaar mee... ik bedacht mn vanmorgen,die dikke buik zoekt het maar uit! die leid zn eigen leven en luisterd nie naar mij ZOEK HET MAAR UIT! ihihiihi ik stond ook met mn onderbroek ( LEES : TENT: ) aan in de badkamer,komt Jamilia eraan ..... pak mn buik en zegt.... kom maar babyzusje.... ik wil jouw de fles geven,kom er maar uit vandaag! vond ik zo lief.... ze kuste mn buik en ging weer weg
Hoi Meiden! Sumeye, gefeliciteerd met jullie zoon! ! ! ! Pearly, succes vandaag meid. Dat je jullie beebje maar snel in je armen mag sluiten. Redone, hoop dat het door gaat zetten vandaag! Zuurtje en Mamanona nog even volhouden dames! Dikke knuffel. Jetjuhh, jee wat vervelend meid al die klachten. Ja dan heb je het echt wel gehad! Ik hoop echt dat ze vandaag gaan doorpakken in het ziekenhuis. Laat je schoonmoeder maar een goed woordje voor je doen! Hier nog alles heeeeeel rustig. Geen pijntjes of iets dat ook maar op een wee lijkt. En ukkie was ontzettend druk gisteren. Niet een beebje dat al zijn krachten aan het sparen is voor een zware bevalling in ieder geval ! Nou ja we zien wel! Een goeie dag voor iedereen in ieder geval! ! ! Maranka
14 wannabe-MAART 2008 MAMA'S Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Laura1983 - 24 jaar - Groningen - 11 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Almostmummy - 23 jaar - Den Haag - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Pearly-24 jaar -Zuid-Limburg- 22 maart 2008 - bevallen op....- 1e kindje - Jongen Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh Nog niet uitgerekend: Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje UP! Nog 14 te gaan! ! !
Ik denk het ook wel, maar ze heeft zich nog steeds niet gemeld. Dat geldt ook voor Lily en Laura 1983. Wat doen we? Wel of niet uit het lijstje? noontje, bedankt voor de knuffel!