voor de rugpijn, toen mijn rugweeen nog een beetje te doen waren hielp een warme kersenpitzak die je zelf over de pijnlijke plek 'drukkend-draait' wel aardig. @jetjuh: jij arm ding! Eisen stellen! Dit wordt nu belachelijk.
Lily heeft op 6 maart het laatst gepost. Faith en hope heeft op 12 maart voor het laatst gepost, ze was toen de slijmprop verloren en had 3 cm ontsluiting.
ja F&H volgens mij had ik ergens gelezen een tijdje terug trug,maarja lily kan er dan wel uit denk ik
Laura1983, heeft in totaal maar 9 berichtjes geschreven hier op de site. De laatste ergens in januari. Zal ik haar er ook maar uit halen dan. Ze blijven nog wel in Pooh haar lijstje staan.
10 wannabe-MAART 2008 MAMA'S Almostmummy - 23 jaar - Den Haag - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Pearly-24 jaar -Zuid-Limburg- 22 maart 2008 - bevallen op....- 1e kindje - Jongen Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh Nog niet uitgerekend: Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje UP! Nog 10 te gaan! ! !
hier gaat het wel aardig. Beetje moe, want meneer kwam vanacht om de anderhalf uur. De bv is natuurlijk nog niet helemaal goed afgestemd en het zal niet verbazen dat zo'n groot kind veel honger heeft. Ik zal eens een plaatje doen trouwens.