ja, hij vult de weegschaal lekker he? @nona: dat krijg je met een grote baby, lijkt gelijk een knuffelbeer!
hahaha ja echt wel..... ik hiled gisteren jamilia haar eerste romperTJE bij die ik nu vor de beeb klaar heb liggen...... nou kan je wel zeggen dat er een ENORM verschil zit tussen maatJE 44 en 50/56 hoor! owjeeeej....maagkramp...pfff heb liever harde buiken..... hahaha wie weet neemt mn BM het over morgen is de geboortedag van "paps" zn paps,maar die is overleden....zul je net zien dat ik dan beval ofzo...... "paps" had ersoonlijk liever een andere datum
Beccaatje leuke foto´s, ik zal zelf ook proberen er wat op te zetten, maar weet niet of het me gaat lukken.... Jetjuhhh, veel sterkte, hoop dat ze nu eindelijk wat gaan doen. Pearly veel succes! Balen voor iedereen die nog moeten wachten en het zo zat zijn, ik leef met jullie mee. En wie was er nou bevallen, ik weet het al niet meer, in ieder geval GEFELICITEERD!
Niets meer gevonden. Wat moet ik anders doen om mijn tijd om te krijgen tot we moeten vertrekken naar de gyn :
ja geeeen id! "quoteren" ik kruip ook de dagen door ....... jamilia liep toensraks te gillen dat ze ziek was.....hoe ze daarbij komt...geeen id! ! ! ! Maar ze heeft al ruim een half uur op d ebank gelegen ( en nromaal springt ze ADHHHHHHD door de kamer en nu slaapt ze weer ........ vind dr wel sneu zo ...... misschien dat ik zo op mn andere bank ga liggen ofzo ,maarja das ook weer zo saai