Op de val reep nog even een buik foto geplaatst. Hoe zou het nu met jetjuhh zijn? Iemand al iets gehoord?
hahah wat een leuke puntbuik " <| " die van mij is zo stomp als t maar kan " d " ...... neej nog niets gehoord ! ! ! zuurtje moest ook om 1500 .... hoop voor haar ook op iets positiefs! ! !
Ja dat hebben mannetje en ik ook al tegen elkaar gezegd.Alles wat het nu doet is mooi meegenomen.Zat vorige week op 1 cm hopelijk is daar al wat meer bijgekomen.
Elke cm is er 1! Ik zit voor mijn gevoel nog potdicht hoor! Maar voor jou is het ook al het 4e kindje.
Ik ben er weer.We hadden net nog onverwachts bezoek van mijn ouders. Volgens de gyn heb ik nog meer opening ondertussen. Ze heeft me ook gestript in de hoop dat het nu goed op gang komt en doorzet. Volgende week moet ik dinsdag voor een ctg als ik nog niet bevallen ben. Tegen het einde van de volgende week nog eens als ik niet bevallen ben. Indien er dan nog niets gebeurt is wordt ik ingeleid. Nu wachten we geduldig af, heb alweer wat weeën. Ben benieuwd. Knuf van zuurtje
Op hoeveel cm ontsluiting zit je nu dan Zuurtje? Meid ik mag toch echt hopen dat je niet tot volgende week hier nog mee rondloopt! Nee, jij gaat vannacht gewoon bevallen, Afgesproken!
Heyy meiden ik ben er weer/nog. vanmiddag bij de vk geweest en ze heeft me weer gestript, alleen was het dit keer een stuk pijnlijker. Wel met resultaat, ik zit sinds vanmiddag in de weeën, goede weeën althans ze zijn wel erg pijnlijk en vrij regelmatig. Mochten ze niet doorzetten dan wordt ik donderdag om 9.00 ingeleid d.m.v vliezen breken. Ik ga weer naar de bank, dit zit hier helemaal niet prettig. maar wilde jullie even op de hoogte stellen.
Bij de gyn was het vorige week 3à4 cm. Nu was het ruim 4cm. (dit is zonder weeënactiviteit) Die 5 cm bij de vk was met weeënactiviteit ( dat geeft blijkbaar ook een verschil).
Hier was het strippen ook heel erg pijnlijk. Wist zelfs niet dat ze dit gedaan had tot ze me het vertelde toen ze weer achter haar bureau zat
Met weeenactivviteit staat er vast meer druk op en kan de opening groter zijn, denk ik. Jetjuhh, fijn dat je even komt melden hoe het met je gaat. Veel succes met de weeen! Laat dat beebje maar komen!
@Jetjuh en Zuurtje Hopelijk zetten de ween goed door bij jullie en bevallen jullie vanavond of vannacht.