Wat zo jij ervan vinden als je ukkie op 1 april zou worde geboren? Mij zou het niet zo leuk lijken eerlijk gezegd. Van die flauwe grappen over dat het een grapje is enzo
ach meid, als je lang genoeg wacht is iedere dag een goede datum....toch? hoewel ik de eersye lentedag en goede vrijdag wel erg leuk vind..
neej aan de ene kant niet ,maar aan de andere kant.... ach wat maakt het uit! ik vind 4 april wel een leuke ( 04-04-'08) maarja vind vandaag nog veeeel mooier ahahahaha
Hey Dames Nou ben weer terug uit het ziekenhuis.In het ziekenhuis bleek dat mijn bloeddruk idd te hoog was.Ze hebben dit 4x gemeten in het ziekenhuis. Hartfilmpje van de beeb en mijn bloed was verder goed. Ik mocht weer naar huis maar wel met de mededeling dat ik onder behandeling blijf voorlopig van ziekenhuis en dat ik op dit moment in het ziekenhuis moet bevallen.Vrijdag moet ik weer voor controle naar ziekenhuis en dan krijg ik weer een hartfilmpje en bloedonderzoek. Toch wel een flinke domper en ik ben er ook aardig van geschrokken omdat ik even voor controle naar de vk ging en daar bleek dat het niet goed was met bloeddruk.
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk aan hoor! Maar ik ben het wachten gelukkig nog niet helmaal beu! Mij lijkt 02/04/08 wel een hele leuke datum! Op 4 april zijn er al een aantal bekenden en familieleden jarig. Redone, ja dat is dan even schrikken als je het helemaal niet verwacht. Lijkt me ook wel jammer dat je dan nu in het ziekenhuis moet bevallen. Maar de gezondheid van jou en je kleine gaan voor!
rond de 125/90. Ze vonden dat veel te hoog vergeleken met vorige week.Toen was die 120/70.De vk vond de stijging gelijk te hoog.
Wellicht is het gewoon HET teken dat je bevalling snel gaat beginnen. Of had je ook eiwit in je urine of andere klachten?
Ik had ook eiwit in urine(spoortje) en ik heb hoofdpijn,licht in het hoofd een strak gevoel om mijn bovenbuik.Hoofdpijn is gisteravond begonnen en het strakke gevoel om mijn buik heb ik al een tijdje maar dacht dat dat hoorde bij mijn rugpijn.Rugpijn wat uitstraalde naar mijn bovenbuik maar nu blijkt dat dat hoorde bij de zwangerschapsvergiftigingsklachten.
Nu dus rustig aan doen. En dan vrijdag weer naar het ziekenhuis. Moet je plat of mag je nog iets doen?
nou hier even een ego beriggie : een plaatje zoals ik me voel kzit dr gewoon doorheen,hoe ik dat nou weer heb ..... pfff
Ze hebben niks gezegd maar voor mezelf doe ik morgen en vrijdag lekker rustig aan.De kids zijn morgen de hele dag naar school dus dat is wel lekker.
Kom maar op met die ego berichtjes hoor! We zijn hier om elkaar te steunen nietwaar! Redone doe rustig aan! Mamanona, dikke knuff meid!
hahaha ja...... DANK U DANK U ZEUR ZEUR ZEUR zo ben weer klaar! ik ga er vandoor! fijne nacht en tot morgen maar weer! **KUS**
pearly is gistermiddag bevallen van haar zoon! ze moet 2 daagjes in het ziekenhuis blijven. @pearly, meis gefeliciteerd mer de geboorte van Kyano!