zooo....ben je een avondje weg, kan je meteen heel wat bijlezen.... Ik las trouwens vanmiddag dat wanneer je op de echo het hartje hebt zien kloppen je er dan voor 98% vanuit mag gaan dat je zwangerschap goed zal gaan......zal dat waar zijn? heb al echt kriebels in me buik....morgen echo!
slaap lekker mama`s en kindjes mijn kindje en ik gaan ook nu slapen weltrusten en tot morgen hopelijk
truste meiske! @dieudonnee (zo even goed kijken naar de spelling hihihi) je hoort inderdaad dat dan de miskraam kans afneemt, mee of dat dan nog maar 2 procent is durf ik niet te zeggen.
jah...haha lastige naam he..... nog even en dan zal ik me werkelijke naam erbij zetten....maar niet voordat de kust veilig is, voor eventuele meekiekers....
ikk ga nu lekker de luikjes sluiten.......hopelijk kan ik beetje slapen met al die zenuwen....... slaap lekker allemaal
nou dames iedereen slaapt nu daaro ik ben nu lekke r dvdtje aan het kijken.. mn meisje slaapt ook tot wanneer houden jullie het geheim? en wie weten het al bij jullie?
Jahoor dat mag je vragen. Vorig jaar is mijn eierstok verwijderd en deze week mijn eileider! Ik was bij de eerste operatie niet zwanger die van afgelopen week dus zo'n 7 weken~!
Bedankt voor de link naar de positiekleding-outlet-pagina! Ik heb 'm bij favorieten gezet, dus als ik er binnenkort echt aan moet geloven, kan ik daar het één en ander vandaan halen. Slaap lekker mama's en beebietjes! Flientje
pff ben bekaf. Voor de 2e keer achtereen een gebroken nacht. Onze buren zijn op vakantie maar hun tienerzoon zit lekker thuis. En wat doe je dan? Dan nodig je wat vrienden uit. Niets aan het handje alleen tegen 3.00 uur 's nachts gaat dan ineens de muziek hard en het raam open (want het staat daar natuurlijk blauw van de rook) en ben ik wakker...... Kon wel janken (hormonen) Maar mijn mannetje gaat vanmiddag ff zeggen dat hij of de ramen dicht moet houden of de muziek midden in de nacht zachter moet. Ik had vanmorgen om 7 uur wel ff drang om keihard de muziek aan te zetten onder het ontbijt. Maar mocht niet was flauw : Nog 1 dagje en dan ... lekker weekend...
Goedemorgen meiden! @cristel, we houden het niet geheim voor de familie, veel mensen wisten van de IUI dus ja, dan kun je het niet geheim houden, of heel erg liegen, maar daar heb ik geen in met mijn eigen familie (lees ouders, zussen, oma) De rest na de echo denk ik. Heb lekker geslapen, weer een vakantie dag, weet nog niet wat ik ga doen vandaag.
@Ellen, aaah balen! ik haat het zelf echt als ik door dat soort dingen wakker word! Ik zou er idd wat van zeggen.
Maranka, ik kan het gedichtje niet lezen in je fotoalbum, mijn beeld is te wazig en te klein denk ik! wel heel leuk die T-shortjes!
Goedemorgen allemaal. Ik heb niet zo heel erg goed geslapen, ben nog ontzettend moe. @maranka: een super mooi gedichtje. @all:Wij gaan straks naar een winkel waar ze doopsuiker verkopen. We gaan al eens neuzen wat ze zoal hebben. Misschien vinden we wel een leuk cadeautje om aan mijn schoonbroer te vragen of hij peter wil worden van ons frummelke. Hij komt zondag onverwacht meevieren op ons zoontje zijn verjaardagsfeestje. Knuf van zuurtje
Ik werd vanmorgen wakker omdat ik zo misselijk was... Dit is echt niet normaal meer. Ik hou tot een uur of 2 's middags bijna niks binnen, zelfs geen slappe rooibosthee. Heeft iemand ideeën om toch wat voeingsstoffen binnen te krijgen? Flientje ale: :-&
Goedemorgen meiden, iedereen een goed weekend gewenst. Wij vetrekken straks voor een weekendje weg. Wel even zin in, al wordt het weer niet super. Heb verder bijna niks bijgelezen. Meiden die een echo gehad hebben, super zeg! Hopelijk volgen wij snel. groetjes Nikkie
@ natasja: we waren eerst van plan om tot september te wachten om het te vertellen, maar ik kan niet meer wachten. Ik heb zonet besloten dat we het zondag al gaan zeggen, mannetje weet nog van niets. Ik denk niet dat hij dit erg zal vinden. Als hij terug is van zijn werk deze middag ga ik het hem onmiddellijk zeggen. Hoe gaat het vandaag met jou? Knuf van zuurtje