Inbraak: Kom toevallig kijken. Het lukte mij ook niet om in de kraamweek naar de WC te gaan. Moest ook erg nodig, maar de hele onderkant deed zo'n pijn dat ik gewoon niet kon. Uiteindelijk kreeg ik van de VK een microklysma... en dat heeft geholpen. Deze schijnen gewoon bij de apotheek en drogisterij te koop te zijn. Werkt alleen als de ontlasting al onderin je darmen zit zeg maar, het maakt de boel zacht, zodat het makkelijker en pijnlozer gaat.... (sorry voor de gore praat).
hey hey je kan altijd een bekertje ranja met een klein scheutje wonderolie nemen...... en anders idd een clysmaatje vragen
Lactulosestroop/siroop halen bij de apotheek! Houd de ontlasting zacht! Heb ik in het zhuis ook gedronken op de dag van de bevalling en hielp echt!
Lonely I'm so Lonely ....... hahahaha Redone..... wat is het stil rondom jouw? ? ? Hoop het beste voor je ! ! ! lieffs van hierrrrr
Goeiemorgen. Gisteren bezoekje aan gyn. Heb amper een halve centimeter ontsluiting en er is nog niets week. Ze heeft me wel bij het onderzoek 'goed onderhanden genomen'. Bijgevolg had ik gisteren ongelooflijke pijn, kon amper lopen. Maar vannacht is dat over gegaan en nu voel ik me weer prima. Ik denk dat de kleine er nog echt niet klaar voor is... Mijn laatste dag is 4 april... Moet dinsdag nog eens op controle. Het wordt wel echt spannend! Proficiat aan alle mama's, nog eens, ik kan echt niet wachten om mijn meisje vast te houden!
Heeey Nou het strippen heeft wel wat werk geleverd maar nog niet het goede resultaat.Heb gisteravond en vannacht af en toe ween gehad die best pijnlijk waren maar ze zetten weer niet door. Kijken wat het vandaag doet.
Goedemorgen Dames Hier is het ook nog steeds rustig , hoop dat daar vandaag wat verandering inkomt. hopelijk komen er vandaag weer wat baby's
Mijn vk belde net hoe ik heb gereageerd op het strippen en toen vroeg ze of ik het goed vond dat ze even langs kwam om te kijken of ik verdere ontsluiting heb gekregen en dat ze nog wel een zetje extra wou geven. Nou daar heb ik geen nee tegen gezegd.Hahahahaha. Word wel spannend zo.
wat een lieverd zeg! kan je dr ook nie ff bij mij langs sturen nou ik ga maar eens op pad ... ff naar een winkelcentrum 15 km verderop ... ff wat anders .... ff wandelen ( LEES: waggelen ) misschien helpt het een beetje extra beweging nou ik blijf nog steeds duimen hoor!
Het is inderdaad een lieverd.Ze was ook bij de geboorte van mijn jongste en we zouden het allebei leuk vinden als ze er weer bij was. En raad eens ze heeft mijn vliezen gebroken.Het vruchtwater was mooi helder en nu is het wachten op de eerste echte wee en dan verwacht de vk dat het heel snel kan gaan.Ik hou jullie op de hoogte en anders sms ik mijn buddy.
Wauw spannend Redone. Hopelijk komen de weeen nu snel op gang. Alvast heel veel succes en toi toi toi.
Oja, weet iemand hier toevallig of de winkels in Eindhoven morgen open zijn? Of wanneer wel? Ik weet dat ze normaal gesproken altijd de eerste zondag van de maand open zijn. Maar omdat PSV op de eerste zondag van de maand waarschijnlijk zijn kampioensfeest heeft als ze dit weekend kampioen worden gaat dat denk ik niet door.
Owwww Girlllll wat spannend! ! ! ik hoop dat het nu snel gaat voor je! ! ! lijf echt alleen over..... ihihihihi
@Redone: oehoehoe, maak me blij, je beebietje gaat komen! Zet hem heel erg op, je kan het! @Mamanona: ik ben er nog om je een hart onder de riem te steken hé, dus helemaal alleen ben je niet. Ik las trouwens dat frambozenbladthee ook wil helpen om de boel op gang te brengen... Hier gaat alles goed, vandaag is Daniël een week oud en was de kraamhulp voor het laatst. Raar idee hoor, een week geleden liep ik met weeën rond... Maar gelukkig is mijn mamsie tot dinsdag hier om te helpen. Liefs, Flientje
hahaha lieve flientje..... **kus** frambozenbladthee.... nouja zal maandag weer s in de winkel kijken...... hier is nu alles dicht..... ik ga even eten en dan kids douchen en zelf douchen en t vanaaf eens lekker gezelly maken... lekker chippies op tafel enzo... ja nouja en ook maar verder met afwachten.. hihihihi fijn dat bij jouw alles goed gaat! kben nu weg,eten brand aaaaaannnnnn ow jij zat trouwens ook op baby-wens he?
**inbraak** Mama Nona, je bent niet de enigste hoor! Ik ben er ook nog, alleen klets ik vanaf het begin met de april mama's mee! Ik was gisteren uitgerekend. Hier ook nog niet echt vorderingen. Had afgelopen dinsdag 1 cm. ontsluiting. Heb donderdag en vandaag aan de CTG gelegen, moet maandag weer terug. De gyn doet dan ook gelijk inwendig onderzoek. Hopelijk heb ik dan al wat meer ontsluiting, zodat ze het eventueel een eindje op gang kunnen brengen **uitbraak**