*INBRAAK* heb je wel een landingsbaan gemaakt voor de ooievaar? anders weetie natuurlijk niet waar hij heen moet *UITBRAAK*
hahaha zag het laatst idd ook bij iemand voor de ramen... erg leuk,maar omdat nou eigenhandig nog even te gaan doen : neeeej echt nie! zal s een balletje opgooien bij paps
*INBRAAK* hahahahahaha toch maar eens proberen, is misschien net dat laatste zetje! (en anders kom je gezellig bij ons aprilmama's ) *UITBRAAK*
hahaha ook nog bij jullie beppen dat trek ik nie meer hoor.... heb al een geheugen als een vergiet ben hier pagina vulling voor mezelf en bij de mama's doe ik ook al een beetje mee stiekem...... maar bedankt voor het aanbod hoor
Hey Dames Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor controle bloeddruk was nu met medicijnen 120/80 dus dat was netjes geen eiwit in de urine dat was dus ook mooi meegenomen. En ik vroeg waarom ik zo'n pijn in mijn ribbenkast heb kreeg als andw de baby is ruim 9 pond en drukt er tegen aan.Dus mijn vraag kun je niet inleiden nee daar praten we pas over met 41 weken en 4 dagen pffffffffffffffff. Kreeg wel even een echo en ctg scan de baby maakt het goed daar binnen volgens de gyn. Ik hoop dat de bevalling snel gaat beginnen en voor alle andere dames ook want de laatste dagen duren lang. groetjes veel liefs shantie
jee nou ben je lekker mee! enne 9 pond... hahaha die van mij schatten ze ook al op bijna 8 pond.... ben benieuwd...vorige x had ik een dik 4 1/2 pondertje we blijven gewoon rustig en werpen vanavond voor 12 uur...... hahaha in ieder geval nog in maart ( en tsja zoals Becca zei,anders verlengen we maart gewoon )
ja lijkt mij een goed plan vandaag nog voor 12 uur mijn dochtertje van 6 was ook bij de geboorte klein 2695 gram en 48 cm krijg nu een reus . En anders verlengen we maart met een paar dagen hopelijk hebben we voor vrijdag ook een baby in ons armen.
mn dochter is idd ook wel gegroeid,maar nog steeds geen dikkertje.... 2375 gram47 cm en gehaald met 41w5d... we wachten gewoon af,meer kunnen we niet doen..... mn gyn zei : haal alles maar uit de trucen-doos... nouja gedaan hoor ( gedeeltelijk onbewust),maar nog steeds geen babygirl hihihihihi mn meissie heb ik net op de bank in slaap gekriebeld ,nu slaapt ze heerlijk,ik denk dat ik even op de andere bank ga liggen succes meis en laat je het snel horen als je kleintje er is?
2 wannabe-MAART 2008 MAMA'S Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - 1e kindje - Meisje MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - 2e kindje - Meisje UP! Nog 2 te gaan! ! ! BUDDYLIJST wannabe MAART 2008 MAMA'S MamaNona - Nique36 - N4th4li3 DE LAATSTE DAG! ! SHANTIE,WIL JE DEZE FF "QUOTEN" EN WIJZIGEN JEZELF ER NOG FF BIJ INGOOIEN... :
ik weet niet hoe ik mijzelf erbij moet zetten. Probeer lekker te rusten nu de kleine slaapt, ik ga mijn dochtertje omkleden want heeft zo zwemles. Ik hou je op de hoogte groetjes shantie
okay,maakt nie uit,maak ik t zelf ff en rusten,dat wil nie...... als t kan/tijd voor is lukt t nie.word gek van bankhangen hahahaha
3 wannabe-MAART 2008 MAMA'S Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - 1e kindje - Meisje Shantie - 24 jaar - Nijmegen - 30 maart 2008 - 2e kindje - Suprise MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - 2e kindje - Meisje UP! Nog 3 te gaan! ! ! BUDDYLIJST wannabe MAART 2008 MAMA'S MamaNona - Nique36 - N4th4li3 DE LAATSTE DAG! !
Dankjewel wist echt niet hoe ik dat moest doen. Mijn dochter is lekker naar zwemles een vriendin is met haar gegaan ze zei blijf maar lekker thuis. Het is vervelend als je niet goed kan rusten, ik slaap juist heel veel sávonds van half 10 tot 7 uur volgende ochtend wordt alleen x wakker voor mijn blaas te legen.Ik denk dat het wel komt omdat ik op een waterbed slaap dat vormt zich na mijn lichaam aan.Ik slaap zelf smiddags nog vaak 1,5 a 2 uur.
Hee meiden! Jeetje nog maar 3 te gaan! Spannend hoor! Ik wens jullie heel veel sterkte toe en hoop gauw met jullie te kletsen bij maartmama's. Hier nog last van de hechtingen. Met tygo gaat het supergoed, een voorbeeldig kind! Nou, zet em op meiden! Groetjes Nathalie
alle meiden die bevallen zijn: van harte! Nog 3 te gaan zie ik? Kom op damesssss Hier alles oke, maar druk druk met onze uk ! Liefs, Mili
aaawh lieve vriendin! owww jee ik wou dat ik jouw was! slaap 's nachts niet en overdag lukt t ook nie,omdat Jamilia niet meer slaapt overdag..... normaal gesproken dan kheb ook een waterbed,maar echt een succes vind ik het niet meer..... het is meer een veldslag,maargoed als ik eenmaal lig.ig ik wel lekker