hee meiden, Hier ben ik weer heel eventjes! Hoe gaat het hier met iedereen? Nog niet iedereen bevallen zie ik? Mamanona ook nog niet? Beccaatje! Jij hebt echt gewonnen qua grootte van het kindje! Is het een KS geworden? xx MJ
nou geen id eigenlijk.... ik ga zowieso geen bv geven,misschien dat het daar mee te maken heeft,maar k weet het niet mn vriendin heeft ook een waterbed en die voed ook gewoon in bed hoor,zou je ff aan de vk/gyn moeten vragen
3 wannabe-MAART 2008 MAMA'S Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - 1e kindje - Meisje Shantie - 24 jaar - Nijmegen - 30 maart 2008 - 2e kindje - Suprise MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - 2e kindje - Meisje UP! Nog 3 te gaan! ! ! BUDDYLIJST wannabe MAART 2008 MAMA'S MamaNona - Nique36 - N4th4li3 DE LAATSTE UURTJES! !
Beste dames Ik wens iedereen een fijne nacht, ik ga mijn bedje opzoeken heb wat last van mijn rug en pijn in de boven benen. Hopelijk is hier morgen weer wat baby nieuws te lezen. slaap lekker allemaal veel liefs shantie
nou...... ik hoop nie meer ..... nog 1 uur en 55 minuten... ben totally wee-loos dus dan zou er heel wat moeten gebeuren
hee Mamanona, Was je precies vandaag (31 maart) uitgerekend dan? Dan was je ook maar net een maart-mama! Nou ja, april is toch ook een leuke maand? 1 april is ook grappig trouwens....hi hi Succes!
Goedemorgen Hier nog steeds alles rustig volgens mij w8 die zoon van mij op mooi weer. Is een halfbloedje ik nederlands en mijn ex is half surinaams portugees dus verw8 dat die die kleine w8 op zon hahahaha.
Goeiemorgen, hier zijn we nog Het wordt dus een aprilbaby... pff, ik vind het allemaal wat vreemd. Ben echt ook wee-loos, heb amper pijntjes, heb wel last van bekkeninstabiliteit, maar verder ben ik tip top. Ik slaap slecht ,maar dat is het ook.... Spannend, we zijn nog met drie!
lylia wanneer wordt jij doorgestuurd dan om ingeleid te worden? of laten ze je doorlopen tot 42 weken?
3 wannabe-MAART 2008 MAMA'S Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - 1e kindje - Meisje Shantie - 24 jaar - Nijmegen - 30 maart 2008 - 2e kindje - Suprise MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - 2e kindje - Meisje UP! Nog 3 te gaan! ! ! BUDDYLIJST wannabe MAART 2008 MAMA'S MamaNona - Nique36 - N4th4li3 DE MAAND IS OM! !
Hoi Meiden, Ik kom me eens even weer melden. Ik zie dat er nog steeds een paar meiden nog moeten bevallen. Succes met wachten en ik wens jullie een goede bevalling! Voor degene die zij bevallen. Van harte gefeliciteerd! ! ! Geniet ervan en laat je de komende tijd flink verwennen! Met mij en jasper gaat het wel goed. Helaas wil de borstvoeding niet zo goed op gang komen en moet Jasper bijgevoed worden. Maar even aankijken hoe dit deze week verder zal verlopen. Ik kom binnenkort wel met de mama's mee kletsen als ik weer wat meer tijd kan vinden. Liefs maranka
hey hey fijn datalles op de bv na goed gaat... geniet maar lekker..... ( hoop ik binnekort ook te doen )
hahahaha nou die kaasknabbel van mij wacht ook op mooi weer denk ik hoor....maar je krijgt dus een klein ventje...... stoer! ! ! !
Jeetje meiden, maart is voorbij en jullie babytjes willen er maar niet uit... Kom nou, jullie mama´s willen jullie zien...... In ieder geval nog veel succes, ik weethoe het is op overtijd te lopen en het duurt dan voor je gevoel onwijs lang en iedereen gaat je dan bellen en hyven is er nog niks, duh nee anders hadden we wel wat laten horen.... Veel succes dus met als die nieuwsgierige mensen. Hier gaat alles goed. Demi is een modelbaby. Ze heeft nu al 2 nachten achter elkaar doorgeslapen! De borstvoeding gaat ook erg goed. Zelf heb ik alleen nog last van mijn hechtingen en natuurlijk van de moeheid, maar dat hoort erbij. Al met al mag ik dus niet klagen en zijn we hier dus echt aan het genieten. Trouwens we zijn erg verwend met cadeautjes leuk hoor!