Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    ********************************BUDDYNIEUWS*********************************

Net bericht terug gehad van MamaNona. Is vanochtend naar het ziekenhuis geweest maar beeb zit nog goed in haar buik en doet het nog steeds prima. Ze moet morgen weer voor controle naar de gyn in het ziekenhuis. Afwachten dus!

*********EINDE BUDDYNIEUWS****************

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hmm jammer :(
    had het zo voor haar gehoopt!

3. Shantie

Shantie Lid

16 apr 2007
    32
    0
    0
    nijmegen
    Beste Dames

Ik kom net terug uit het ziekenhuis, ik was gister de slijmprop verloren en d8 dat ik urine verloor.
    Wat blijkt nou scheurtje in de vliesen vruchtwater druppelde weg :( .

Ik moet nu morgen vroeg om half 7 bellen en om 7 uur melden en wordt ingeleid.
    Ik hou jullie op de hoogte.

groetjes shantie

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    jeetje meiden morgen dus 2 geplande inleidingen en mamanona dus nog steeds zonder beebje.. jammer !
    pfff spannend hoor allemaal!

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hey meiden,succes morgen met de inleidingen :)

bedankt voor jullie "we missen mamanona" **KUS**

hier schiet t allemaal niet op,beebje maakt t allemaal goed,maar dat is het dan toch ook echt....

morgen om 11:00 weer naar de gyn en dan maar afwachten.....

vandaag ook weer veel slijm & bloed verloren :oops: (sorry voor de details) en regelmatig een soort vruchtwaterachtige-substantie wat volgens de co-arts niet was/is :rolleyes: de weeen die duidelijk te zien waren op de ctg zijn niet heftig genoeg en daar moet ik het dan maar mee doen....

ACHJAAAA LIFE GOES ON :) maarja leuk is anders :p

mannie is eten aan het voorbereiden,dus dat hoef ik in ieder geval niet te doen :D

als er iets meer aan de hand is dan horen jullie het snel hoor ;)

liefs van hier voor iedereen en fijn dat jullie aan me denken :oops:

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    *bah* Ik hoop voor je dat het toch echt snel doorzet. En als je het niet vertrouwd ga je gewoon weer naar het ziekenhuis hoor. idiotet co assistenten! grrr

7. Shantie

Shantie Lid

16 apr 2007
    32
    0
    0
    nijmegen
    Hey Mama nona

Ik hoop voor jou dat het ook door gaat zetten , ik ben nu ook een beetje uit mijn doen had niet gerekend op een inleiding.
    Heb dat bij mijn dochter gehad en had het liever nu op de normale manier.

Ik weet ook dat ik 48 uur naar de bevalling moet blijven in cwz dus daarna hou ik jullie op de hoogte.

Ik wens jou heel veel succes en hoop dat de baby snel komt.

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ja in je achterhoofd heb je er misschien aan gedacht,maar als ze je dan met de neus op feiten drukken,dan is het meteen glashard heh :(: :)

ik zal aan je denken.... je hebt iig wel een mooie datum...... 04-04-'08

zou zelf ook graag bevallen op die datum [-o<

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ja doe ik ook wel hoor ;) ik had ook net dat kind die me de vorige x zo'n pijn had gedaan met inwendig onderzoek en op dr kop kreeg van dr gyn..... was dr helemaal niet blij mee en ik hoop haar ook morgen niet te zien,want ik stuur haar weg en eis een ander :)

:oops: gooien het gewoon op de hormoontjes :p

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    als je morgen naar de gyn moet, gewoon je giga gaan aanstellen en overdrijven weet ik wat! alles als ze je maar helpen en gelijk zeggen dat je die muts niet meer wil en waarom!
    straks doet ze je bevalling nog!?

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mamanona, het klinkt toch als serieus rommelen bij jou hoor. Wie wet worden jullie beebjes morgen wel alledrie op die mooie datum van 04-04-08 geboren!

Lylia en Shantie, ik wil jullie voor morgen een onzettend goeie bevaling toewensen. Heel veel succes dames! Denk maar aan die kleine die jullie morgen in je armen mag houden!

Liefs Maranka

12. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik sluit me bij maranka aan: slijm en bloed is toch een serieus signaal dat de kleine eraan komt! Mij maak je iig niet wijs dat je nog lang door gaat lopen hoor1

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    nou dames,hier ik ff .....

vanaf gisteravond toch iedere keer weeen-ativiteiten...... heb tot half 5 echt wakker gelegen/gelopen en daarna tussen iedere wee ff weggedut ...... ze komen nu zo tussen de 5 en 10 minuten en doen echt pijn ! hoop dat ze aanhouden en wat gaan doen..... moet straks toch naar het ziekenhuis dus hoop op " u moet blijven en mag bevallen" nieuws,ook omdat ik iedere x weer slijm met bloedjes verlies.....

heb mannetje gewoon naar zn werk gestuurd ( werk minder dan 10 minuten bij het ziekenhuis weg ;)) en mn mams is onderweg hierheen zodat als er wat is ik wel gewoon naar t ziekenhuis kan,mocht dat eerder nodig zijn :) word nu wel serieuze sh*t hoor ......

misschien worden we idd wel met zn 3en 4 april mama's :)

ik houd jullie op de hoogte ! !

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hahah denk niet dat aanstellen nodig is, :)

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mamanona, hoop het van harte voor je!

dan zouden jullie niet met 3, maar 4 4april mama's zijn, bij ons is vanacht Bri bevallen van een prachtige zoon, Deane Robin! :D

16. Succes dames!
    Mooie datum om te bevallen vandaag.

Ik wilde ook wel, maar helaas......zit er nie in denk...

17. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Mamanona: veel succes meid. Klinkt nu toch wel als het echte werk.

De andere 2 dames (sorry ben ff de namen kwijt) die vandaag worden ingeleid veel succes.

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    MamaNona ik hoop inderdaad voor je dat ze in het zh zeggen dat je daar mag blijven om te bevallen. Het heeft lang genoeg geduurd vind ik.

We horen het wel als er nieuws is, ik houd mijn mobieltje en laptop goed in het oog.
    Knuf van zuurtje ;)

19. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Lylia Mamanona en Shantie --->>> Heel veel sterkte en succes vandaag enne kom maar hoor beebjes we zijn nieuwsgierig naar jullie :)

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lylia, mamanonie en shantie heeeeel erg veel succes vandaag. Hopelijk worden er 3 mooie en gezonde 4 april babys geboren!

Deel Deze Pagina