@nikki, fijn weekend! hoop dat je lekker weer hebt! @flientje, balen dat je zo ziek bent. @zuurtje, kan me voorstellen dat je het niet meer voor je kunt houden. Hier alles goed hoor.
Ik heb gisteren een boek gekocht 'zwangerschap van week tot week' waarin je kunt noteren hoe je je voelt en zo, met interessante uitleg. Wel leuk Ben helemaal voorbereid aan het geraken. In dat boek staat trouwens ook dat een hartslag 90% kans op een voldragen kindje geeft..
@ natasja: Ik heb het al aan een van mijn schoonzussen verteld omdat ik haar gevraagd heb om voor het geboortekaartje te zorgen. Ze is een kunstenares en ik heb haar gevraagd om de kaartjes te ontwerpen. Ze was heel blij dat ze dit mag doen. Knuf van zuurtje
@lilyia, ok dat is best een mooi percentage! @zuurtje, aaaah dat is ook leuk zeg! Dat word vast een heel mooi kaartje!
Zo wat is er weer veel gekletst. Moest weer heel wat lezen om bij te blijven. Wij hebben ook besloten om na de echo 13 aug. het aan onze ouders en broers te vertellen. Ik kan dan echt niet langer mijn mond meer houden. Maar met het vertellen aan onze vrienden wil ik toch nog wel even wachten. Maar als ik dan denk aan het percentage van 90% dan kriebelt het toch wel om het eerder te vertellen, moeilijk, moeilijk vinden jullie niet. Gisteren MvM gesproken, ze komt vanavond al langs met flessen en een vragenlijst die ik in moet vullen. Ben benieuwd en ga er dan direct mee beginnen.
woehaaa.....het is vrijdag.......eindelijk de echo vanmiddag om 13:45........spannend...... daarna gaan we het aan mijn schoonma en pa vertellen......
Ik heb het 9 maanden dagboek! Ook heel leuk. Veel leuke info...wordt echt een leuk plakboek voor later!
dieudonnee ooh wat een spannende dag. succes met de echo. veel plezier vandaag.... ik heb een schrift met harde kaft gekocht waar ik mijn dagboekje van ga maken. heb ik bij mijn dochter ook gedaan, is zo leuk, het is een heel plakboek en ook leuk om zelf nog eens alles na te lezen.
Ik hou een dagboek bij op de computer. Kan zo de foto's inscannen (tot nu toe nog maar 1 foto van de zwangerschapstest) en erbij voegen. Vind het leuk om bij te houden en mamsie het is misschien nu ook wel bij een tweede heel leuk om terug te lezen of je bepaalde herkenningen hebt?
Het gedichtje gaat zo: ( is overigens niet van mij hoor) Jullie kunnen me nog niet horen. Jullie kunnen me nog niet zien. In maart of april word ik geboren "mag mijn foto dan in dit lijstje, misschien?" Wij gaan het aan de ouders en schoonouders vertellen als ik 7 weken ben. De rest van de familie hoort het met een week of 12. Als ik me stil kan houden op het verjaardagsfeest van mijn oma. Dan ben ik 9 weken als alles goed gaat.
ja lijkt me ook leuk om straks te kunnen vergelijken. tot nu toe is het allemaal totaal anders dan bij dimphy. maranka, leuk gedichtje. heel mooi!
Ik doe precies het zelfde. Ook tot nu toe nog maar 1 foto bijgevoegd maar dat worden er van zelf wel meer. Af gelopen twee nachten nachtdienst gehad. Niet echt prettig. Ik werd me toch warm en misselijk tijdens het medicijnen uit zetten. Gelukkig ben ik alleen 's nachts, kun je je eigen tempo bepalen. Maar goed nachtdienst heb ik voorlopig weer gehad. Heb nu lekker vakantie. @ maranka leuk idee hoor dat gedichtje. @ dieudonnee spannend hoor de eerste echo. Wij gaan het zaterag aan mijn ouders vertellen en zondag aan mijn schoonouders dat we zwanger zijn. Ben benieuwd hoe ze reageren.
ooh leuk een echo dag goeiemorgen trouwens flientje ik had al wat tips neergezet voor misselijk maar hier nog eens wat mocht helpen het wat te verminderen... spa rood drinken maar niet te gulzig zoute crackers eten. vooral even geen dingen drinken met een hoge zuurgraad en soms kan een handje zoute chips ook welles helpen.. klinkt allemaal stom maar probeer het maar eens het hept wel iets of wat ik bedoel ik zeg niet dat het helemaal weg gaat maar het verlicht best veel...