Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh en trouwens hier nog iemand met een gebroken nacht.. mn dochtertje werd 3 of 4 keer wakker.. zla wel van de hitte komen wild eiedere keer drinken. toen ging om 6 uur de telefoon ja dan ben ik wakker

2. Siep

Siep Lid

24 mei 2007
    72
    0
    0
    @Flientje
    Ik zag dat je ergens de vraag had gesteld over sla in zakjes en toxoplasmose. Ik eet ze zowat elke dag. Omdat op de zakjes staat dat ze gewassen zijn in ijswater, leegde ik ze zonder te wassen in een slabak. Dressing en andere dingen erdoor: klaar salade!
    Laatst hoorde ik dat je die inderdaad wél extra moet wassen/afspoelen vanwege toxoplasmose. Daar schrok ik wel even van. Intussen had ik namelijk al 7 dagen x 5 weken= 35 zakjes sla ongewassen opgepeuzeld. En ik maar denken dat het veilig was. Want al gewassen. In ijswater. Zeg nou zelf: dat klinkt toch brandschoon?

Gevolg is dat ik nu werkelijk álles afspoel. Zelfs de voorverpakte geschrapte worteltjes waar de ijswaterdruppels nog aanhangen!

3. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    jahaaa......we hebben het hartje gezien en gehoord! Wat een snelheid...........en zo'n ontzettend klein wurmpie.......

En dat alles met een gewone echo......waarschijnlijk zijn we ietsje minder ver, maar ik laat de banner nog even staan......we hebben op 22 augustus weer een echo en dan kan ze het beter bepalen.......

Het zag er goed uit volgens haar!

Ik ben zooooooooooooo blij.....

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    oooh wat goed om te horen.. ik moet tot 16 augg wachten :( maar ja weet wel dat alles goed zit dat voel ik gewoon :)

ben blij voor je gefeliciteerd.. hoe ver ben je volgens de vk?

5. Siep

Siep Lid

24 mei 2007
    72
    0
    0
    Leuk hè, dieud.! :D

6. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    ze heeft 2 metingen gedaan op de ene waren 6w,6d (8,1mm) en op de andere 7w,3d (11,0 mm)......dus ja....wat het dan werkelijk is horen we op de volgende echo.....

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh dis het scheelt maar ene paar daagjes.. dat is meestal in het begin ik had ook 3 datas gekregen wist niet welke ik aan moest houden

8. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    ach gelukkig weet ik nu dat alles goed is en dan kan ik nu echt wel wachten, dat maakt nu niet meer uit!

hoe ver ben jij dan?
    volgens mij doet je banner het niet?

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik bedoelde bij de zwanger schap van mn dochtertje heb ik 3 verschillende datas gekregen... maar nu ben ik bijna 5 weken over 2 dagen ...
    en heb 16 aug mn echo..m maar laat volgende weke nog een sbloed rpikken

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @dieudonnee, mooi nieuws! je kleine garnaaltje! echt leuk!

Ik ben vandaag naar mijn zus en neefje geweest, lekker in de tuin gezeten, heb er bruine armen van.
    Nu ben ik echt moe... hahhaha erg is dat zeg! ben zo'n wiebel kont, dus dat uitgebluste moet ik een beetje aan wennen!

Hebben jullie een leuke dag gehad?

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    haha de mijne moet nog beginnen.. ga denk ik even winkel... nieuwe broek halen :)

verder niet veel doen wordt te heet

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ghehehe ja bij jou is het vroeg nog! :D

13. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    wij hebben dus een superleuke dag gehad......

heb meteen 2 groeibh's gekocht en het negen maanden boek.....en vanavond lekker uit eten om dit allemaal te vieren! hmmmm....heerlijk om zwanger te zijn!

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    heerlijk he!
    Ik voel je blijheid! :D

Ik wil denk ik ook groeibh's hebben. mijn borsten zijn soms echt waterballonnen!

15. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    nouh ze zitten erg lekker......heb van mezelf al een aardige cup, maar ben echt ook al wel een cup gegroeid........en ze doen zo pijn........ze zei ook dat een bh met beugel niet fijn meer is......
    voor mij alleen nog maar groeibh's de komende 7 maand!

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    haha ja idd.. die moet nog beginnen :p

mijn borsten begnnen eindelijk weer vorm te krijgen want na de borstvoeding was het slappe hap hahahaha

wie willen er eigenlijk allemaal borstvoeding geven?

17. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    jah....borstvoeding lijkt me zo geweldig.......als het allemaal zou kunnen lijkt me dat super!

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    waar heb jij ze gekocht de bhs? ik merk inderdaad dat mijn beugels niet meer lekker zitten.

Ja wij willen ook borstvoeding proberen!

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    is ook super tenminst dat vind ik... en makkelijk altijd bij de hand...

1 tip gebruik tepel hoedjes veel makkelijk en pijnloos..

er is alleen 1 nadeel als je lang bv geeft ja dan gaat het allemaal wat hangen :S

20. Siep

Siep Lid

24 mei 2007
    72
    0
    0
    Nou, ik heb er laatst eentje gepast. Ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. Die borsten hingen in die bh links en rechts van mijn lichaam. Lulliger kon ik er niet uitzien :confused:

Deel Deze Pagina