hey meis, kom op! Dat is helemaal niet nodig, omdat iemand je aanvult op jouw ervaring? Ik vind de reactie een klein beetje overtrokken, mag niemand je aanvullen dan? Dus al je een tip geeft mag niemand daar een andere aanvulling op geven? Nou dat snap ik niet nee sorry.
ik leg mij gevoelens hier uit hoe het op mij overkwam... en ik zeg niet dat niemand mij aan mag vullen maar dat wil niet zeggend at ik gene gelijk heb of dat ik iets zeg wat niet zo is want zo komt het dus op mij over.. dat ik iets heb gezegd wat helemaal niet mag of wat verkeerd is... wat totaal niet zo is anders zouden de zusters van het zieknhuis mij dat toch niet aanraden ... maar zoals ik al zeg ik zla in het vevrvolg geen tips meer geven dan kunnen we ook discussies krijgen over wat goed is en wat niet
ik voel me nu een beetje verdrietig hierover......... ik heb nergens gezegt dat het geen handige dingen zijn maar krijg wel de volle laag.....was gewoon een kleine aanvulling heel voorzichtig gebracht... en ik volg helemaal niet de regels van de vk op, het is gewoon algemeen bekend dat je er niet standaard mee hoeft te beginnen als je geen last hebt. ben juist helemaal niet zo van de "regeltjes". ik vind het jammer dat je aanhaalt dat het mijn 1e kindje is. tuurlijk weet ik niet hoe het voelt om een baby aan de borst te hebben , maar heb meer dan genoeg gezien.......heb vrouwen tot bloedens toe zien voeden .....en ik weet toch ook dat dat verschrikkelijk pijn doet? en wat deed ik in de situatie"? juist mijn truckendoos openhalen en een TEPELHOEDJE adviseren! en verder wil ik het hierbij laten. heb het gevoel over te komen als iemand die graag discussies aangaat en dat is alles behalve dat. ben een heel rustig tiepje en voel me dus alweer fijn hierover....dat was niet de bedoeling....sorry.
zo kwam het bij mij in ieder geval niet over, maar dat is het nadeel van het geschreven woord. Niemand zei dat wat je zei fout was, alleen een aanvulling.
vind wel dat je een klein beetje overdreven reageert , sorry , hormonen of niet.... er is niemand die zegt dat ze niet handig zijn , tenminste ik heb het nergens gelezen? jullie?
sorry lieve beestje het is me even verkeerd opgevat. ik heb het gewoon op een ander emanier gelzen als bedoelt.. ik las het of je wat zie dat ik iets heb gezegt dat vresleijk was.. ik bedoelde hte dus dat het handig is om in huis te hebben zodat je niet tot bloedens toe hoeft te voeden... want ik was namelijk zo eigenwijs dat niet te bruiken totdat het gng bloeden en dat heb ik geweten ook.. vandaar dat ik het dus adviseer om in huis te hebben ik ken namelijk verschillende moeders die gestopt zijn omdat het te pijn deed.. sorry ik denk dat we elkaar gewoon verkeerd begrepen hebben hopelijk kunne we dt achter ons laten
nou kijk, opgelost! @lievebeestje, voel me goed hoor! beetje moe af en toe maar vind dat helemaal niet erg had vandaag wel wat buikpijn en dat vind ik dooooodeng! en jij?
ja opgelost maar ik laat me ook niet afzeiken dat ik over dreven reageer dat had ze beter niet kunnen zeggen... maargoed ik laat het maar zo.. iedereen reageert anders en heeft meer last van hormonen dan andere sorry hoor..
Hmm, wat naar dat er zo'n situatie is ontstaan. Maar goed, helemaal niet nodig meiden. Lievebeestje, kan je me misschien vertellen wat jij denkt over het eten van boterhamworst? Liefs, Happy mom
nee idd helemaal niet nodig, tenminste niet vanaf deze kant.... happy mom, ik hebi n die 10 jaar kraamzorg nog nooit wat gehoord over boterhamworst. zou er gewoon af en toe eens een broodje mee eten hoor....
Lekker laten gaan, tis klaar toch? Geniet van het zonnetje en je kleine meid en je groeiende kindje Dat zijn veel leukere dingen om je bezig mee te houden toch? @mpje, die is leuk!
Bij mij (rotterdam) lekker zonnig! maar wel harde wind. Hoe koud word het bij jullie in de winter? niet koud zeker!
uhm ligt eraan verleden ker niet echt koud minstens 12 graden ofzo.. ja we hadden een paar dagen was het echt koud zon 3 graden hahah aja dat is hier echt koud maar we haden ook vaak dagen van 20 of meer dus wel lekker maar ben in dec in nederland geweest en was die kou niet meer gewend pffff
Bedankt lievebeestje Mag ik je nog wat vragen? Is er een speciale reden dat je geen banner hebt? Of heb ik even wat gemist in de vorige berichten @mpje, mooie banner!
nou was er mee aan het prusten , met die banner....hij is dus in de maak..... lafemmebonita doet bij mij niet wat ie zou moeten doen 8)