Ja heel leuk maandag mag ik weer een test doen bij moeders voor moeders! kijken hoe dik mijn streepje is!
Blijft leuk om bevestiging te krijgen op welke manier dan ook ! Behalve van mijn boobs want die doen echt te pijn en vandaag voor het eerst jeuk .. was ook zo wat want ik werk op afspraak en kan dus echt niet krabben met klanten erbij ha ha
Ja dat doe ik ook! Ik heb er laatst zelfs nog eentje gedaan van matcare dipstick Blijft gewoon leuk. Nu zoveel hormoon dat het streepje binnen 2 sec er al stond en veeeeel dikker als controlestreep! Wat een doos ben ik zeg
Nou ik zou er nu wel mijn beroep van willen maken ha ha eerst ben je zo bang dat het niks is en nu ik zwanger ben zou ik niks liever doen ha ha maarja is zo duur he !
haha, heel herkenbaar. Ik heb vandaag, een week na de eerste test, weer een test gedaan. Op mijn eerste matcare test had ik een vrij vaag lijntje en vandaag was de teststreep gelukkig net zo dik als de controlestreep. Voor mij even de bevestiging dat het Hcg aan het stijgen is en dat dus wel goed zit. Heb nog steeds nauwelijks symptomen en dat maakt me wel wat onzeker. Maar de test gaf me vandaag dus wel een gelukkig gevoel.
Kijk maranka dat is nog eens een goede posi test dan ! goed voor je zelf ! bij mij was het ook hoor hoe verder ik kwam hoe paarser de streep ! Ik heb nog 3 posi testen in mijn nachtkastje liggen ! krijg het niet over mijn hart om ze weg te gooien ... wilde ze zo lang ! dat ik dat nu niet meer kan ha ha en ik zeg maar; MAMA BLIJ BEED BLIJ !
JA, het hartje klopt en hoe, vanmiddag de echo gehad, en het was zo mooi, alles zag er goed uit, en het klopte mooi, gelijk even naar mijn ouders gegaan met een echo ingelijst, ze vinden het fantastisch, nu is het echt waar als je het ziet kloppen, 10 augustus heb ik mijn tweede echo
zoveel nieuwe verhaaltjes gelezen! Ben een beetje jaloers op de mensjes die al een echo hebben gekregen. Mijn gyneacologe is op verlof dus kan maar 7/08 gaan voor een eerste echo. Veel te lang wachten. voor diegene die hem al gehad hebben geniet ervan en tot binnenkort nog es grtz nessie
haha....ik ook vandaag! Mooi he.....het hartje, heb je het ook gehoord? Het is nu idd veel echter! Ik moet ietsje langer wachten op de tweede echo.....maar dat geeft niet.....ga maar lekker nagenieten slaap lekker allemaal!
Goede morgen! Wat mooi he een posi echo! Ik heb er al 1 gehad en 31 augustus mag ik er weer 1. Helemaal tegek! Verder gaat het hier wel goed. Ik heb het idee dat de moeheid een beetje verdwijnt. En verder eigenlijk geen kwaaltjes behalve mijn (.)(.) Groetjes Esther
Jullie zijn bofkonten! Geniet er maar lekker van! Ik moet nog tot eind augustus (11e week) wachten tot de eerste echo! Goeiemorgen allemaal! Wat een dromen heb ik gehad vannacht Ik ben nu in een fase beland waarin ik heeeel veel luchtjes vind stinken! Ik vond de laatste dagen mezelf zelfs stinken. Ik kon er maar niet achter komen waar dat vandaan kwam. Nu blijkt dat ik de zwitsal mama buikzalf op dit moment zo vind stinken. Mijn pyama en alles stonk. Raar he hoe dat kan veranderen. Terwijl ik die zalf een tijdje geleden super vond ruiken.(hij stinkt meer als ik hem op heb gesmeerd. Ik zla hem wel even wegzetten en later weer gebruiken en voor nu een andere halen.
Goedemorgen allemaal! Mensen, wat kunnen jullie kletsen zeg! Deze week ben ik erg weinig aanwezig geweest op het forum door mijn bijna continue misselijkheid :S ...ik ga nog even niet al die blz teruglezen, is me iets teveel. Maargoed..ik hou het hier wel in de gaten hoor
Goedenmorgen iedereen! Ja, er wordt veel afgekletst, lees alles steeds wel door maar op iedereen reageren, dat lukt me niet helaas.. Voor de meiden met een goede echo; SUPER Ik heb maandag mijn 1ste echo en ben daar best zenuwachtig voor zeg... Komt denk ik ook door de MK die ik gehad heb in febr. ( op 6 wk en 3dg). Ben vandaag 8 weken. ( de asssistente aan de tel. zei nml, dat ze uitgingen van de 1ste dag uitvloeiing, 2 juni, heb toen eerst 2 dg bruin verlies gehad bij mijn laatste ongi. Ik ging eigenlijk uit van 4 juni, maar goed, scheelt maar 1.5 dag..) Hoop zoooo dat het goed is.. bbbrrr! Maar dat is volgens mij erg herkenbaar hier! Gisteren best wat steekjes in mijn buik gehad, dan denk ik gelijk.. Oh jee! Maar goed, tot op heden geen bloed en tis weer wat rustiger daar beneden. Lees dat het evt de baarmoeder is, zijn nml geen krampen.. Liefs Jellie
Goedemorgen meiden, Zo ook weer een nachtje heerlijk geslapen. Echt leuk voor de meiden die gisteren hun echo gehad hebben, ben helemaal jaloers, maar mijn tijd komt over 2 weken dus even afwachten. Het lijkt mij ook zo'n geruststelling als je het hartje hoort kloppen, dat is voor mij nog wel iets waar ik erg onzeker over kan zijn, als het allemaal maar goed is. Gisteren MvM langs geweest, echt een hele leuke meid. Heeft ook weer een test gedaan en ja hoor helemaal perfect. Maandag ga ik beginnen met het inzamelen. Ook wel lekker op maandagochtend komen ze het ophalen en dan ben ik lekker vrij dus hoef het niet aan de deur te zetten. Liefs Isra
@Jellie, aaah spannend zeg! Kan me voorstellen dat je er zenuwachtig voor bent. Ik heb af en toe ook last van mijn baarmoeder, ik denk dan maar, het groeit en bloeit daarbinnen, maar vind het ook wel erg eng hoor!