Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemorgen allemaal:
    Ik heb niet goed geslapen vannacht. Droomde dat de ouders van een opvangkindje klacht tegen mij gingen neerleggen omdat het kind een blauwe afdruk van vingers in het gezicht had staan van te slaan. Ik werd ervan beschuldigd dit te hebben gedaan. :(
    Ik weet wel dat dit een droom was maar ben er toch niet goed van.

Mijn mannetje en ik zijn gisteren gaan kijken voor een cadeautje om aan mijn schoonbroer te vragen of hij peter wil worden.
    Het is een slabbetje geworden met de tekst "wil jij mijn peter worden" samen met een zakje licht gele suikerbonen. Voor de meter hebben we hetzelfde gekozen maar dan met meter ipv peter op.
    Ik ben benieuwd naar hun reactie.
    We hebben ook al besloten hoe we onze suikerbonen gaan verpakken voor als het kindje geboren is, maar dit houd ik nog even geheim. :-#

Gisteren zijn we ook gaan uit eten om onze vakantie goed in te zetten.
    Het is wel wat tegen gevallen. We hadden gratin bestel, maar die was koud en smaakte naar verbrande rook. We hadden nieuwe gratin gevraagd maar die was er zogezegd niet (denk eerder dat ze allemaal zo smaakte). Goed dan maar kroketjes erbij gegeten.
    Was het eten in orde dan wer ik bij iedere hap gestoord door 2 wespen. ( ik moet uitkijken want ik reageer allergisch op wespensteken). :(

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest dit even kwijt.

Knuf van zuurtje ;)

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @zuurtje, balen als je zo'n nare droom hebt, dat blijft dan hangen de hele dag.

Wat leuk dat je die slabbertjes gevonden hebt, ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren!

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    @ natasja: ik ben ook benieuwd hoe ze gaan reageren. Mijn vriendin wil meter worden, maar ze weet niet dat ze nog een mooi cadeautje krijgt.
    Morgen gaan we aan mijn schoonbroers en -zussen vertellen dat we terug een kindje verwachten en dan geven we het cadeutje ook af. Ik laat morgenavond of maandag weten hoe het is geweest, wat de reactie was.

Hoe gaat het met jou?

Knuf van zuurtje ;)

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @zuurtje, ja dat is is leuk, ben heel benieuwd.
    Gaat goed hier hoor. slaap niet altijd even lekker. Ik heb namelijk een angststoornis, maar dat begint nu weer een beetje de kop op de steken. Lichte angstaanvallen snachts en savonds als ik moe ben. Niet erg. maar wel vervelend.

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik hoop dat ik komende nacht wat beter slaap en niet meer zo naar droom. Is niet fijn als dat zo een hele dag blijft hangen.
    We gaan straks nog eens in een andere winkel kijken voor de suikerbonen, misschien vinden we nog iets mooiers. Het thema blijft wel hetzelfde.

Knuf van zuurtje ;)

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Wat rot voor je! Hoop dat het snel minder wordt! Ik moet zeggen dat ik sinds dat ik zwanger ben ook angstiger ben en sneller schrik enz. Savonds kan ik soms ook heel lang wakker liggen en hoor ik alles en word ik bang. Hoop dat dat snel over gaat!

7. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen meiden,

@Meiden die de echo hebben gehad,
    Gefeliciteerd hoor meiden, leuk he! Ik ben blij voor jullie dat het goed gaat.

@Zuurtje,
    Wat balen zeg dat je van die nare dromen hebt gehad. Probeer er niet te veel aan te denken meis! Geniet lekker van je zwangerschap.
    Trouwens wat leuk dat je die slabbetjes hebt gevonden zeg! Gaaf. Ik ben benieuwd naar de reacties.

@Jellie,
    Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor a.s. maandag voor de echo.
    Ik begrijp heel goed dat je zenuwachtig bent hoor meis! Ik heb vorig jaar april en augustus een miskraam gehad en ik had het niet meer voordat ik de eerste echo had. Wat was ik bang zeg. A.s. maandag mogen wij ook weer voor de tweede echo en toch ben ik heel onzeker.
    Meis ik ga voor je duimen hoor!

Wat wordt er veel gekletst hier zeg, jeetje, maar wel erg gezellig.
    Net als Pink lady gaat het hier ook heel goed. Ik heb ook het idee dat de moeheid verdwijnt en heb verder ook helemaal geen klachten alleen gigantische pijn in mijn borsten. 's Nachts bij iedere draai word ik er wel wakker van pffffff.

Gisteravond wel even misselijk geweest. Ik ben gelijk naar bed gegaan. Ik voelde me ook zo slap als een vaatdoek, en meestal als ik dat heb moet ik juist overgeven. Vanmorgen was weer alles weg gelukkig.

A.s. maandag hebben we de tweede echo. Ik ben zo benieuwd maar tegelijkertijd ook wel onzeker en ook bang hoor........

Einde van de dag kom ik nog even kijken meiden.

liefs Divi

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @pooh dank je. Ja heb het vreselijk gehad 5 jaar geleden in de zomer begon het. heb toen maanden binnen gezeten durfde niet naar buiten enzo. Gelukkig doe ik alles weer hoor, maar merk dat mijn lijf gewoon reageert op de hormonen en dat uit zich in onrustigheid en angstenaanvalletjes.

9. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    @ Natasja; is best raar, als ik wat voel in mijn buik denk ik: wat is dat? Als ik niets voel , denk ik ook weer van alles ;) Ik hoop echt dat ik een stukje rust krijg na maandag..

@ Divi: hoe laat moet jij? Ik om 16.30..

10. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hebben jullie ook wel eens van die irritante steken links of rechts?

11. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik weet niet of er al antwoord is gegeven (zoooooooooooo veel pagina's)
    maar ben jij in de war met een vruchtwaterpuntie? Een nekplooimeting moet ergens in de 11 - 12e week gebeuren.

12. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    sluit me hierbij aan. Door tepelkloven een weekje een hoedje gebruikt, maar verder gewoon 'normaal'. werkt stukken beter, en smeer ook minder.

ik ga weer bv geven.

13. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    @ Cindy; Yep! Heb ik gisteren ff gehad... Vlg mij je baarmoeder. ( na wat rondegelzen te hebben hier ;) )

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Wat kunnen hormonen toch rare dingen doen. Ben de afgelopen 4 dagen vaak misselijk geweest en zoooooooo moe en vandaag heb ik ineens een super dag! Heel veel energie en niet misselijk!
    Ik moet wel zeggen dat er nu standaard naast mijn bed een waterkokertje staat met een kop thee en droge koekjes. Dat helpt al een hoop! Maar ook de vsm mama granules en vanillevla ;)

15. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    lekker hormonaal terugreageren: get of your high horse!
    Waarschijnlijk ben je net zo hormonaal als de rest hier, maar je reageerd wel snel gepikeerd. Niet erg, dat mag, maar het nu al voor gezien houden vind ik - persoonlijk - erg flauw.

Daarbij, de nederlandse verloskundige zorg is toch behoorlijk anders ingericht dan de vs-zorg, dus op veel punten (ik denk maar zo, bevallen?) zul het wat afwijken. Afwijken is niet erg, daar kun je over nadenken en wat mee doen

16. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    sorry, ik las later (blijven veel pagina's) dat het al opgelost is / was

17. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik heb veel steken links, is bandenpijn en mijn bm hangt naar rechts dus vandaar meer druk op de linkerbanden.

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik ben vandaag echt zooooooooooooo sjacho en jankerig pffffffffff :evil:
    ik wil iemand villen en het liefst rouw ! zo voel ik mezelf grrrrrrrrrrrrrr
    krijg nog visite ook blehhhhhhhhhhhh :evil:

19. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@Pooh: AMEN! Ik heb vandaag ook een topdag, en geloof het of niet: ik heb dus ook een waterkoker met thee en droge koekjes naast mijn bedje staan...

Ik ben erachter gekomen dat eten erg goed helpt (althans, bij mij dan hé) Zodra ik misselijkheid voel aankomen eet ik even wat. Een mueslireep, een ontbijtbiscuitje, een fruitje enzenz. Bij mij werkt het tot nu toe goed.

Wat trouwens wel erg maf is, is dat ik vaak zin in hartige dingen heb. En dat terwijl ik een ontzettende zoetekauw ben. Bij de boodschappen vanmorgen kwam ik met dingen als sandwichspread, smeerkaas en vleeswaren terwijl ik normaliter voor de jam, hagelslag en appelstroop ga. Er is er één zwanger hoera, hoera. Haha!

@Beccaatje: Mooi vervelend die bandenpijn. Niet teveel hooi op je vork nemen, hé! Zijn er verder al dames hier die last hebben van bandenpijn?

Liefs, Flientje

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    :) :) :)

Verder nog geen last van bandenpijn! ;)

Deel Deze Pagina