echt vervelend zeg van het betalen ! en wat grappig zeg gekleurde poep ! hier is het nog altijd mosterd !
pfff meiden wat lullen jullie veel! ik ben druk druk druk en heb d ehele keet op de kop staan ik ben er para van
Dank je wel, en DIVI jij ook sterkte met Demi! Eva: Hahaha Julen is ook zo lekker 'dik/vol/gevuld' etc. Zeg maar Surinaams welvaart... hij was 2 weken geleden (2 juli) 64,5 cm lang en welgeteld 7700gram..
hihi mijn man was helemaal onder de indruk van jouw zoon haha wat een verschil met Tim dan he ! man zie nog onderweg ... Julen eet even veel als Tim dat kan toch niet hahaha nou ik vind het prachtig !
hallooooooooooooooooooooooooooooooooooow bent u er ook weer eens ! ik wouw zeggen wat een stilte hier en opschieten want de zon komt er aan he !
tim is echt een slaapkoppie zeg we doen hem al in de avond een uurtje extra naar bed en nu is hij nog kei lui nu ! ik ga zo maar papfles geven en dan naar bed met hem ... jammer ik wou een beetje rekken zodat man hem ook nog ff zou zien !