Dames, ik ben er weg van. Even omkleden, Jens eten geven en naar Rozo maandag. Mannetje komt zo thuis en ik mag weg JOEHOE!
ohhhh meiden wat gaan jullie hard! Ik kan het vandaag helemaal niet bijhouden. Ben blijven hangen bij een prachtige foto van Jens. Wat en heerlijk, stevig kindje! Jadyn heeft ook zo'n dik buikje en van die stevige beentjes. Wel lastig afdrogen, he, al die plooitjes? Ik ga nog proberen bij te lezen, maar ik kan niks beloven. Morgen gaan wij winkelen zonder kind. Schoonmoeder past op. Brrr .... Fijne avond! xx MJ
Ha meiden, Kan jullie vandaag even niet bijhouden! Zag wel een paar mooie foto's. Is er al een samenvatting van Zuurtje? Knuf aan iedereen!
fijn dagje morgen ! en wat leuk een beeb met zo veel plooien haha ben stiekem toch wel wat jaloers hoor !
AHHHHHHHHH, zo schattig! hihi, ja Julen is idd een beetje 'uit de kluiten gewassen' voor zijn leeftijd, hihi.. Ach hij lijkt veeeeeeeeeel op zijn papa, dus weet hoe het komt , teveel eten kan niet (krijgt idd 'maar' 800cc per dag..) Hij verschilt idd wel met Tim ja, dat dat zo kan he?! Maar die Tim is nu ook al een vrouwenversierder! Net als NINO trouwens, die heeft al een hele fanclub..