Nou goed, Nino moet zo laatste fles, dus ik ben ook weg. Misschien kom ik nog terug, misschien duik ik ook eens mn bed in. Ben kapot. Welterusten alvast!
SOrry meis, ff wasje ff snel opgehangen.... Ik denk dat jij nu weg bent.... Ahhh dat zijn echt schattige foto's he? Zo heb ik ook een foto van Demi met haar speen... Net wat jij zegt die speen bedenkt zowat heel haar hoofd haha.... Ze groeien zoooo hard he?
Ik denk niet dat Samantha meer weegt dan dat. Maar ze heb lange beentjes . (Had ze op de echo al.. ).
@DS, Hey meissie, Jij ook nog hier haha.... Ik ben benieuwd wat Samantha weegt zeg! Je moet over 3 daagjes weer he?
Samantha ligt al lekker op bed (sinds 10:50). Vroeg voor haar doen. Was gisteren ook al. Maar toen kwam ze om 0:30, en gilde het hele huis bij elkaar toen ze na het eten niet op haar buik mocht slapen. Als ze er zelf naar toe rolt, vind ik het best, maar niet als ik haar net los heb gelaten, en dat deed ze... En ze heeft nog niet laten merken dat ze terug kan.
Echt dus je zit er steeds maar 100 gr naast? toevallig zeg! Samantha slaapt dus het liefst lekker op haar buik?
Meis, meiden ik ga lekker me bedje op zoeken. En morgen als Demi haar 1e flesje heeft gehad en ze gaat weer terug naar haar bedje gaat Divi ook nog lekker ff terug, wat ben ik moe zeg pffff Tot morgen meiden! Slaap lekker liefs
nou wat ben ik hier veel geweest vandaag! hahaha NOT lekker rustig he? ben ook druk druk druk alles lekker bij elkaar zoeken en ff de laatste camping dingetjes halen.... bij de action kom ik van de week maar niet meer..... vanmiddag iedereen losgeslagen daar ( willy,ik en de 3 kids,alysha sliep in de Coos) was "ff" 90 euro kwijt
bedenk me net dat ik er nog wel heen moet.... moet nog een parasollamp halen \/ weer een goed excuus! morgen op kraambezoek... heb er zo'n zin in om die kleine Lorena te knuffelen moet verder nog huis opruimen en schoonmaken.... Misty gaat naar mn moeder.... mn moeder gaat dan dagelijks,of om de dag, ff hierheen voor de katjes..... of wil iemand op ze passen ? ze zijn zindelijk en eten alleen harde brokjes dus als mn moeder die er iedere x neerzet dan komt t goed
misschien moet ik maar gaan slapen..... morgen om 9,30 weer weg van huis.... en wil dan voor die tijd natuurlijk nog ff stoffen en zuigen ( stof enzo ) en misschien dweilen...... jaja mieppie gaat naar bed