Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge!

@ Nona: verstandig geweest, naar bed gegaan? ;)
    Je heb trouwens goed ingeslagen... 90euri..das een flink bedrag, zeker bij de action hahaha :)

@ Divi: Faylinn woog vorige week 6065 bij 61 cm.

@ Daisy: Samantha is lang, hihi.

Voor de verandering werd ik weer wakker met hoofdpijn :(
    Hoop dat het snel wegtrekt, dan heb ik nog wat aan mn dag (dit is mn vrije dag).
    Ennnnn het weer zou vandaag opklaren! Hope so!

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Wicjuh beterschap met je hoofdpijn! ;)

Sinds gisteren ben ik voor mijn gevoel officieel klaar voor de groente en fruithapjes en het afbouwen van 2 borstvoedingen. Dus poedermelke en hapjes staan klaar...lepeltjes had ik tijdens de zwangerschap al :)
    Ik moet donderdag as naar het CB en ga even goed vragen hoe of wat met bijvoeding enz ....

Nu nog eerst 2 weekjes wachten totdat sam bijna 6 maandje3s is. Maar aangezien hij 6 maandne is als we op vakantie zijn ga ik er de week van tevoren mee beginnen...

4. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen allemaal!

meeting was precies reuzegezellig :)

Hier opnieuw een jesse die s nachts wil drinken. Maar hij heeft wel meer van die periodes. Hij slaapt echt niet langer door hem s avonds meer of dikkere voeding te geven. Dus gaan we maar gewoon door.
    Hij eet nu om vier uur bijna een volledig stuk fruit, dus gaat wel goed.
    Verder is hij nog steeds super lief en brabbelt de pannen van het dak.

Terwijl jullie gezellig aan t meeten waren hebben wij gezellig gebouwd. Onze badkamer en toilet staan nu. In de badkamer staat al het (erg grote :) ) bad, de rest volgt als de leidingen aangelsoten zijn. Ook hangen al overal de radiatoren. Eindelijk cv (bijna toch). Maar er is nog massa's werk magoed. Over een jaar (of mss twee) hebben we een prachtig huis :)

Fijne dag allemaal!

Grts

5. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    kom alleen maar ff goeiemorgen zeggen zou zonnig worden hierzo vandaag maar ik zie tot nu toe alleen maar stapelwolken waardeloos weer ook hierzo.

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Meelaniee hier schijnt het zonnetje in brabant, maar nu even bewolking...ik denk dat we langzaam gaan overschakelen! Alles beter als de afgelopen dagen! :(

@ Sabbe wat fijn dat het bouwen zo goed gaat! Ikke jaloers op jullie grote bad! :D

7. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hèhè, leuk is het wel, onze drie kids kunnen erin en dan kan ik er nog bij gaan zitten (op zo'n verhoogje van t bad)
    Groot bad, maar wel besparend zolang de kids klein zijn.
    Maar jeetje als ze groot worden en t bad gaan laten vollopen :) Wss zetten we dan over tien jaar een douche :)

8. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Vanaf mijn werk.. voor iedereen een goeiemorgen!

Hier in het centraal gelegen Almere is t een wisselend weertje, maar ik heb t KOUD..
    Zo meteen mag ik fijn mijn kanjer weer ophalen..
    Hij moet trouwens 1 aug weer naar het CB..

Als ik zo naar huis ga, moeten we direct door de stad in, kado'tje kopen voor mijn nichtje (wordt donderdag 5 jaar)
    En nog even een bos rozen halen voor mijn mannetje...

Want vandaag zijn we 4 jaar samen!!!!!!!!!!!!!!!

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    proficiat!

(wij zijn in augustus vijf jaar samen. Mss kan ik ook iets leuk doen, hoewel m'n mannetje daar niet erg voor is hoor :( )

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Miekje gefeliciteerd! Wij zijn 2 september 8 jaar samen! :D

11. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    gefeliciteerd miekje gezellige dag vandaag

12. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Goedemorgen!

Gefeliciteerd met de 4 jaar samen!

Wij zijn in september alweer 1 jaar getrouwd en 81/2 jaar samen! Gaat echt snel zeg en ik was pas 15!

fijne dag ! ik ga maar s wat doen!

13. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd! Wij hebben niet echt een datum, jammer hoor :(. Misschien moeten we maar een datum prikken ofzo haha. Ken em al bijna 14 jaar... pfff, toen waren we nog jong en slank en knap en pffff vergane glorie hier haha!

14. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen trouwens haha, bijna vergeten te zeggen omdat ik meteen begon terug te lezen. :)

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Oja, wij gaan 11 augustus een weekje naar Port Zelande, mn moeder heeft zojuist geboekt. Het is even wat anders dan Italie wat eingeljk de bedoeling was haha, maar goed, beter iets dan niets toch. Hoop wel op wat beter weer dan dit.

16. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    nog es mijne knapperd

t ventje is behoorlijk lastig. Wil alleen bij mama zijn. Heeft ie anders nooit. Is wel gezellig zo.

17. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Wel schattig dat ie alleen maar mama wil, maar wel erg lastig! Wat een knapperd, maar dat had ik al gezegd he hihi.

18. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen (voor de 2e keer :D)

Ik was vanmorgen vroeg op ... even mijn kereltje gevoed en toen ben ik toch nog even gaan slapen.. Had ik blijkaar toch wel even nodig want we hebben nog geslapen tot half 11.
    Nu even wat aan het eten en dan thuis even stofzuigen/ ramen lappen/ dweilen/ was ophangen en nieuwe aanzetten en dan gaan we even boodschappen doen voor vandaag.

Wij zijn 16 augustus alweer 8 jaar samen.... Wat gaat het toch snel !
    Het was meteen liefde op het eerste gezicht :D en heeeel erg toeval dat we elkaar juist daar tegen kwamen...*love* :D

@ pooh: De poedermelk is dat flesvoeding? of een soort opvolgmelk?
    Alweer bijna 6 maand... gaat het hard zeg... lijkt in het begin allemaal zo ver weg nog... maar het gaat allemaal zo ontzettend snel.

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    GEFELICITEERD!!!
    Wij zijn in augustus 8 jaar samen, waarvan 2 getrouwd :D.

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :).
    Dat merk ik ook op onze oude foto's Dat jonge en slanke...
    Wij hebben 26 augustus als datum. Omdat een collega toen vroeg of we nou wel of geen stel waren, en we het toen aan elkaar vroegen, wat we nou waren zeg maar... :p. Op 5 augustus gingen we voor het eerst samen wat drinken... en die collega was de eerste die ineens door had dat er wat bloeide... :). De laatste had het pas na een half jaar door... :) :).

Deel Deze Pagina