Ik wil ook! Dat kikkershirt waar sommigen het gister over hadden, als jullie die witte met die kikkerkoppen erop bedoelen, die valt klein. Hij is vrij smal. Nino heeft hem in 68 en kon hem al een paar weken aan, terwijl hij verder 62 droeg. Dit even ter info voor de online shoppers
heey meiden ben ik weer! Kraambezoek was leuk! wat een humpie zeg **smelt**[/b] wij waren 21 juni 7 jaar samen ik ga weer verder de boel doen..... haha leuk hoor op vakantie gaan! schiet ook zo lekker op met de was enzo als ze buitenspelen met dit weer alles is zo weer smerig! ( zeg aan namelijk alle 3 rusig de nate speeltuin/zandbak in ) doegggg
zit ik net een heel verhaal te tikken valt die klote verbinding weg.. grrr .. Goed, opnieuw.. Thanks voor de felicitaties.. Denk wel dat manlief het gewoon VERGETEN is, hahahaha, zal eens niet.. Had m al gesproken aan de tel, maar hij zei er niks over, dus ik ook mooi mijn mond houden, hihi (gemeen ben ik hihi..) Er zijn idd veel van ons in deze periode bij elkaar gekomen of getrouwd.. ik heb een geregistreerd partnerschap (12 okt 2 jaar), we willen nog wel trouwen, dit was meer een tussen/tijdelijke 'oplossing'... Oja, nog meer GOED nieuws: Ben tante geworden vandaag van een nichtje, volgens mij heet ze Amira (weet t niet meer zeker).. Wel een aparte naam voor een volbloed Surinaamse iig, wle leuk! Ze is met keizersnede geboren (stuit, en ze lag niet gunstig voor een stuitbevalling) en ze weegt 8,5 pond... Julen ligt heerlijk te slapen op zijn BUIK.. Weer wat nieuws van meneer, dus misschien heeft dat ook wel met zijn sprongetje te maken.. Hij is iig lekker in dromenland.. Vergeet ik net, terwijl ik een kraamkado koop bij de H&M, gewoon dat stoere NINO kikkershirt te kopen.. Lekkere mama heeft Julen, die dat gewoon vergeet te kopen voor haar eigen zoon.. pfff Zo, nu een bakje koffie..
Hey dubbel dirk aka eduard Daar ben je eindelijk weer. Was al benieuwd hoe het kraambezoek was maar was dus een schattie. Groetjes, Gerard
Goedemiddag meiden. Ik ben bij de tandarts geweest en moet nu 3 dagen lang 3x per dag spoelen. Volgende vrijdag jaarlijkse controle en dan gaat hij nog eens kijkeN Ik heb namelijk een wondje dat ontstoken is. Zal straks verder uitgebreid reageren, moet dadelijk nog naar de kinesist. oh ja op 3 augustus is het 10 jaar geleden dat ik mijn mannetje heb leren kennen. op 9 augustus zijn we 9 jaar samen en op 6 augustus zijn we 4 jaar getrouwd. ja jullie lezen goed alles in augustus.
Ja ik heb 3 shirts besteld met kikkers en idd allemaal op 68 en 74! Ben benieuwd! Ik vond ze echt super!
Mijn kereltje heeft ook al een tijdje het kikker 't shirt... vond hem zo leuk ... Miekje: Dubbel gefeliciteerd he