De knoppen van de site zelf gebruiken. Dus terug en sluiten. En niet die van de browser... scheelt en hoop ergernis .
Voor de geinteresseerden. HEMA heeft stoere baby spijkerjasjes. Niet gekocht hoor. @ Boja, ik kwam op 33 euro uit .
Ik denk dat ik binnenkort even bij de HenM op de Nieuwendijk ga kijken, die grote. Die heeft altijd heel veel. Dat pakje heb ik in Osdorp gekocht. Eigenlijk heeft Nino niet echt meer iets nodig (zeker niet na het Hema bezoek van vandaag), maar het is allemaal zo leuk en goed betaalbaar.
zo meiden ik ben er ook weer was pas laat terug van het werk en heb nog net ff tim op bed kunnen leggen... gelukkig die had ik nog niet gezien vandaag wel lekker gewerkt dat gaat steeds makkelijker ... man is lekker bij tim geweest en dat was natuurlijk toppie geweest en eten ging ook goed ben wel erg moe en kan mijn bril niet vinden dus zit moeilijk te lezen ! ondertussen wordt ik lastig gevallen door sjaak ons konijn haha die loopt lekker los en nu ff wat drinken zag te veel leuke dingen van H en M morgen ook eens kijken ! maar kan niet betalen met gift cards denk ik he ? tot zo
nee, die bedoelde ik niet. Die hadden ze trouwens ook niet in de winkel in Arnhem en wel op de site. Ik bedoelde gewoon effen romper met lange mouw a 4,90 ofzo...
Oh die. Die heb ik besteld. Die heb ik nog nooit in de winkel gezien. Daar gong mijndillema gister dus over. Ik heb ze besteld. Ze komen begin aug. ergens.
tja mot ik toch echt een keer naar de winkel he ! ai ai dat is gevaarlijk hoor ik voel de kriebels al .....
Ze hebben voor dames ook leuke dingen zag ik, maar ik word altijd een beetje gek in de h en m. Altijd zo druk, een grote bende, rekken overvol waardoor de helft op de grond ligt. Ren daar altijd het liefst zo hard mogelijk vandaan. Zag online toch ook wel weer leuke dingen voor mezelf. Had mn zwangerschapskleding daar ook bijna allemaal vandaan.
volgens mij heb ik jouw dilemma gisteren gemist! maar begin augustus pas? nou ja....dat is ook al bijna...en lange mouwen zijn we hopelijk even niet nodig!