Hallo Allemaal, Ben vandaag de trotse tante geworden van een neefje TIJS zo klein en zooo lief, Tom lijkt wel een klein reusje bij hem Miekje volgens mij ben jij vandaag ook tante geworden toch gefeliciteerd. Vandaag een drukke dag Rik moest vanmorgen zwemmen en onder tussen ben ik bij de tandarts geweest en daarna met Tom naar het CB. Deze keer was hij weer niet veel aangekomen 200 gram hij is nu 7700 en 66,5 cm helemaal goedgekeurd. In het begin heeft hij gewoon een groei spurt gemaakt denk ik, maar het is nog steeds een lekker dik beertje. Zij prikjes heeft hij vandaag niet gehad, mischien volgende week. Mocht wel met fruithapje beginnen, dus om 6 uur gegeven de eerste hap was WAAAAH wat doe je nu mama daarna vond hij het wel lekker. Om 7 uur BV gehad en daarna lekker naar zijn bedje, hoop dat hij tot 6 uur half 7 slaapt. Laatste paar dagen kwam hij al om half 5 , op het CB dachten ze dat hij gewoon honger heeft vandaar het fruithapje al. Anders was ik pas met fruit begonnen bij 6 maanden Vanmiddag lekker met de nieuwste aanwinst van mijn zusje geknuffeld, heerlijk. Over een poosje kunnen ze lekker samen spelen xx Martine
Drama hier! Justin heeft vanmiddag zijn 3e prikken gehad. Hij heeft koorts en is ontroostbaar Hij heeft al 2 zetpillen gehad.
Wat fijn, ik hoop ook dat Nino eens een keer langer dan 5 of 6 uurtjes slaapt. Gefeliciteerd met je neefje!
EEN SUPERMEGAGROTE KNUF VOOR JOU EN JUSTIN. Even in de gaten houden die koorts. Als je het niet vertrouwd de ha ofzo bellen.
Aan iedereen die vandaag iets te vieren heeft gefeliciteerd. Was ik nog vergeten te zeggen daarstraks
oh lieffie wat sneu ! dikke knuf voor lieve kleine justin .. helaas moeten wij morgen ook ai ai ik zie er tegenop
Meiden ik meld me af voor vandaag, ik ga slapen. Het worden drukke dagen nog. Ik heb nog wat werk voor het zoontje zijn verjaardag vrijdag. Slaap lekker iedereen.
slaap lekker en alvast een hele fijn verjaardag! net iets voor mij om te vergeten vrijdag ( dat is mijnvouwwageninpakdag)
Hee Meiden! Zuurtje: Beterschap! Nathalie: Beterschap voor Justin! Hier vandaag op kraamvisite geweest, wat een klein moppie! Natuurlijk een leuk pakje gekocht en kon het niet laten om ook wat voor Tygo te kopen. Een spijkerbroekje bij de H&M en een shirtje van imps&elfs en twee shirts van Z8, dat vind ik zo'n leuk merk! Mama weer helemaal blij Verder ga ik heel de week schoon maken in het huis geen zin maar moet toch gebeuren... Hoe sneller we erin kunnen! Begint nu echt op te schieten! Knuffels aan alle meiden! Nathalie
Bedankt allemaal. Justin woog trouwens 6440 gram en 67 cm Kwa gewicht is hij wel wat aan het inkakken,maar gewicht gaat als een speer omhoog.