Geeft niet. Heb mt. 74 besteld, omdat ik hoop ze nog niet nodig te hebben hihi. Van de witte (met klein tekstje) wel mt 68. Vind ik leuk onder T-shirtje.
Meiden weten jullie waar ik zo'n "plastic boxkleed" (haha weet niet hoe ik het anders moet schrijven, hetzelfde eigenlijk als een aankleedkussen?) kan kopen? Ik ben vanmiddag bij de prenatal geweest maar die had het niet eens
ff mezelf quoten, En ik ben op zoek voor in de kinderstoel een stoelverkleiner, maar dan wel met gaten voor de riempjes........ Die hadden ze daar ook niet bij de prenatal..... Enig idee iemand?
Hey Divi! Ja wij gaan een weekje naar Port Zelande. Zouden naar het buitenland gaan, maar dat gaat dus niet door. Ben jaren geleden een keer een dagje in Port Zelande geweest toen mn ouders er waren en is inderdaad wel leuk met strand op loopafstand. Ga ik eindelijk zwemmen met Nino. Wil alleen niet in badpak, maar ja, denk dat ik nog meer bekijks trek als ik in joggingpak het water in duik haha. Ik wist niet dat van die kussens voor de box bestaan. Wil ik ook, heb nu al een dekentje onder het boxkleed want anders vind ik het zo hard. X
oh lieve meiden, ik vind het een heel vervelend gevoel, maar ik heb het vandaag echt niet bij kunnen houden, hoor. Gelukkig komt dat doordat ik zo'n leuke, drukke dag had. Een fijne reden dus. Hoop gauw weer wat intensiever te kunnen kletsen. Dikke knuffel en welterusten!
@boja, Echt leuk dat je naar Port Zelande gaat... Inderdaad daar zit een leuk strand vlakbij en toch ook een zwembad? 't Is voor mij al even geleden dat ik daar ben geweest. Leuk joh zwemmen met Nino.... Ohh wat zal Nino veel bekijks hebben van de meisjes! Zo'n lekkerding in het zwembad of op het strand haha... Inderdaad, ik denk dat mensen je meer nakijken als je met een Joggingpak de zee in gaat... Dus ga maar lekker in een badpak meis! Een bikini gaat toch ook wel. Je hebt een harstikke mooi lijntje! Ja dat hebben wij voor Demi ook. We hebben nu twee boxkleden op elkaar leggen in de box. Maar ik heb gehoord dat baby's het ook erg leuk vinden als ze in hun blootje spelen, staat ook in oei ik groei boek. Maar dan kan ik gelijk de boxkleden direct in de was gooien haha... En het ligt denk ik nog zachter ook als er zo'n plastic boxkleed onder ligt. @MJ, Slaap lekker!
en jaaa geef mij maar de schuld van alle euro's die je armer bent....DIVI mamanona is immers een makkelijke naam om te gebruiken
Drie jaar geleden was ik bijna 20 kilo lichter, dus dan snap je vast waarom ik niet in badpak of bikini wil haha. Ik heb nog drie weken, dus misschien kan ik 10 kilo proberen te lozen haha. Lukt nooit, snaai me een slag in de rondte de laatste tijd, dus het is ook echt mn eigen schuld. Zo´n plastic boxkleed is inderdaad ook handig om in hun bloodje op te leggen dan. Maar ja, met jongetjes heb je toch de kans dat ze gewoon over de box heen plassen haha, maar misschien dan om gewoon onder het kleed te leggen zodat ie zachter ligt. Als je het ergens vindt, laat het even weten, dan ga ik er ook een halen want ik wist dus niet eens van het bestaan af. Als prenatal het niet heeft wordt het wel lastig denk ik. MJ, slaap lekker!
@mamaNona, Grad Damen? Hey nu bespaar je me weer een paar euro's ! Super idee van jou zeg! haha haha...... @Boja, Hier ben ik, sloerie divi haha haha.... Ik heb ze zien staan bij baby-dump webwinkel... Dus ff bestellen haha... Maar als die mensen Nino zien, snappen ze wel hoor dat je iets bent aan gekomen. En als ze het niet kunnen of willen zien, kijken ze maar lekker een andere kant op vind je niet?