@Nathalie: knuffel voor jou en Justin, hoop dat ie zich snel beter voelt! Hij groeit wel goed zeg! Alyna is nog geen 63 cm @Martine&Miekje: gefeliciteerd! Martine, als je echt graag zo'n banner wilt, stuur me dan effe een PB-tje, leg ik het effe uit. @Divi: lekker geshopt denk ik zo! me=jaloers! (ga volgende maand ook weer effe denk ik ) Als jouw meiske tevredener lijkt met 5 flessen, zou ik het voorlopig gewoon zo laten... Veel succes met het bedrijf, ik hoop dat het wat is! @Emma:veel succes met de prikjes! @MJ: leuk dat je zo'n fijne dag hebt gehad meid! @Nona: leuke foto meid, wat sta je er goed op, zoooooo elegant! Zo, mijn mede-sloeries, ik ga ook maar eens naar bed... Anders heb ik volgens mijn mannetje morgen ook geen reden om moe te zijn. Trusten iedereeeeeeeeen!
Pfff, kletsers Mogge! @ Divi: over 2 maandjes, ergens in september moeten we weer naar het CB. @ Nathalie: knuf meis, ook voor Justin. Hoe is de nacht gegaan? (en weer doei ..zo naar mn werk)
goeiemorgen! Vandaag laatste dagje spullen pakken en zo, morgen lekker op vakantie! We gaan eerst een paar dagen in een hotelletje in Duitsland (vlak bij groot zwemparadijs voor de kids) en daarna 2 weken naar een camping in Frankrijk (Vogezen). Heb er reuze-zin in! Betekent dat ik hier dus ff niet zal verschijnen... Na onze vakantie kom ik zeker weer buurten! Iedereen een fijne vakantieperiode, geniet van de beebs! Knuf, madeliefs
Goed!Je schoonzoon werd vanmorgen om 20.15 uur wakker en hij kan weer lachen en gillen(gillen op positieve manier)
@ wenneke wat een gedoe weer met je schoonouders! Ik hoop dat het snel wat rustiger wordt! Gefeliciteerd met jullie trouwplannen! @ mamavanjordy fijne vakantie alvast! @ Jennefer1985 leuk weer wat van je te horen! Fijn dat alles zo goed gaat! @ Lucia lekker hoor met dat weertje van gisteren om naar het park te gaan! @ Zuurtje bedankt voor de samenvatting weer! Enne hier idd op kikkerjacht geweest eergisteren! Zoooo lief die kleertjes! @ Wicjuh zoooooooooooooo super die foto met donald duck! Werkse vandaag! @ MJ wat fijn dat jullie lekker hebben egwinkeld en dat het zo goed ging met jadyn bij oma! @ MJ en daisy die rompesr heb ik ook in een paar kleurtjes besteld! @ Boja ik heb precies hetzelfde gevoel met de hmwinkels. Ik krijg dan altijd grote paniek in mijn hoofd @ Martine het is je gelukt! Gefeliciteerd met je neefje Thijs! @ Nathalie hoe is het nu met Justin? Hoop alweer een stukje beter! Wat fijn dat jullie een vakantie hebben geboekt! Hoe nemen jullie alle spullen mee met zoveel personen. Ik heb al een probleem als we straks oip vakantie agan met zijn drietjes @ Zuurtje alvast gefeliciteerd met je zoontjes verjaardag! Ikke morgen jarig. We krijgen in ieder geval mooi weer! Twee leeuwtjes zijn we! @ n4th4li3 schoonmaakse in je nieuwe huisje! @ Divi wat fijn dat je zo goed geslaagd bent voor demi! Ik heb het plastic boxkleed van mijn schoonzusje gekregen, zij had het van haar kindjes al @ Emma geniet mar lekker van je vrije dagje! @ Madeliefs fijne vakantie! @ Mona79 goeiemorgen! Dames ik ga opschieten. Dadelijk staat mijn schoonmoeder met schoonzusje en drie kindjes op de stoep. Die willen Sam in bad komen doen! Oh ja zoooooooooooo lief ik krijg voor mijn verjaardag ene mamafiets. Nog meer mensen hier met een mamafiets? Ik ga voor de montego liberty en misschien het model 2007 (die zijn betaalbaar en ik hoor er heel veel goede verhalen over). Nog kinderstoeltje en windschermpje er bij en we zijn echt burgelijk!