goedemorgen dames! Hier ben ik ook eindelijk eens weer. Vannacht een ok nacht gehad. Jadyn had gedronken om 23.30 uur, toen weer om 3 uur en vanmorgen om 8 uur. Ze ligt nu heerlijk in de box te spelen. Straks gaan we met z'n drietjes naar de markt denk ik. Even kijken hoe lang Jadyn slaapt. Nathalie: wat fijn dat Justin zich beter voelt! ik zag op babyboom een stel met de kinderstoel Bloom Fresco. Dat leek mij ook wel wat. Mooi ding. Jeetjemina, dat ding is 329 euro! Ook nauwelijks tweedehands op MP te vinden. Hmmm....dan toch maar een ander soort aanschaffen. Zijn hier al mensen die een kinderstoel gebruiken? Sommigen kunnen heel plat he? We hebben er hier niet eens ruimte voor in huis! ga nu maar eens verder met mijn fotoboek. Ik maak hem via de webprint van wijfotoservice (wij jonge ouders) die aanbieding. Maar wat is dat een k*tprogramma zeg! Pfffff. fijne dag allemaal! xxx MJ
Pooh er komt een skikoffer bovenop het dak van de auto Kinderen neem ik gewoon een paar zwarte korte broeken voor mee,moet wel ruim een week van te voren beginnen met inpakken,anders vergeet ik waarschijnlijk de helft
Had verwacht ernstig veel te moeten bijlezen..... :-k Kennelijk niet. Ik zit op het werk en heb al weer 1 pt gehad. Mag vandaag de ECG's erbij doen. Tijdje geleden voor mij, dus wel weer eens leuk. Ik zit nu te kolven, en bedenk me net dat ik hier wel bordje afwezig heb opgehangen, maar niet bij de ECG . En ik ga dus echt niet met ontblote tiet ff de gang over hoor :c: .
Heeeey leuke foto's! Ga ik straks effe ook mee fröbelen denk ik Nu kruip ik effe terug in bed, heb buikpijn man pffffff niet leuk gewoon! Fijne dag iedereen!
geen id....waarschijnlijk een hartstilstandje .... ze leefden en speelden vanmorgen,we waren boven met zn allen om te douchen c.q. aankleden en wilfred kwam beneden en RoRo lag midden in de kamer...... hij was nog warm dus ik heb nog geprobeerd te reanimeren,maar dat heeft niet mogen baten helaas! de kids hebben veel verdriet.... ik eigenlijk ook....maar we hebben ons Macho nog
vies doet dat. Ik heb het ook eens gehad met twee jongskes. Eentje ervan overleed zomaar van de ene moment op de andere
Och nee. Wat zielig. Kan dat zomaar uit het niets? Dikke knuffel voor de kids en voor jou natuurlijk. XXX
goeiemorgen allemaal. Ach gossie mamanona zoiets kan je ook niet zien aankomen wel sneu hoor. Pooh alvast gefeliciteerd ik ben morgen weer een dagje werken dus bij deze alvast gezegt een gezellige dag morgen. Hier gaat alles lekker zijn gangetje gisteren is het een stuk opgeklaard en het werd zelfs nog warm,dus hup kleine meid in de cosi en lekker 2en een half uur wezen lopen zalig hoor. Als ze nu zo weer wakker wordt ff in badje en dan gaan we weer op stap want het zonnetje schijnt hier alweer uitbundig. Dus iedereen een gezellige dag meiden veel plezier die met vakantie gaan Dikke knuf