Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Zo was ik weer. Over de mamafietsen hé: ik heb een opoefiets, rijft ook als een tierelier hoor! Noot heeft een opafiets met zo'n rek aan de voorkant dus we matchen helemaal. Qua fietsen dan...

Ik heb trouwens de hele tijd tussentijdse bloedingen sinds ik aan de pil ben. Zo vervelend! En door het dragen van maandverband kan ik de ene na de andere kuur ophalen tegen kriebel... Heeft iemand anders dit ook? Ben al bij de dok geweest en de beste man kon ook niks vinden.

Met de beebie gaat alles goed. Hij is vrij groot en stevig en móóóóói! T is zo'n oppersnoes gewoon! Hij probeert zich om te rollen maar to zijn eigen frustratie lukt het 'm net niet. Als ik hem dan een duwtje geef rolt hij om en gaat helemaal parmantig en trots om zich heen kijken. Kwijlsliert eruit natuurlijk. Zo lief! We zijn ook begonnen om hem fruit en groentehapjes te geven en dat gaat goed. Hij smakt gezellig mee op tafel en maakt er af en toe een enorme puinhoop van, maar ach. Lang leve de allesreiniger!

@Noon: wat naar zeg, van het poesje. Echt niet leuk!

@Emma: Laat je niet al te gek maken door het consultatiebureau hoor. Ze gaan nu eenmaal uit van een gemiddelde en dat een kind een eigen groeilijn volgt begrijpen ze af en toe niet helemaal.

Flientje

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hey meiden,

Ik ga nu even een paar dagen alleen lezen en misschien soms kort reageren. Moet echt aan mijn scripte (al een paar dagen, lees 2 weken) niets aan gedaan en ik kan t a.s vrijdag nog mailen voor de laatste feedback, dus wil t eigenlijk zo goed als af hebben.. (zal vast nachtwerk worden hihi). Dan krijg ik voor 5 aug die feedback en dan moet t de 18e geheel/compleet ingeleverd worden en hoop dat ik uitgenodigd wordt voor mijn eindgesprek, want dan ben ik afgestudeerd, (kan niet meer 'zakken' op mijn eindgesprek..)

Ben er dus wat minder, maar zodra t allemaal ingeleverd is en klaar is zal ik er weer meer zijn..

Met Julen gaat t lekker met ups en downs, zit gewoon midden in het sprongetje..

Liefs Miekje

En Pooh: Alvast een super dag gewenst morgen, je hebt t weer al mee!

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @Emma: Knuff

@ Beccaatje: :thumup:

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook midden in sprongetje. Samantha werd vannacht drie keer wakker. Raakte helemaal overstuur en slaakte een gil toen ze een windje liet, maar kalmeerde direct erna. Arm kind.

5. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @miekje: goed bezig meid! Ik ben nu ook met mijn scriptie bezig, maar net minder ver dan jij

6. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Emma: Zo lang Tim t goed doet, is t prima toch. Tuurlijk is t fijn dat t in de gaten wordt gehouden, maar je niet meteen helemaal overbezorgd laten praten hoor...
    Julen is precies t tegenovergestelde (800cc eten en dit opslaan als babyvet..)

Mamanona: sterkte meid, zielig hoor.. Wel fijn dat je man m heeft gevonden ipv 1 van de kids...

DaisyS: hahhaa, moest wel ff lachen om je scheet verhaal, hihi..
    Julen had op het KDV vandaag bijna alleen maar gehuild.. Maar de leidster die er was is gelukkig iemand die dit niet erg vind en niet direct gaat bellen naar de ouders..

MJ: lekker hoor, zo een dagje winkelen! Succes met je fotoalbum..

Martine: jij ook gefeliciteerd Tante! Wij gaan vrijdag op bezoek opv morgen ivm tijd voor mijn scriptie...

Divi: ook lekker geshopt voor Demi.....

Nathalie: Wat naar dat Justin zoveel pijn had gisteren, fijn dat hij vandaag vrolijk is

Andere nathalie ;) : Tygo is ook al zo lang wakker... hihi, Julen kan er ook wat van, gelukkig niet elke dag hoor.. Wordt Tygo niet vervelend als ie zo lang wakker is.. hier wordt t op een gegeven moment krijsen..

Becaatje: Zo trotse mama hoor! Knappe vent heb je!

Flientje: is idd vaak niet bij te houden hier, hihi..
    Wat leuk oppersnoes..

Over mamafietsen: Ik heb de Gazelle Bloom 2008, nog niet zo lang geleden gerkocht, met alles erop en eraan. Rijdt als een tierelier! Nu nog wachten totdat Julen mee op de fiets kan. Lijkt me echt geweldig!

Zuurtje: hoe gaat t meid..

Mpje: jammer van de ongi..

Boja: hier ook geen bikini hoor, misschien een bourkini ;) , ben toch een zebra van de striae en heb nog een 'mooie' blubberbuik'....

Voor iedereen die ik vergeten ben.. Sorry..

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    En waar gaat de jouwe over, ben wel benieuwd!

8. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Miekje: zet 'm op!

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn eerste gedachte was ook, was dat het? Redelijk opgelucht. Hier heeft ze mijn mans oren eraf gekrijst. (Was duidelijk hoorbaar door de telefoon). Inmiddels slaapt ze..

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga ff naar de AH. Anders heb ik geen zin meer. :rolleyes:

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meiden tim heeft daarstraks een papfles van 200cc op en ligt nu al weer op zijn vuistjes te knabbelen !
    hij heeft lekker geslapen en ik heb ook lekker ff uurtje in bed gelegen ...

zit in dubio om ook te bestellen bij H@M heb al een account aangemaakt maar wat kost bezorgen ? kan het niet vinden ...

he flientje en beccaatje !
    leuk om weer ff van jullie bij te kunnen lezen .. jullie zijn weer ff afwezig geweest !
    DS shop ze neem voor mij ff tomatensoep met ballen mee haha en succes met de windjes !
    Miekje succes met je scripie en tja raar hoor het verschil in baby ! die van jou is gewoon 2 kilo zwaarder !

12. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @emma: volgens mij 4,50 of 4,95. Ja tijd niet geweest, druk met werk en scriptie en de kids en er wordt hier altijd zoveel gekletst dat ik snel de draad kwijt ben....

@miekje: de effecten van de gewijzigde VPB wetgeving op het onderhanden werk in jaarrekeningen van bouwbedrijven (dussssssssssssssssss)....

Ik heb alleen maar bikini's....en nog 5 weken tot ik ze daadwerkelijk aanmoet...gelukkig heb ik nog bv-borsten

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hey mama's.
    Hier even snel een berichtje van mij. Ik ben druk met het voorbereiden van ybe zijn verjaardagsfeestje vrijdag. Morgen nog cake en broodjes bakken.

Verder zit ik ook te dubben maar ik raak er maar niet uit. Mannetje wilt voor een derde beebje gaan en laat aan mij de beslissing over of het nu al gaat gebeuren of dat we nog wachten.
    Aan de ene kant zou ik het fijn vinden dat het misschien wel eens zonder mmm kan lukken en aan de andere kant vind ik het dan weer een beetje rap.
    Mijn gevoelens en mijn verstand spreken elkaar tegen.
    Ik weet niet of ik naar mijn verstand of naar mijn gevoelens moet luisteren.

Met mijn ontsteking gaat het al een klein beetje beter maar heb nog altijd heel veel pijn. Geen pretje tijdens het eten.

Nona een hele dikke knuf voor jou en de kids. Gecondoleert meid.

Voor iedereen een knuf ;)

14. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    zuurtje wij hebben ook sinds de geboorte van de eerste geen anticonceptie gebruikt. Wij wilden ze allemaal snel op elkaar. De eerste twee schelen 20 maanden en dan jarne en jesse 18 maanden.
    Het is misschien soms zwaar en druk, maar toch zo leuk als ze niet te veel leeftijdsverschil hebben. Vind ik hè :cry:
    Wij willen onze vierde en laatste ook zo snel mogelijk dus...

(OKEE TOEGEGEVEN 99 % VAN DE MENSEN VERKLAART ONS GEK)

Grts

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey zuurtje ik weet niet zeker of ik morgen on-line ben maar wil je zeker niet vergeten om je zoontje en jou een super leuke dag te wensen !

en moeilijk hoor ... nu al voor de volgende of niet !
    ik zelf ben er nog niet aan toe dat voel ik heel sterk nu dus we wachten nog ff maar kan zo omslaan ! we willen ook niet te lang wachten ....

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Alsjeblieft
    Ik heb het meteen voor je opgewarmd :).

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
  19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    http://www.knuffelkwijt.com/
    ohhhh ik zat ff te snuffen op die site en heb idd nog een knuffel liggen voor iemand !
    nieuw !
    heb gelijk gemaild of ze hem willen ....

wat leuk om iemand te kunnen helpen

20. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedeavond meiden,

@Wicjuh,
    Ja wij moeten ook weer in september pas weer naar het CB.
    Maar ga tussendoor wel ff naar het inloopspreekuur.

Meis wat een gave banner heb jij!

@Madeliefs,
    Fijne vakantie, geniet ervan!

@Pooh,
    Wat een gave fiets krijg jij! Super!
    Morgen ben je jarig he?

@Sabbe,
    Wat leuk zeg!

@mamaNona,
    Roro is dood?
    Ahhh meis een hele dikke knuffel! Zielig zeg.
    Maar erg knap van je dat je hem nog hebt geprobeerd te reanimeren zeg.....
    Nogmaals dikke knuf voor jullie!

@Wenneke,
    Balen zeg dat je schoonouders zo reageren...
    maar wat zegt je mannetje er allemaal van?

@Emma,
    Jeetje meis vervelend dat Tim niet zo veel is aangekomen. Ga je hem vanaf vandaag bijvoeding geven?
    En wat moet je geven qua pap?

Volgens mij neemt Demi een loopje met de oma's en papa....
    Bij de oma's en papa drinkt ze maar 150 tot 180 cc van de fles leeg.
    Daarnet heb ik haar het flesje gegeven en dan drinkt ze heel de fles leeg.....
    Weet niet waar het aan ligt maar.....

Heb tegen me moeder gezegt dat we toch bij 5 flesjes blijven dus vanaf morgen gaan we dat gewoon weer doen.....
    Voel me er beter bij en Demi denk ik ook, hoop ik.

Vandaag weer gewerkt.... Hoop toch echt snel wat te horen van het bedrijf die me heeft gemaild welke uren ik wil gaan werken.... Ben benieuwd hoor...

Voor de rest weinig nieuws. Ga zo eens lekker onder de zonnebank, ff lekker een half uurtje bijslapen.
    Tot straks meiden

Deel Deze Pagina