Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Bij mij lust ze de bv-melk uit een flesje op kamer temperatuur, bij mijn moeder ook. Maar bij manlief wil ze per definitie warme melk.... :(.

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ik ben zo druk...... ik ben "aan t dweielen met de kraan open"...

alles wat ik klaarmaak trekken papa en de kids weer overhoop! ik kan wel janken ! heb me nu teruggetrokken op zolder,ben met de laatst was bezig,maar moest ff mn gal spugen..... sorry!

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Tnx meiden! Ben er zelf ook blij mee :)

@ Nona: aaahhhh ! :( Das naar zeg. Sterkte ermee hoor.

@ Nathalie : Justin is een bikkel joh! ;)

@ Emma : het is al meer gezegd vandaag, maar ik sluit me erbij aan hoor : als tim het goed doet, lekker vrolijk is, dan is het toch goed ?!
    En doe wat je gevoel je ingeeft hoor!
    Toevoeging: kijk! Goeie fles erin! :thumup:
    Kanjertim!

@ Beccaatje : leuk om je weer even voorbij te zien vliegen, trotse mama! :)

@ zuurtje : Moeilijke keuze. Mijn eerste gedachte was : gevoel volgen. Maar ja... .misschien ook afhankelijk van hoe zwaarwegende redenen er verstandelijk zijn.

Ze weet nu al hoe ze m om dr vingertje moet winden, dr paps ;)

We hadden vandaag een paps aan de balie met zijn 13 dagen oude zoontje... *SMELT* wat een kleintje! En hij was ongeveer net zo groot (klein) als Faylinn was ! Wat gaat het toch onwijs snel zeg.

Ik wilde m zo meenemen naar huis, dat kleine ventje . :oops:
    Serieus.

4. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

*HUGGGGGGGGGGGGGGGG*

Loop eens ff naar beneden en geef je vent een tik op zn vingers! Zeg maar dat ie van mij afkomt! [-X
    Issie nou helemaal gek geworden!

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma had maar gezegd dan had je de spullen bij mijn bestelling kunnen doen en dan had je geen bezorgkosten!
    Maar als je de kortingscode 7848 krijg je 10 euro korting en heb je dus gratis verzenden en nog iets van 5 euro kado! Succes!
    Ik heb hem ook gebruikt! :D

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey lieverds !

foto's volgen maar de eerste fruithap is een feit haha

wat een gezicht ! hij vond het nix en heeft 1x geslikt de rest er terug uit haha
    hij zat te kokhalzen ... zielig en stiekem ook grappig
    hij is nu aan het giegellen met zijn pa hah dat is zooooow leuk om te horen !

Pooh ja idd jammer ! hmmm maar ik denk dat ik toch nog een keer vrij snel naar de winkel ga rijden haha heb nl nog voor 35 euro bonnen
    Mamanona dikke knuf en stoute man en kids ! als ze billenkoek moeten kom ik er nu aan hoor haha ;)
    Wicjuh thanks voor de knuf en idd super banner zeg ! wat een schatje heb je toch he !
    had van de week ook een beeb van 4 weken en die wou ik ook stiekem mee nemen maar mocht niet ....
    DS heb nog steeds zin in soep door die lekkere foto van je
    Divi wat een schatje he ! en haha bij mijn pa kan tim ook niet eten omdat ze te veel geinen met elkaar ... dat werkt niet zo zeg maar haha
    hij heeft vandaag een papfles op met nutrix dus en net wat hapjes peer maar dat is ff wennen ! hoefde geen 5 flessen te gaan geven maar juist aanvullen met bijvoeding !
    zal voor je duimen dat het wat wordt met dat bedrijf en geniet lekker onder de zonnebank !

oh en de knuffel is vergeven haha blijkt dat die persoon ook bij de bank werkt wel verder weg maar wij kunnen elkaar post sturen dus morgen gaat hij de deur uit !
    wat leuk om iemand te helpen ....

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ehhhhh waar is iedereen ?

zijn jullie allemaal op vakantie ?

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik ben er, ben ff druk geweest ;)

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hihi fruithap is nog niet zo lekker haha

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik slik het niet door !

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    snel verstoppen !
    want ik hoef niet meer

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Wat een leuke foto's van Mr Tim ;)

13. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Hihi, leuke foto's... geloof niet dat ie het lekker vond he? :)

14. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @ds,
    Echt waar? Moet je nagaan zeg haha...
    Kindjes weten het echt dondersgoed.

@Emma,
    Geweldig zeg die foto's haha haha....
    Ahhh dat kind. Welke fruithap had je nu gegeven aan Tim?
    Je hebt ook al worteltjes in huis he?
    Heeft het cb nog aan jou geadviseerd waar je het beste mee kon beginnen? Fruit of groente?
    Misschien kan je morgen de worteltjes proberen... Deze zijn iets zachter van smaak als die fruit... hihi Wel leuk he om te geven?
    Het kan ook zo zijn dat Tim het lepeltje vies vind. Dat was bij Demi ook in het begin. Ik heb nu een lepel van Difrax. Een soort theelepeltje, een wit lepeltje en het handsvat is gewoon zilver zeg maar. En dat gaat harstikke goed. hihi... Misschien kan je wat met mijn tips....

Demi moest heel erg lachen haha haha haha

@mamaNona,
    Ahhh meissie toch, een hele dikke knuf!
    Gaat 't weer een beetje?

Wat is het hier rustig? Ben ik helemaal niet gewend zeg.....

Zooo Demi had net honger....
    We hadden haar om 19.00u nog worteltjes gegeven. Ze had echt het hele potje op :confused: ze bleef maar happen haha. Helemaal geweldig zeg.
    De eerste hapjes dacht ze nou, lekker boeiend weer die wortels, maar ik had haar een hapje gegeven en ze zat al met haar mond open terwijl ze het nog moest doorslikken haha haha....

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    neeeeeee nog niet zo haha

hopelijk over een paar dagen lachende foto's !

maar toch weer een mijlpaal in zijn jonge leventje ! haha

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    @Emma; zo reageerde Alyna ook toen ik haar de 1e keer fruit gaf, maar groenten gingen heeeeeeeel wat beter!
    Misschien worteltjes ofzo proberen?

En,...laat je niet gek maken door 't cb hoor! ;)

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou we moeten gelijk met alles beginnen
    vond ik zelf nogal vreemd maar de arts zei dat we gelijk alles in de strijd moeten gooien !
    morgen eerst nog maar eens wat hapjes van de peer en dan maar kijken .. wel ook een papfles want met een lepel gaan geven duurt een uur
    tim is al gewend aan deze lepel ! hij krijgt er ook druppels op voor te poepen en dat is al een tijdje ..
    dat zou het dus niet moeten zijn is normaal geen probleem
    maar thanks voor de tip.. als het er niet beter op wordt zeker het proberen waard !
    en lekker dat demi zo'n honger heeft !
    hihi zie ze al lekker zitten... helemaal oranje haha
    ik heb idd een potje wortels en man heeft nog boontjes meegenomen ...

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    thanks ! zullen we idd maar eens aan gaan denken dan
    want nu hoor ik het steeds vaker van de groente
    en tja het CB ..... ik was al expres niet gegaan toen tim vorige week moeilijk deed want het is gelijk zo'n wereldramp daar....
    en gelukkig heeft hij toppie gegeten vandaag !

19. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ja dat zeiden ze toen bij ons ook. Wij mochten Demi ook sinds twee weken fruit en groente gaan geven.

Zeiden ze bij jullie ook de "papfles" geven met een lepel? Fles maken, nutrix er door heen en dan met de lepel geven.
    Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar volgens jou duurt het te lang. Dat is eigenlijk wel logisch inderdaad.
    Dit hoeft toch niet?

Mag ik vragen Emma welke druppels jij gebruikt voor Tim zijn ontlasting? Sinds een week is het bij Demi ook weer een drama. Het is zo hard......

Me moeder kwam er mee met de tip. Ze zegt misschien vind ze die lepel wel vies. Had er een van Nuby die lepel die verkleurd als het te heet is. Dus nu die andere lepel en nu gaat het best goed.

Ik denk dat Tim de worteltjes wel lekker vind. haha Demi keek wel een paar keer heel vies, maar op slot vond ze het harstikke lekker.
    De bonen vond ze minder, hiervan ging ze echt kokhalzen haha haha en mama maar lachen :oops:

Demi vind de wortels en de fruitcocktail, met banaan, sinasappel, peer en druif helemaal geweldig.

20. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Deze vind ik zooooo lief haha.......

Deel Deze Pagina