hey divi ik gebruik de VSM cinababy ... werkt nog steeds prima .. ik gebruik het al een tijdje en heb elke dag een lekkere poepbroek ! ik heb ook die verkleurlepels .. stond raar te kijken toen dat ding uit het afwaswater kwam haha .. hmm ik had toch gekleurde gekocht haha en ja pap geven is leuk maar dan ben je voor 150 cc pap wel ff bezig he ! en ik vind met de 3 standenspeen wel zo handig maar moet tim het wel doen ! vandaag ging het top ! ben benieuwd naar morgen ...
Alyna vind lekker: Wortel Bloemkool Bruine bonen met appeltjes Sperzieboontjes Tuingroenten Spinazie. Fruit heb ik nog niet veel geprobeerd, alleen de allereerste keer...
@Emma, Cinababy van VSM, Dan ga ik die ook maar eens halen, dank je wel meis! haha doen die lepels het nu nog meis? ik bedoel verkleuren ze nog als het te heet is nadat je ze in de vaatwasser had gedaan? Ik hoop voor jullie dat het morgen ook weer een goede dag wordt. Dat hij lekker mag smikkelen smakkelen naar zijn fruit en groente.... Demi geeft Tim alvast een dikke knuf hihi..... Vind ik zo'n leuke foto van Tim... dat gezicht haha.. zoooo lief
Ik heb tot nu toe alleen Wortels en Sperciboontjes geprobeerd, nou ja Demi dan haha Maar die vind die sperciboontjes echt vies haha... Dan maar eens die andere uitproberen idd....
slaap lekker meiden die slapen gaan! het zit me niet mee,Jamilia is ziek,39,5 koorts! ik heb de moed opgegeven en doe vandaag nix meer! morgen ga ik wel weer verder,ik vind het best! ben niet erg nuttig geweest vandaag hie..... jammer.... tis heir altijd zo gezelly..... heb wel alles even snel doorgelezen,maar weet eerlijk gezegt niet veel meer kzit er door! maargoed.... TIM kwam niet genoeg aan? begreep ik dat nou goed? jeeeeeeeee en t is zo'n lekker ventje! maargoed zoals jullie gezien hebben is Jamilia ook een springplank en heb met haar bij het CB meegemaakt dat we naar het ziekenhuis moesten voor opname en eten via een infuus enzo..... althans dat zei hetCB Bij het ziekenhuis ( onze kinderarts) vodn het klink klare onzin! ieder kindje heef zn eigen bouw en de ene is een vreetzak en een ander neit.... nou jamilia niet..... weegt nu net 12,5 kilo en dat terwijl de 8 maand oude zoontje van een kennis van me net zoveel weegt verder weet ik t echt even niet! VERGEEF ME ! bedankt voor alle liefs van jullie hoor **kusss**
@Mamanona, Ahhh zielig voor Jamilia! Een hele dikke knuf voor haar...Als ze maar is opgeknapt als jullie op vakantie gaan! Meis doe toch eens rustig aan! Je hebt vakantie liefie!
slaap lekker! DIVI en nee ik doe volgende week rustig aan als ik ga..... als jamilia ziek blijft,dan doe ik papa en de 2 oudsten samen met de neef gewoon weg en als jamilia beter is dan kan ik alsnog er achteraan rijden ofso
Aaah, wat sneu toch. Ze is vast op tijd beter voor de vakantie, weet het zeker! Komt helemaal goed, dus ontspan XXX
Nou, ook niet leuk hier. Vind het ook niet leuk dat Nona niet blij is. Ben er ook klaar mee. Ninootje slaapt nog, denk dat ik em maar eens wakker ga maken voor zn laatste fles, hij is laat zeg. Maar heb geen zin om eruit te moeten zodra ik lig. Normaal komt ie al voor 23u... Zal wel moe zijn ofzo.
Samantha in diepe rust in mijn armen. Heeft al twee keer op bedje gelegen. 1e keer huilen om kaak. 2e keer huilen om drie boertjes en beetje spugen.