Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Jamilia: BETERSCHAP!

2. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Nino heeft laatste fles gehad voor vandaag, dus ga maar eens naar bed. Welterusten mocht er nog iemand zijn hier...

3. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ooooooooh, Nino was vandaag (gisteren dus eigenlijk want het is al 1 uur) precies 20 weken oud!

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    GEFELICITEERD

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma wat een lieve foto's van tim! Zooooo grappig en lief dat fruithapje!

@ Nona beterschap voor Jamilia! ;)

6. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen allen!

zuurtje,

mijn familie ook ze. Maar ja, bij ons was de kans op een nauurlijke zwangerschap zo klein dat we gewoon de natuur zijn gang lieten gaan tot we ons gingen laten helpen. En het was voor die tijd raak. En toen dachten we... Zou het een tweede keer lukken? En idd ja. En m'n man was er van overtuigd dat het nooit een derde keer zou lukken MAAR TOCH! Ik ben wel geopereerd, dus aan mij kon het niet meer liggen. maar m'n mannetje z'n zaadjes ware absoluut niet goed. Mijn dokter trok rare gezichten en die bleef volhouden dat het echt niet kon (m.a.w. ja je weet wel).
    Maar hij heeft zich na de eerste nooit meer laten onderzoeken en volgens een andere arts is het mogelijk dat de kwaliteit vanzelf betert. Hij is o.a. gestopt met roken en nam telkens rond de 'verwekking' vitamines...

Emma,

die site kende ik niet. Ik ga er ook eens op neuzen. M'n oudste zoontje heeft nl. een knuffel-aapje van nicotoys en zonder slaapt hij NIET. Nu is dat ding dikwijls erg vies en moet het gewassen worden en da's gewoon een ramp. Ook is het pinnemutsje ondertussen gesneuveld van op te knabbelen en zo dus... Ik heb ooit op t net een andere gevonden, maar toen die thuis toekwam leek die drie maal zo groot en hij wil hem dus NIET. Hij wil de kleine.
    En fruithap... Leuk... De eerste bij jesse was ook kokhalzen, kreeg er niks in. Nu gaat t beter. Hij eet bijna een heel stuk fruit. Maar nog altijd moeizaam...
    Enneuh... leuke foto's

Ow nona,

dat is hier net zo ze. dweilen met de kraan open. Ik blijf wel bezig.
    Lastig soms.

Verder fijne dag allemaal!

Grts

7. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    goeiemorgen allemaal!

Ben ik ook eindelijk weer. Ik ga ff tien pagina's bijlezen.....reacties volgens!

liefs MJ

8. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Pooh: beetje late reactie, maar ik vind dat jij een mooie fiets krijgt! Ik wil ook zo'n mama-fiets met lage instap, standaard in de midden enzo. Ik hoop dat het nog mooi weer is als Jadyn kan zitten. We hebben in ieder geval afgesproken in de vakantie te gaan fietsen kijken. Manlief moet ook een nieuwe namelijk (of 2e hands...)

liefs MJ

9. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Sabbe: wat mooi die foto!

10. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: wat een mooie Faylinn banner zie ik voorbij komen!

11. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: mamanona: wat vreselijk van Roro! Dikke zoen voor jullie allemaal!

12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: meelanie: 2 en een half uur gewandeld! Jemig! Hoe hou je dat vol? Sportief hoor!

13. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: ik ben hier alleen geloof ik.. :rolleyes:

14. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Wenneke: jammer dat je schoonouders zo stom reageerde op zulk leuk nieuws....laat je niet kisten he!

15. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: lieve Emma, ik begrijp je bezorgdheid na je bezoek aan het cb. Maar als jij de indruk hebt dat Tim goed in z'n vel zit en lekker vrolijk is, dan is het goed, hoor. En je moet pas over een maand terugkomen. Dat zegt ook wel wat, hoor. Als je over een week al moest komen, leek het heel anders. Laat je niet gek maken en bouw de bijvoeding maar rustig op zou ik zeggen. Niet tegelijk overal mee beginnen, want volgens mij weet Tim (en zijn darmpjes) dan niet wat hem overkomt! Gewoon je gevoel volgen en de luiers in de gaten houden denk ik! ;)

16. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: heeeee ik zag Beccaaatje langskomen met een rollend kind! :)

17. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Emma wat een mooie foto's van mister T en zijn fruithap! :)

18. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Nona: hoe is het nu met Jamilia?

19. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: ik ben hier nog steeds alleen! ook niet zo vreemd. Het is zulk mooi weer. Misschien zit iedereen wel lekker in de tuin in de zon....of in de auto onderweg naar het strand of vakantie....

20. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Hier gaat het goed. Gisteren ging het ietsje minder en huilde Jadyn telkens heeeeel hard en lang voor het slapen gaan. Ik weet niet hoe het kwam, maar ze snikte het uit. Echt zoooo zielig. Gisteravond ben ik wezen stappen. Hier in het dorp was feest. Best gezellig met mijn zusje aan de borrel geweest. Druk was het niet, want het halve dorp is op vakantie geloof ik! Wel lekker om er even uit te zijn. Jadyn heeft goed uit de fles gedronken. Om kwart over 12 de laatste fles en toen om kwart over 6 pas weer! Geweldig zeg. Of zal ik dan toch overstappen op de fles als laatste voeding....hmmmm.....dan kan ik er ook nutrix door doen....hmmmm. Ik overleg straks even, want we moeten om half 11 op het cb zijn. Jadyn krijgt voor de 3e keer prikjes. Vreselijk....maar ze heeft er de vorige keren weinig last van gehad, dus nu ook hoop ik....

:idea: ik denk niet dat ik er vandaag en de komende dagen veel zal zijn, want ik ga keihard van de zon genieten. Er staan ook al een paar BBQ's op het programma en ik heb zo'n cute zwembadje gekocht voor Jadyn! Helemaal geweldig

Fijne dag allemaal!

kus MJ

Deel Deze Pagina