Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey lieffie
    ik had de lepels gewoon in een sopje maar ze kwamen er wit uit .. ik vonde het al raar haha en tijdje erna waren ze idd weer blauw hihi
    en vanochtend ging de fles er weer top in en de fruithap was weer kokhalzen ! maar is een kwestie van volhouden en kleine stapjes vooruit haha nu heeft hij het in zijn mond en spuugd het uit hopelijk morgen ofzo eens doorslikken haha
    om 12.30 krijgt hij weer een papfles !
    maak jij de groentehapjes warm ? en zo ja kan je die dan nog een keer opwarmen om later op de dag nog eens te gebruiken anders wordt het een duur grapje !
    en bewaar jij fruit in of buiten de koelkast als het op is .. recht uit de koelkast kan hij het niet eten .....
    ik ga zo werken dus moest ik nog een extra dikke knuf van tim aan demi geven ! haha
    oh en idd de VSM cinababy ! 3x per dag een druppie en ik heb elke dag lekkere mosterd !
    ik wilde er eerst mee stoppen maar toen stopte de poep ook dus ik blijf het nog gebruiken

2. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    BIj mij oudste heb ik haaruitval gehad ,maar niet zo erg.
    Het viel mij mannetje ook op.
    Ik hoop dat het snel over gaat.

Ik heb op dit moment last vam haaruit val,is het schadelijk als ik het laat verven .
    Moet over 2 weekjes naar een bruiloft ,wou een mooie kleurtje.

Ally

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meissie hoe staat het met de voorbereidingen ? en met je lieve meissie is ze al weer wat beter ?
    hopelijk heeft een nachtje slapen haar goed gedaan en jou ook ... meidje je hebt vakantie doe wel wat rustig aan he !
    niet dat je straks als een vaatdoek op de camping zit !
    en tjeee dat is ook wat van jammillia ! jou hebben ze dus nog banger gemaakt !
    tja ze zeiden gister ook echt ... nu bijvoeden en anders moeten we overstappen op andere middelen maar je mag het eerst zo proberen...
    nou ik vind dat tim er toch lekker gevuld uitziet ! okok het is geen zoon van miekje of martine haha maar mager vind ik hem ook niet hoor !
    ik zie toch echt plooien .....
    gelukkig is het een dag later altijd weer wat beter om het een plaatsje te geven en van je af te schudden !
    ze bedoelen het echt goed .....

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meissie voordat ik het vergeet morgen een fijne dag !
    en GEFELICITEERD met Yme !

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo ik heb genoeg pagina's gevuld haha

ga zo omkleden en ff eten en dan werken !
    jammer hoor man is lekker gezellig thuis en dit lekker weertje erbij...
    maar goed de centen moeten ook verdient worden haha

fijne dag all geniet van de zon en misschien nog ff tot vanavond (zal wel ) haha

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Terug van het CB.
    De prikjes zitten erin en ze is weer goed gekeurd :D.
    Ik zat er helaas dit keer naast met gewicht. Ze weegt nog geen 6 kg, maar 5765gr.

Ze huilde op het moment van prikken, en was daarna meteen weer rustig. Onze stoere meid 8). Ik het het ff nagevraagd waarom je hoort dat er op de derde prik heftiger gereageerd word. Het is gewoon dezelfde dosering, maar het ligt er gewoon aan hoe het immuunsysteem reageert. Die reageert de ene keer gewoon heftiger dan de andere keer. Net zoals dat elk mens verschillend is, was de uitleg. Ok.

Ik ga ff bijlezen.

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo en deze is nog voor POOH !

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorge

zow wij zijn weer thuis lekker in eigen bedje hahaha moet er niet aan denke 3honde te hebben pfffffffff

verde gister in eindhoven weze kijken en zo w mooie jurk aangehad maar net boven budget helaas maar was echt super jurk
    ga donderdag de 31e op me verjaardag hahah in arnhem kijke is ook uitverkoop en dalijk effe naar gemeentehuis om datum en ondertrouw te regelen

en straks werken

me vriend had haar ook van bescheit gezegd maar tgeen me pa is heel veel gezegd en dat heeft m echt zeer gedaan en daar wiste we dus niks van dus daar wort nog wat van gezegd
    de kleine gaat vandaag ook niet daarheen maar naar me pa hoef hun voorlopig niet te zien ze liegen en verdraaien alles

en mark ze tante is op de bruiloft niet welkom ze had aan me pa gevraagd of ik zo opgevoed was maar mooiste is heb helemaal niks gezegd tegen niemand niet :x fijn zow n schoonouders

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meissie hopelijk heeft je lieve meissie geen last van de prikken !
    tim gelukkig niet ......
    die was gister even vrolijk als anders ...
    en idd wat een stoere meid om niet te huilen !
    lekker veel knuffelen vandaag helpt vast
    en ze is idd een echt lief kleintje he !

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik speel wel voor proefkonijn :p.

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :whistle: POOH GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! :whistle:

Copy/paste, maar wel gemeend!

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik weet niet meer wie het ook zei, maar ik gebruik dus ook Cinababy als het te lang wegblijft. Werkt goed :D.

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, en je begit het nu te zien als ik mijn haar naar achteren doe... :cry:

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zag gister bij de feb.mama's dat een kindje in drie weken tijd hetzelfde is blijven wegen, en bij haar CB was er geen paniek, en werd er gezegd dat het goed was :(.

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Toch niet in Ruurlo he :p.

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Eevn een tip die ik met passen ook kreeg. Geef de bruidswinkel eerst je budget aan. Dan krijg nl. alleen de jurken te zien die binnen je budget vallen. Anders wordt je misschien verliefd op een jurk buiten je budget. En als je eenmaal verliefd bent op een jurk... word het erg lastig om alsnog een andere jurk te vinden ;).

17. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Haha, na elf dagen? Ik heb er gemiddeld drie per dag! Soms wel vier haha.

Nou ja, mooi cadeau in ieder gevea ;) VAN HARTE GEFELICITEERD! WENS JE EEN HELE FIJNE DAG!
    X VAN NINO EN MIJ

18. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey meis,

Ja, ze zijn alweer een halve zwangerschap oud haha. Gaat heel snel, maar aan de andere kant lijkt het ook wel eeuwen geleden dat ze er niet waren he.

Werk ze, ik ben vandaag lekker vrij (altijd op donderdag), morgen moet ik weer aan de bak :( Vandaag heeft Nino zn eerste fles gekregen om 6.15u, daarne heb ik hem in bed genomen (hij ene hoek, ik andere) en werd ik pas weer om 10.30 wakker! NIno lag vrolijk te brabbelen en heel erg te lachen toen ik hem aankeek. Wat een luxe zeg, had ik echt even nodig!

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Kan me niet eens voorstellen dat ze er niet waren. Werd mij gevraagd op bruiloft laatst of het niet zwaar was 's nachts in het begin. En ik kon niet direct antwoorden omdat ik het niet direct meer wist :oops:. Tegen de tijd dat ik weer wist dat ik inderdaad een paar keren niet tot nauwelijks aan slaap toe was gekomen, hadden ze het al weer ergens anders over :).

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Heerlijk is dat he. Doe ik ook altijd als manlief naar het werk is/gaat. En soms in het weekend.

Deel Deze Pagina