Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Jammie lekker! Bedankt lieverd en werkse vandaag! :D

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Jaaaa is goed! Ik denk alleen dat wij proefkonijnen het niet alleen bij proeven kunnen houden :)

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ga ik voortaan ook doen! Bedankt! ;)

4. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Meestal slaapt ie maar 1,5 uur na die eerste fles, soms minder, soms meer, maar nu, wat een feest zeg haha. Ik twijfelde omdat het ook altijd de tijd is dat je lekker wat kan doen in huis en douchen enzo omdat je naar hem geen omkijken hebt, maar dit keer was het echt de moeite waard dat ik mn bed weer ingedoken ben. Ben helemaal blij haha.

Wat fijn dat het zo goed ging bij het CB!

Vind het zo raar hoe ze verschillend reageren bij het CB. Een vriendin van mij haar baby zat op de plus 2,5 lijn, dus dat was een flinke. Na iets van 8 maanden ging ze naar de plus 2 lijn. LIjkt mij prima, want ze zat boven het gemiddelde en dat hoef je vast niet jaren vol te houden. Groeide ze niet goed volgens het CB en moest ze stoppen met BV want dat voedde niet genoeg. NOu ja zeg.... Kind was hartstikke dik!

5. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Nona, hoe is het met die lieve Jamilia? En ook belangrijk, hoe is het met jou?

Hoop dat het wat beter gaat.

XXX

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :confused:

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, moet eigenlijk ook. :oops:

8. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga even douchen en daaarna Nino in bad doen. Misschien tot later. Fijn dag allemaal!

Zuurtje, gefeliciteerd met je kleine!

X

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ja omdat ze dus niet meer diezelfde lijn bleef volgen en inderdaad vergeleken met eerst dus minder aankwam. Nou en? Kind woog 9 kilo tegen die tijd, lijkt me genoeg hoor! Bij het CB hier zijn ze juist niet zo paniekerig. Ik vond het zo raar dat Nino onder de 0 lijn bleeft terwijl hij 5 flessen van 200 drinkt en bijna alles op drinkt, maar daar zeiden ze dat hij prima zn lijn blijft volgen en dit gewoon zijn bouw is. Ik vind het nog steeds raar, maar het lijkt er dus op dat als je maar je lijn blijft volgen, of het nou de min 1 is of de plus 2 dan is het goed ofzo. Toch raar. Als Nino straks wel op de 0 lijn zit, is ie dan ineens te dik omdat ik van zn lijn afwijkt? Vind het maar raar.

Anyway, ik ging douchen :)
    Toedeloe!

10. Tweenie87

Tweenie87 Actief lid

26 apr 2007
    176
    0
    16
    Somewhere :)
    hihi..Wou deze foto ff met jullie delen hoor :) Ze is zoooo aan het morren met dr tandjes dat ze echt MEGA kwijlt :)

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Daisy en boja bedankt! :D

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ orhanenwendy wat een super foto! :D

13. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: wij zijn ook weer thuis van het CB en de prikjes zitten erin. Het ging weer prima. Tijdens het prikken even flink huilen en daarna al snel weer stil en vrolijk. Jadyn was goed gegroeid, nu precies 7 kilo! In de lengte was de niet gegroeid. Ze wordt nu een propje met haar 62 cm. Ha ha. Op CB adviseren ze om pas met een half jaar te beginnen met bijvoeden, dus ik wacht nog even met de fruit en groente hapjes......voorlopig ;)
    Fijn dat het bij jou ook zo goed gegaan is Daisy!

Ik ga ff lekker een stokbroodje halen en dan lekker met vriendjelief lunchen in de tuin onder onze mooie, nieuwe parasol.

Fijne zonnige dag allemaal!

liefs MJ

14. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Wendy: mooie foto!

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Pooh speciaal voor jou vandaag

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Bij jou ook al lees ik. Stoere meiden hebben we he :D.
    Ik had haar STOER-shirtje moeten aantrekken, eigenlijk. :).

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ uurtje bedankt lieverd!

Ik ga nu ook vertrekken naar CB ;)

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Succes. Was alleen maar controle toch?

19. Tweenie87

Tweenie87 Actief lid

26 apr 2007
    176
    0
    16
    Somewhere :)
    Mandy had gelukkig geen last van dr prikjes..De eerste voelde ze niet eens..De tweede wel! Ze heeft afgezien van het iets meer slapen dan normaal nergens last van gehad gelukkig..Hoop dat jullie beebs ook niet zoveel last hebben drvan..

Hoe zit dat met het slapen met jullie kleintjes eigenlijk? Ik heb echt het idee dat Mandy mega veel slaapt..Ze slaapt van half 9 savonds tot 8 uur sochtends..dan van half 9 tot 11, dan van half 1 tot 4, van half 6 tot 7 en dan weer de nacht in...Hoe zit dat bij jullie?

Groetjes,Wen

20. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Pooh & Zuurtje gefeliciteerd!

Hier net met Jamilia & dr 40 graden bij de dokter geweest..... nog geen oorontsteking,maar kan er aan zitten te komen.... als dat zo is,moet ze waarschijnlijk geopereerd worden :( maargoed we hebben voor nu eerst een neusspray meegekregen en moeten morgen eveen weer bellen ivm het op vakantie gaan,maar ze ( HA) zei dat we gewoon konden gaan....

we gaan nu zo maar ff naar de praxis ff een tentje kopen voor de kids en dan bij mn moeder nog ff de laatste campingspulletjes ophalen,mn oma is ook daar,dus ff gezellig een bakkie doen :D

Mañana is aan het wafels bakken in het wafelijzer,ruikt lekker hier! hahaha Renzo had gisteren al een cake gemaakt en eergisteren hadden we brownie! Kben blij dat ik op vakantie ga,anders moet ik dadelijk rollen ipv lopen :)

einde ego :D

Deel Deze Pagina