mamanona waar ga je heen? wij willen zo wie zo ik niet meer met schoonouders naar centerparcs dus zijn aan kijke voor camping iedereen praat anders heb besloten afstand te nemen en vriendlief te vertrouwe op ze woord ondanks dat ze allemaal anders praten zow mooi weer ik ben aan het werk hahah
Hier is het nu Jantje Lacht - Jantje Huilt. Onbedaarlijke huilbuien om vervolgens heel rustig en smilend om haar heen te kijken.
De andere meiden die ook al gefeliciteerd hebbenn bedankt. Felicitaties zullen morgen worden overgemaakt aan mijn zoontje Ybe Nona je mag ook een ego zijn hoor. Lucht je hartje hier maar eens. Veel beterschap voor Jamilia.
HOI HOI, Pooh Ā GEFELICITEERD fijne dag, en veel plezier met je mamafiets. Sabbe Ā lieve foto, de knapperd Nona Ā arme roro Ā sterkteĀ Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā BETERSCHAP met Jamilia, oorontsteking kan behoorlijk pijnlijk zijn dus hoop maar dat het niet doorzetĀ DIKKE KNUF Lucia Ā ben de hele avond bezig geweest met de babybanner volgens mij is het EINDELIJK geluktĀ Kreeg het eerst niet voor elkaar om de foto te verkleinen :x Emma Ā trekt het je niet te veel aan van het CB, ik dacht telkens dat Tom te zwaar was. Maar nu moest ik met bijvoeding beginnen terwijl ik anders pas met 6 maanden zou gaan geven. Hij vind het wel geweldig, dus was er misschien ook wel aan toe, vanmorgen een heel potje peer naar binnen zitten werken. Komt best goed met Tim Ā wat een lieve foto`s Nathalie Ā hoe gaat het met Justin geen verhoging meer, Miekje Ā succes met je scriptie Ā Wicjuh Ā mooi banner, hoop dat de mijne gelukt is Zuurtje Ā GEFELICITEERD met Yme Daisy en MJ Ā fijn dat het zo goed is gegaan met jullie meiden Ally mijn haar valt ook heel erg uit, kapster raadde aan om vit. B te gaan slikken. Orhanenwendy wat een super foto xx Martine En geniet allemaal van de zon 8)
Meiden even ter verduidelijking: mijn zoontje heet YBE en niet Yme zoals ik hier al een paar keer heb voorbij zien komen
zuurtje sorry Ybe had het fout geschreven,en alvast de felicitaties voor morgen dacht dat het vandaag was
Oh ja.. Stond bij CB een dame te klagen over de naam van haar zoontje op de papieren van het CB. Maar ja, is de naam die ze hebben opgegeven bij de burgelijke stand. En ze was teleurgesteld... .
Precies. Ik denk dat ze er niet bij heb stil gestaan dat hij voor de rest van zijn leven aan zijn naam vast zit. Of ze heeft een andere roepnaam.. Is overigens normale naam hoor. Rowan.
dag meiden, Ik ga uitloggen. We gaan zo BBQ-en bij m'n schoonouders. Zodra Jadyn wakker wordt, stappen we in de auto. Ze ligt nu heerlijk te slapen, maar was vandaag wel even heel verdrietig. Misschien door haar prikjes. Wou eerst ook niet drinken, maar toen ze eenmaal dronk, dronk ze heel goed (160 cc) en viel ze tijdens het drinken in slaap! Morgen komen m'n nichtje en neefje van 4 en 2 hier spelen, dus vriendjelief heeft het badje in de tuin gezet. Ook leuk voor volwassenen! Tot gauw! xx MJ
Vanmiddag voor controle bij het cb geweest. Ook Sam was niet veel gegroeid. 180 gr in 4 weekjes. Maar omdat sam zoveel groeispurten heeft gehad is het niet erg, omdat hij op de gecombineerde curve qua lengte en gewicht precies goed zat. Hij was wel 4 cm gegroeid op 4 weken....das ook al wat Maar ik ga toch morgen beginnen met groentehapje en dan 2 weekjes en daarna in week 3 1 voeding afbouwen en week 4 andere voeding afbouwen en week 5 beginnen met fruit. Zo doen we het in stapjes en weten we tenminste wat er verkeerd valt als het niet goed zou gaan. De groente wortelen, bloemkool en broccoli zijn de beste om mee te beginnen en waar de minste allergische reacties op komen Verder hoefde ik geen hypo allergene voeding te geven. 6 maanden bv was al genoeg...bij het cb vonden ze het onzin van die dure voeding te gebruiken. Dus gewone nutrilon. Ik kan meteen met 2 opvolgmelk beginnen over 3 weekjes. Nu even eten en omkleden.... Ik heb trouwens vanmiddag uitgevonden dat mijn werk een goede fiscale regeling voor het kopen van een fiets heeft! Ik krijg dan ongeveer1/3 vergoed via brutoloon Je mag max 830 euro uitgeven...maar dat zal niet nodig zijn
Zo, mijn zoontje zijn cadeautjes zijn ingepakt. Hij kwam voortdurend kijken of hij niet kon zien wat er in zat. Jammer maar helaas is het hem niet gelukt. Hij zal toch echt moeten wachten tot morgen. De broden en broodjes zijn ook gebakken. Nu nog enkel balonnen opblazen en de boel hier versieren. De taart gaan we morgen bij de bakker halen.