N4th4li3: Eeey Chica! Gooi s een paar foto's ik ben nieuwsgierig! Heb je veel last van je ongestelde geit :
@Mamavanjordy: veel plezier in Centerparks! @Zuurtje: mmmmmmmmmmm thanx dat is gewoon mijn lievelingstaart! @Nathalie: veel sterkte voor je mama! Kiespijn is echt één van de ergste pijnen he! @Mili: veel plezier morgen en met de draagzak! @Martine: ik denk dat je misschien de verkeerde code hebt gekopiëerd... De BBcode moet je hebben, en je hoeft er verder niks van [link] bij te zetten ofzo @Nona: wat lief, zo'n grouphug! Fijn dat het weer wat beter gaat met Jamilia! @Zuurtje: slaap lekker! @N4th4li3:Veel stertke met de ongi! @Tinusje: fijn dat jeje wat beter voelt meid! Zo ben weer een beetje bij denk ik Ik ga dalijk (al) naar bed, heb een beetje het gevoel dat ik ziek ga worden (opgezette keel enzo pffff) Eerst nog effe met m'n vriendje wat op de bank hangen Truste iedereen!
Thanks Nona en Lucia, Ik begrijp dat er een aantal meiden lekker op vakantie gaat? Heel veel plezier en lekker genieten met jullie gezinnetje!
dank je gaat vast lukken hoop tenminste dat Jamilia beter word,maar daar ga ik vanuit Always look on the Bright Side of Life
@ Lucia: Bedankt meid, heb er gelukkig niet zoveel last van. Niet ziek worden! Is niet lekker met dit mooie weer! @ Nona: Neuh, heb er niet zo'n last van. En jij over twee dagen op vakantie? Lekker hoor, ook naar Zeeland toch? (boja toch ook?) Die vis is leuk!
Zo, heb de kinderwagen omgebouwd, was het zat. Gebruikte de wieg toch niet meer, meestal maxi cosi of mn andere kinderwagen, dus nu helemaal goed. Zit alleen wel te twijfelen als ik naar de gordels kijk, volgens mij vliegt ie nog alle kanten op hierin.. na ja, ik kruis ze wel, zit ie steviger vast.
Wat is dit? Sorry, heb teruggelezen dacht ik haha, maar geen idee waar het over gaat. Is dit jullie huis?
Bedankt! (voor die vis) Pas 11 augustus? Wat is er dan over twee dagen? (sorry, heb niet alles teruggelezen )