Goeiemorgen! Hier al lekker de deur open, even genieten van het zonnetje voor de buien weer losbarsten morgen..
Goedemorgen meiden, @mamaNona, Hoe is het meis? Gaat het ook weer een beetje met Jamilia? De kids vonden het zeker wel wat die batman haha? haha haha jij met je doornroosje haha... @Zuurtje, Gefeliciteerd met Ybe meis! Een hele leuke dag toegewenst! @MamavanJordy, Meis je zal het wel niet meer lezen, maar ik wil je een hele fijne vakantie wensen! Geniet er van! @Nathalie1973, Hoe is het met je moeder? @Emma, Graag gedaan hoor meis, ik hoop dat je wat aan de tips hebt! En jij ook bedankt voor de tip van Cinababy. @N4ht4li3, Zoooo mooi huis hebben jullie! Ziet er goed uit hoor meis. @Boja, Heb je de kinderwagen al getest nu je het omgebouwd hebt? Zit er ook aan te denken, eerst maar eens ff kijken hoe ze het vind en of ze niet te klein is er voor haha... Demi heeft weer lekker geslapen vannacht. Van 23.00u tot vanmorgen 9.00u. Lekker hoor. Ze doet het zoooo goed en ze vind alles goed. Echt helemaal geweldig. Zoooo het is hier al heet niet normaal. Ben daarnet ff met Demi boodschapjes wezen doen maar het zweet liep er aan alle kanten uit, bah! Wij hebben de tuin op het zuiden, dus denk niet dat het wat wordt vandaag om in de tuin te gaan zitten. Dat is zoooooo heet....... Gister een brief gehad van het bedrijf waar ik had gesolliciteerd. Jammer ben het niet geworden. Dit omdat het om een fulltime functie ging en ik parttime wilde werken. Jammer. Op naar de volgende sollicitatie. Gaan jullie vandaag nog wat doen met het mooie weer?
Goeiemorgen..... hahaha ja sorry een verhaaltje je kan wel zien dat ik nooit drink,ik drink s een x wat en t is gelijk mis! de vouwwagen is grotedeels ingepakt,nu ff koffietijd!
@MamaNona, haha vond het wel leuk Doornroosje haha..... Is nu echt bijna alles ingepakt meis? Hoe is het met Jamilia?
Goeiemiddag Hoe gaat het hier? Wij zijn er ook weer van een midweekje vakantie.Is er nog iets gebeurd deze week wat belangrijk is?
met jamilia gaat t zowaar goed Bijna alles zit erin...... we gaan als tokkies on tour ikke met de vouwwagen paps met de eigen auto ( vol geladen) neef met zn eigen autootje waarschijnlijk en mn ouders gaan ook een nacht mee,dus die gaan met de camper! aint it funny
@Divi Ben zelf nog niet buiten geweest met de omgebouwde wagen, maar mn moeder wel. Die past op vandaag namelijk. Hij slaapt, dus zal wel goed zijn haha. Heb het stoeltje wel helemaal plat en met gezicht naar ons toe zeg maar. Wat vervelend dat de sollicitatie niets is geworden. Volgende keer beter! X
Mamanona en Lucia We hebben het heel erg naar onze zin gehad.De kids hebben het super gedaan.Alleen woensdag was Bryan huilerig en had last van zijn buik.Hij wou niet liggen en had veel dunne poepluiers.Wou ook een keer extra drinken.Maar verder heeft hij het ook super gedaan.Rond half 7 wakker en bij ons in bed gelegd en Bryan sliep weer tot een uur of kwart voor 8/8 uur. Dinsdag zijn we naar Harderwijk geweest naar het Dolfinarium en woensdag naar Ouwehands Dierenpark in Rhenen.Donderdag lekker bij het huisje gebleven omdat het warm was en onder de bomen was het erg lekker.En vandaag vroeg klaar met inpakken en toen naar huis.We zouden eerst nog wat doen vandaag maar omdat het warm werd zeiden we al laten we maar naar huis gaan dan zitten we ook niet met de grootste hitte in de auto.En gelijk de was in de machine gedaan en hangt al lekker buiten. Mamanona ik begrijp dat jullie vandaag weggaan met de vouwwagen.Heel veel plezier.Wanneer komen jullie terug?