Ben op het werk, maar heb door mijn stomheid wel Samantha tussen de middag kunnen zien . Wilde gaan kolven. Motor gepakt, stroomkabel, flesje.... en toen...... bleek borstschelp thuis te liggen Gelukkig wilde oma wel ff met Samantha in de BabyBjorn langskomen .
@DS: niks van aantrekken, ik geef dan wel geen bv, maar vergeet ALTIJD wel iets... Een slabbetje,extra romper,... Eergisteren was ik zelfs natte doekjes vergeten Maar effe snel met een vochtig washandje gedaan @Redone: fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Pfff het is echt warm mensen,ik denk dat ik baby dalijk maar eens in een teiltje water ga plonzen
owjaaa verder schoonmaken.... hahaha we hebben net lekker gegeten,we hadden allemaal zin in nasi,dus dat ik dan maar ff gemaakt en daar hebben we dan net maar gegeten er staan ook chocochipmuffins in de oven,.... maƱana aan de bakkery Zuurtje: gefeliciteerd met Ybe
Haai! @ NONA & BOJA: Zo hee, was gister echt in de war, zei ik het nog fout van die vakantie! Maar nona dus morgen weg, lekker hoor! Je verhaaltje was leuk! En leuk dat je 5900e berichtje naar mij was! Jamilia al beter? Leuke foto's! Ik ga zo boodschappen doen voor het huis, morgen spotjes in de keuken plaatsen, 2 wandjes op de slaapkamers behangen, dus even wat fris e.d. kopen. Het is inderdaad echt heeeeeerlijk weer! Toch stiekem wel een beetje blij met m'n weekje vrij. x Nath
redone: wij komen zaterdag weer terug ik hoop dat het met alysha ook goed gaat,zo in de vouwwagen..... we zullen zien! beccaatje: jaaa heerlijk weertje!
Echt genieten zeg vandaag! Badje in de tuin voor mezelf, haha! Nona fijne vakantie! Jarige van harte! ff patatjes eten, mmm
Helleu! Wat een rust hier, amper iets bij te lezen (maar je hoort me niet klagen hoor hihi) Even serieuze vraag: Vanmiddag haalde ik Faylinn op van het kdv en viel het me op dat ze achter op dr tong een beetje bruin/bruingelige aanslag heeft. Ik maak me meteen ongerust natuurlijk Spruw wordt op internet omschreven als witte puntjes/aanslag. Dat is het echt niet, het is echt bruinig. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Het lijkt me sowieso niet goed... en nu is het weekend, huisarts is natuurlijk ook niet te bereiken. Ideeen, tips?