ik zou echt even huisartsenpost bellen ! neem geen risico en ga niet zitten piekeren ..... hup hup pak de telefoon ! spruw heeft tim ook gehad en is idd wit yochurt achtig.. dat is het niet .. geen bonen gegeten ... ?
hey meid jij ook een fijn weekeind en een super fijne vakantie ! hoop dat je nog niet weg bent .... morgen toch ? ben jaloers hoor haha ! zalig er ff tussenuit maar wij mogen straks nog he ! hebbie nou internet daar.... hoe moeten wij zonder jou hier.... hmmmm zal rustig zijn !
nou meid jij hebt idd een lekker weertje in je weekje vrij ! en morgen weer een hoop af dus ! gaat goed en mooi huis zag ik ! wow !
Hoi hoi, Ben er weer eens. Een paar dagen gemist. Mijn broertje was hier en wilde natuurlijk ook wat aandacht! (naar kermis enzo) Heb alles wel gelezen maar heb geen puf om te reageren. Een paar beebs naar het bureau geweest en prikjes gehad las ik... Wat een stoere binken/dames hebben we toch! Wij moeten woensdag (was eerst maandag). Voor iedereen die op vakantie gaat/vakantie heeft: Veel plezier! Geniet ervan!!!! Wicjuh, sorry, kan je niet helpen! Ik neem aan dat je ook al gegoogled hebt?! Boja: roze maandag was leuk! Ik was om 4.30u thuis dus dan weet je het wel! Hier verder alles rustig. Jens is wat huilerig, had gisteren en vandaag 39C. Geen idee wat hem dwars zit! En het weer werkt natuurlijk ook niet mee!
hey redone klinkt als een toppie vakantie ! en leuke dingen gedaan zie ik ! snel voorbij zeg ... maar gezellig dat je er hier weer bent ! en mies wat heb je lieve mooie kids !
nou ik zou hem lekker elke dag vergeten haha zie je lekker je meissie ! en ff lekker extra knuffelen ! oh en ik vergeet ook nog zo veel hoor !
wel erg warm ineens ! maar geen klagen vanuit hier ! ook al zat ik de hele dag te werken en naar buiten te kijken haha hoest met jou ?
tja ik heb gewoon gewerkt haha en jammer zeg van je sollicitatie ! wat ben je crea geweest met je zonplaatjes haha
Het allerleukste was dat ik op knappen stond. Samantha had om 4:00 voor het laatst gegeten. En toen ik wilde kolven was het 9:30...
klinkt als gezellige dagen ! en 4.30 dan is het zeker gezellig geweest haha tim is ook meer huilerig komt dnek ik ook door warmte !
Ah, ok. Thanks. Ik ken alleen de GayParade. Da's de eerste keer dat Erwin en ik uitgingen. Was reuze gezellig. .
Op het kdv had ik het nog niet gezien, en zij hebben het ook niet gezien anders hadden ze wel wat gezegd. Gegoogled ja, maar daar komt niet echt wat naar boven.
Ik hoef niet eens te antwoorden haha! Ik ga altijd naar hetzelfde straatje/kroeg. Ook met roze maandag. Er waren ontzettend veel bekenden. Ga niet meer zo vaak, dus dat is reuzegezellig! Wic: zou anders de huisartsenpost bellen. Misschien weten ze wat het is als je het uitlegt...Dan hoef je er niet langs.
bel gewoon de huisartsenpost ! daar zijn ze voor en die mensen verdienen vet geld als je langs komt hoor maak je maar geen zorgen die springen op weekeinddienst haha