meisss relaxxxx t is goed.... als je met een ukkie gaat zwemmen slokken ze ook wel s iets op hoor kijk maar als je jezelf verslikt in /onder het water..... ( ik doe dan hoest,bulk,kokhals,ademnood en klaar
Heb vandaag trouwens een klein stukje haar geknipt weer van Justin Hij had hele lang slierten in zijn nek(bijna tot aan zijn schouders) Het matje is nu iets korter
Koelt wel af Alleen de oudste komt net beneden,mama mijn raam stond wagenwijd open en de playstation en x box stonden onder het raam en zijn nu kletsnat. Hoop dat ze het nog wel doen
haha geeft niets hoor, gooi het gewoon op zwangerschapsdementie, doen nathalie en ik dus ook standaard
meiden mijn ijsje is op. ik ga afsluiten en lekker mijn bedje in. het was een vermoeiende dag. slaap lekker iedereen
Bedankt voor jullie geruststellende berichten! heb hem net lekker in bed gelegd! Niks aan de hand. Hij lacht, kletst en huilt net zo als anders dus zal wel meevallen! Maar o o wat kan ik bezorgd zijn zeg! Zou lekker naar de kroeg en morgen naar het zomercarnaval gaan maar heb gelijk geen zin meer! Maargoed ik ga toch maar, wat helpt het om hier op de bank te zitten, haha! Kan gebeuren idd! Wat een lekkere ijsjes komen er trouwens voorbij! En regen? hier is het droog met een blauwe lucht/ bijna donkere lucht
Nino doet dat ook soms, dan doet ie net of ie naar adem moet happen, mn moeder en ik moesten al lachen dat is zich zo aanstelt, maar begrijp nu dat meerdere beebjes dat hebben haha. hij doet het overigens niet altijd.