Divi: Ja weet ik maar had nog niets terug te zeggen op jou, hahaah! dus ik dacht zeg maar gewoon een goeiendag
zow mieppies wat gaan jullie snel ik ga afsluiten man is thuis en die wil ook wel ff aandacht haha fijne avond nog all !
Zie hier wel een paar donkere wolken verschijnen. Morgen gaat ook regenen toch, jammer hoor. Ga jij maar lekker de kroeg in, dat je zo berzorgd bent geeft alleen maar aan dat je een lieve mama bent
ha meiden ben er even snel en duik dan ook lekker me bedje in. We hadden vandaag 5 pallets aan vracht heb me eigen een breuk getild en dat met dit mooie weer ik had hetbehoorlijk warm. Mamanona alvast een fijne vakantie en een hoop plezier en nu niet gaan poetsen he elke dag. Nathalie zijn voornaam is alois even op wikipedia opgezocht Tis hier nog steeds droog maar begint al wel wat meer te waaien dus wie weet gaat er nog wat vallen deze nacht. He divi jammer joh dat de sollicitatie niets is geworden heb je er nu nog een paar lopen? Nou meiden een dikke knuffel voor jullie allemaal ik ga lekker slapen. Was Ybe nu vandaag jarig in ieder geval nog van harte
Dat was toch mijn standaard vervoersmiddel Ben zo nog naar de meeting gekomen (zie je nino al zitten achterop in bezem maxi cosi...)
Is dat die van Fisher Price? Die heeft Nino ook. Gister had ik bijna die vlinder eraf getrokken. Had hem wel al in zn mond (die grote paarse). Oja DS en Nona, durf het bijna niet toe te geven, maar het onmogelijke is gebeurd, nino had van de week zn hema slofje uitgekregen... Ik verdenk mezelf ervan hem niet goed aangetrokken te hebben (hij s die dag twee keer uitgegaan...) wnt dit kan echt niet na mijn hema slofjes promotie tour....