Ik heb nog 1 sollicitatie lopen maar daar heb ik nog niets van gehoord dus daar heb ik ook een zwaar hoofd in.... Ik had allemaal gereageerd op administratief medewerkster, maar heb daar de diploma's niet voor De baan die ik nu heb is toevallig aan komen waaien..... 5 pallets aan vracht? wat heb je allemaal moeten sjouwen dan? Slaap lekker meis
haha haha is zeker een handig excuus. alleen een excuus wil ik het bij mij niet meer noemen. Vergeet zoooooveeellll moet alles echt opschrijven
balen kattengrit en hondenvoer en de aanbieding kwam binnen ik werk in een dierenwinkel dus we waren weer lekker bezig vandaag, ik duik nu echt me mandje in net onder het douchje vandaag en nu hup naar me bed morgen nog een dagje werken en dan weer lekker weekend Weltrusten allemaal
haha, erg he. Ja sorry voor jullie, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben haha. ik vergeet zelfs dingen die ik opschrijf. probeer mezelf moed in te praten door me voor te houden dat het vanzelf overgaat, maar heb er een hard hoofd in...
Hij's erg leuk.... Samantha gaat nu dagelijks vlinders vangen. Ze blijft het proberen ze in haar mond te krijgen .